• 1
  • 2
2014-04-26, 12:00
Medlem
mainfurers avatar
Atarax är skit, ätit det i ett halvår mot ångest. Egentligen är de mot klåda tror jag. Käkar nu 3 om dagen (25mg) de hjälper inte ett dugg mot varken sömn, klåda eller nått annat. Dessutom äter jag även Sertralin eftersom de inte gör nytta.

Glöm de där Ataraxen, det är Placebo som någon skrev tidigare.. Söker du lite på forumet om Atarax så finns det massa trådar
Citera
2014-04-27, 15:37
Medlem
telepatis avatar
Glöm de där Ataraxen, det är Placebo som någon skrev tidigare.. Söker du lite på forumet om Atarax så finns det massa trådar

Att Atarax lindrar ångest kan säkert vara placebo, men antihistaminer har givetvis påverkan på kroppen. Jag blir trött av 25mg och somnar helt klart enklare.
Citera
2014-04-27, 15:44
Medlem
Creepy24s avatar
Käkade 2 kartor med Atarax för ett tag sen det ända ja kände va att ja blev trött så det är rena skiten fattar inte att detta preparat ens får skrivas ut
Citera
2014-05-10, 16:52
Medlem
mainfurers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati

Att Atarax lindrar ångest kan säkert vara placebo, men antihistaminer har givetvis påverkan på kroppen. Jag blir trött av 25mg och somnar helt klart enklare.

Har du inte hittat citeringsfunktionen telepati?
Tror du inte tröttheten kan vara en placeboeffekt då? söker du också lite så ser du med att folk tycker det är värdelöst, förutom han som skrev ovan mig.... men han åt ju två kartor
Citera
2014-05-10, 17:13
Medlem
rEEgs avatar
Det går att bli "bakis" på Atarax så att man blir en zombie dom första timmarna på dygnet.
Det är en nackdel.
Citera
2014-05-10, 20:46
Medlem
mainfurers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Det går att bli "bakis" på Atarax så att man blir en zombie dom första timmarna på dygnet.
Det är en nackdel.
Hur? Jag äter atarax 25Mg, 3/dag + certralin 50Mg 1/dag (oralin) samt dricker öl ganska bra ibland. Är ingen skillnad mellan de dagar jag dricker o inte dricker. Inte heller de dagar jag hoppar över medicinen. Allt är lika hela tiden. Kanske olika från person till person.
Citera
2014-05-10, 20:51
Medlem
Mystiqes avatar
Det enda atarax är bra till om man är en självplågare och njuter av biverkningar. Atarax är den sämsta som medicin eller rusmedel.

Citat:
Ursprungligen postat av mainfurer
Hur? Jag äter atarax 25Mg, 3/dag + certralin 50Mg 1/dag (oralin) samt dricker öl ganska bra ibland. Är ingen skillnad mellan de dagar jag dricker o inte dricker. Inte heller de dagar jag hoppar över medicinen. Allt är lika hela tiden. Kanske olika från person till person.

Dåsighet försvinner snabbt, det brukar vara första veckan man känner sig seg och trött...
Senast redigerad av Mystiqe 2014-05-10 kl. 20:53.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in