2015-06-04, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
För det första så är pappret värdelöst på cigaretter då det brinner upp på ca 30 sek.
Filtret filtrerar för mycket, man får tänka på det är cancer ämnen i cigaretter som måste filtreras bort medans du vill ha röken från gräset så färsk du bara kan.

Nja, det filterar en försumbar mängd THC. Problemet är att pappret brinner så jävla snabbt om man inte lyckas packa den något otroligt. Men packar man den extremt mycket så kan den bli svår att röka.
Citera
2015-06-06, 15:27
Medlem
calamatos avatar
Skulle vilja prova cannabis men vete fan om jag vågar. Har en missbildning i en kroppsdel som jag får Botox behandling för men tyvärr som med alla läkemedel gör den sämre verkan för varje gång, det ända det tar nu är min ständiga huvudvärk.
Man skulle ju också behöva en"lärare"men är lite skitnödig att gå ut och leta random Somalier. Som toppen på isberget har jag också en depression och äter 3 olika preparat för det. Vet heller inte vad man ska börja med och hur det i såna fall hur det påverkar mitt psyke.
Citera
2015-06-06, 16:04
Medlem
Tropicanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calamato
Skulle vilja prova cannabis men vete fan om jag vågar. Har en missbildning i en kroppsdel som jag får Botox behandling för men tyvärr som med alla läkemedel gör den sämre verkan för varje gång, det ända det tar nu är min ständiga huvudvärk.
Man skulle ju också behöva en"lärare"men är lite skitnödig att gå ut och leta random Somalier. Som toppen på isberget har jag också en depression och äter 3 olika preparat för det. Vet heller inte vad man ska börja med och hur det i såna fall hur det påverkar mitt psyke.

Det är inte VÄRSTA grejen som det låter att du tror. Du ska inte äta svamp utan röka lite gräs!

Köp lite grälle och en pipa, lite godis chips o cola sen sätter du dig i fåtöljen framför en schysst film och röker och tar det lugnt. Sen när du känner att du är lagom så lägger du ner pipan och börjar käka till rullen!

GL HF
Citera
2015-06-07, 12:58
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicanan
Det är inte VÄRSTA grejen som det låter att du tror. Du ska inte äta svamp utan röka lite gräs!

Köp lite grälle och en pipa, lite godis chips o cola sen sätter du dig i fåtöljen framför en schysst film och röker och tar det lugnt. Sen när du känner att du är lagom så lägger du ner pipan och börjar käka till rullen!

GL HF
Det är säkert inte värsta grejen för en som har brukat Cannabis ett tag, det jag först och främst är orolig för är att man skulle hamna i nåt konstigt tillstånd pga av psykiska"GAD"problem. Får väl fundera ett tag till och reka bland Somalier mm, är ganska blyg av mig så det blir ett eventuellt problem också.
Citera
2015-06-07, 13:01
Medlem
Cannabis är amplifierare. Den höjer din vibration naturligt, och amplifierar ditt tillstånd i varje ögonblick 10-100x mer. Den sänker hjärnvågorna som standard.

Har du kul och mår bra amplifieras det, är du rädd / ångest osv amplifieras det.

Men det är ögonblick för ögonblick med cannabis, du kan vända från att "må dåligt" till att "må bra" på 1 sekund. Det du fokuserar på amplifieras som sagt enormt. Har du en objektiv förståelse om detta faktum så är det ännu bättre
Citera
2015-06-08, 10:39
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiljm00
Cannabis är amplifierare. Den höjer din vibration naturligt, och amplifierar ditt tillstånd i varje ögonblick 10-100x mer. Den sänker hjärnvågorna som standard.

Har du kul och mår bra amplifieras det, är du rädd / ångest osv amplifieras det.

Men det är ögonblick för ögonblick med cannabis, du kan vända från att "må dåligt" till att "må bra" på 1 sekund. Det du fokuserar på amplifieras som sagt enormt. Har du en objektiv förståelse om detta faktum så är det ännu bättre
Ok låter ju bra. Har bestämt att prova en gång och blev väldigt sugen på att baka kakor mm, vad rekomenderar ni att prova första gången? Vill inte bli stenad och ligga och dräggla då jag har familj och vill inte att främst mina barna ser mig i nåt konstigt tillstånd.
Citera
2015-06-08, 10:39
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicanan

GL HF
Tack för svar.
Citera
2015-06-08, 23:12
Medlem
Tänkte röka lite imorn och ville bara försäkra mig att jag inte röker någon syntetskit. (Bara rökt en gång innan.) Min kran sa att det var "Kashmir"-hasch. Vad tror ni?

Luktar för övrigt gudomligt och är lite klibbigt.

http://imgur.com/r8UStuA

Tack på förhand!
Citera
2015-06-08, 23:33
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asduf91
Tänkte röka lite imorn och ville bara försäkra mig att jag inte röker någon syntetskit. (Bara rökt en gång innan.) Min kran sa att det var "Kashmir"-hasch. Vad tror ni?

Luktar för övrigt gudomligt och är lite klibbigt.

http://imgur.com/r8UStuA

Tack på förhand!
Ser absolut ut som hasch. Om du rökt en gång innan och luktat på gräs/hasch en gång förr så glömmer du aldrig lukten må väl!
Citera
2015-06-09, 13:57
Medlem
eddiepeddies avatar
Visst kan man sälja 1,3g riktigt bra grönt för 100:- utan problem?
Ändå har jag inte lyckats på 2 dagar.
Citera
2015-06-09, 22:34
Medlem
Psykovskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Visst kan man sälja 1,3g riktigt bra grönt för 100:- utan problem?
Ändå har jag inte lyckats på 2 dagar.
kanske inte någon som vill köpa sån liten mängd
Citera
2015-06-10, 17:27
Medlem
errikos avatar
Har aldrig haft kran kontakt tidigare, fick 2 nummer av en vän för några månader sen.

Sist jag smsade med den ena ville jag ju inte vara rakt på sak uta sa nå kryptisk i stil med, "har du något jag vill ha"
Fick bara massa motfrågor om vem jag var och vem min vän var. Så jag sa att jag nog fått fel nummer
Har försökt igen nu me det andra nummret lite mer upprätt men undrar, ska det vara så bökigt

Vad skriver man om man får någons nummer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in