2014-06-13, 00:09
Medlem
AnguishNbudwires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
Om man ska röka en joint ute i skogen och sedan komma hem till päronen hur fixar man lukten?
Ta parfym, knapra tuggummi och 2 droppar clear-eyes i varje öga så är du nog safe.
Citera
2014-06-14, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnguishNbudwire
Ta parfym, knapra tuggummi och 2 droppar clear-eyes i varje öga så är du nog safe.
Tackar
Citera
2014-06-14, 01:52
Medlem
akvifers avatar
Eftersom "riktig" cleareyes inte får säljas i Sverige så rekommenderar jag, och läkare, att använda Nezeril. Akta så du inte ger dig själv en whiplash skada när du sprutar ett ordentligt sprut i varje öga

Ta Nezeril blå för vuxna nu bara och inte nån random nässpray.

EDIT: Kom ihåg att ett långvarigt bruk fuckar med slemhinnorna, så gör inte detta till ett "måste" varje gång du rökt.
Citera
2014-06-14, 21:00
Medlem
flashgrenades avatar
Har en pipa som jag rökt spice i ett antal gånger och har väl alltid inte varit jättenoggrann med att rengöra den.
Igår rökte vi marijuana i den och både jag och en polare tyckte det kändes som att vi fick ett "spicerus". Är detta möjligt, att gamla spicerester kan vara kvar och spöka med gräset, eller var det bara placebo tro?
Citera
2014-06-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Har en pipa som jag rökt spice i ett antal gånger och har väl alltid inte varit jättenoggrann med att rengöra den.
Igår rökte vi marijuana i den och både jag och en polare tyckte det kändes som att vi fick ett "spicerus". Är detta möjligt, att gamla spicerester kan vara kvar och spöka med gräset, eller var det bara placebo tro?

Låter ju lite som placebo. Dock kan man ju skrapa rent pipan/bongen och få ett rus av att röka skrapet, så omöjligt är det inte. Känns dock inte som att du skulle få fyr på skrapet utan att elda rakt på det, om ni nu inte rökte så att pipan glödde.
Citera
2014-06-15, 23:24
Medlem
Säg att man flyttat till en svensk huvudstad rätt nyligen och inte känner så många som "sysslar med knark". Hur går man till väga för att fixa sig lite cannabis i den här staden?
Citera
2014-06-16, 18:10
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalltfostervatten
Säg att man flyttat till en svensk huvudstad rätt nyligen och inte känner så många som "sysslar med knark". Hur går man till väga för att fixa sig lite cannabis i den här staden?

Mitt tips är, trots STHLM, är att beställa på Flugsvamp eller Silkroad.

Annars så är väl förorterna långt ut på röda, gröna och blå det bästa tipset. Jag skulle dock suga rent i kompiskretsen innan jag ens funderar på att fråga okända personer
Citera
2014-06-17, 14:10
Medlem
kames avatar
Rökt ett 10-tal gånger nu. Både brunt och grönt, hela buds o.s.v

Allt jag brukar känna är att jag kan "känna" min hjärna. Ungefär som man cheesar med ögonen och försöker titta upp så får man en viss känsla i huvudet.

Blivit riktigt tung vid något tillfälle som om jag trycktes ner och vägde 1 ton.

Allmänt seg. Slowmotion känslor.

Är det allt jag har att förvänta mig?
Citera
2014-06-17, 14:23
Medlem
akvifers avatar
Vad förväntar du dig?

Allt det där är väl standard, men jag saknar allt "poisitivt". Jag menar, var är din eufori/sköna känsla?
Citera
2014-06-17, 14:25
Medlem
kames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Vad förväntar du dig?

Allt det där är väl standard, men jag saknar allt "poisitivt". Jag menar, var är din eufori/sköna känsla?

Det är det jag undrar.

Inte fått någon skön känsla alls. Provat rökt mindre och inte fått någon effekt alls. När jag rökt mer har jag mått väldigt dåligt. Rökt rent utan tobak. Kanske helt enkelt inte funkar på mig?
Citera
2014-06-17, 14:53
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kame
Det är det jag undrar.

Inte fått någon skön känsla alls. Provat rökt mindre och inte fått någon effekt alls. När jag rökt mer har jag mått väldigt dåligt. Rökt rent utan tobak. Kanske helt enkelt inte funkar på mig?

Cannabis kan ju ta några försök innan man liksom får effekterna man vill ha.

Men 10-tal gånger låter lite mycket för det. Och mår du väldigt dåligt så är det ju ingen bra grej att göra.

Nästan så man säger det med ett tungt hjärta, men denna drog kanske inte var just för dig.

Men jag skulle inte gett upp än
Citera
2014-06-19, 09:18
Medlem
Amstermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kame
Det är det jag undrar.

Droger funkar olika för alla, gör nå roligare för pengarna Om du får knyst om någon välodlad sativa så kan du testa igen om du känner på de, tror de är vad du är ute efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in