Halloj!
För två dagar sedan skrev min doktor ut Atarax åt mig på grund av insomnings-problem. Skulle testa det i några veckor sen sker ett ev. byte om det inte fyller upp till vad som behövs.
Jag testade i alla fall denna tablett. Skulle upp vid 8 idag och tog tabletten ca 23:40 igår. Blev allt tröttare och tillslut gick jag och somnade utan problem. Klockan 8 idag blev jag väckt men somnade verkligen 2-3 sekunder efter att jag vaknade. Vaknade igen vid 9 och 10 och samma visa där. Sen vid 11 kom jag tillslut upp och kände mig en aning yr.
Jag började tillslut dra mig emot min skola och på vägen dit fick jag först en obehaglig kramp i magen, inte en sådan som gör ont, utan bara är obehaglig. Sedan kändes det som att överdelen av huvudet lossnade på något skumt vis.
Efter ett tag kom jag till skolan och jag var ju halft som halft borta. Jag vinglade runt, ögonen kunde inte fästas vid något utan dom for runt också. Kunde verkligen inte lyfta något utan att skaka och jag mestadels svamlade när jag pratade.
Tillslut halv-somnade jag i soffan vi har i vårt klassrum i ca 30-40 minuter och när jag vaknade var jag likadan tills runt 2 tiden då allting började lätta.
Har någon annan varit med om detta? Var jag hög? Eller vad klassas detta som? Är detta en normal bi-effekt utav Atarax eller vad fan? Fick ingen upplysning om att något sånt här skulle ske