Citat:
Ursprungligen postat av
Partyp1g
Jag har ingenting kvar, och tänker inte köpa på ett tag, så kan tyvärr inte visa det. Tänker mer på att man kanske blandar i spice eller någonting skumt för att få upp vikten när man får det söndersmulat.
Tack för ditt svar och dina länkar. Ang. våg så är jag studerande + köper inte weed ofta, så har inte velat lägga pengar på en ännu. Säkerligen dumsnålt av mig. Jag googlade lite kort på "2,5g weed" och "3g weed" innan och hittade inte färdiggrindat på en våg. Ser mest buds, och eftersom jag inte har fått buds när jag köpt så vet jag inte riktigt hur mycket det egentligen är. Men t.ex detta ser ~2 gånger mer ut än vad jag fått i påsen grindat.
http://boards.cannabis.com/attachmen...cture-1015.jpg
Jag hade mer än gärna köpt online, men bor hemma med päronen då jag studerar så det är ingen jättebra idé.
Är förvånad över att det där bara ser ut som 2ggr så mycket som du har fått, då det borde vara minst 10 gånger så mycket. Varför? Jo, den där vågen visar 25gram. Inte 2.5
Och om du är rädd för att det ska vara utblandat med spice, så tro mig, du märker detta på ruset. Gå in på rusrapporter och leta rätt på ett spice rus, vs ett cannabis rus. Så ser du att det är skillnad.
EDIT: När jag kollar närmare på bilden så ser det inte heller ut som 25gram, hmm. nu är jag bara förvirrad.