Citat:
Ursprungligen postat av
Fyllefyllot
Är man en vinnande spelare så ska man inte prova sånt här för det skyndar bara på limitering, man ska sen aldrig gnälla heller när de voidar och framförallt ska man aldrig säga det till någon. Nu vet jag inte om det fortfarande ligger uppe men om det gör det så har du ju tipsat säkert fått 50 personer att spela på det och då är det 99,9999% säkert att de hittar felet och inte betalar ut.
Haha ja det är säkert ett flertalet spelare som har valt att spela på detta efter min tråd, men jag själv har valt att inte göra det vid just detta tillfälle. Målet var att lära mig lite hur det fungerar och hur det kunde bli så fel och isånnafall i framtiden utnyttja det utan att skapa trådar. Jag kan säga att jag inte ens har ett konto på den sidan.
Men du verkar vara lite erfaren vad har du för tips för att betta på felsatta odds, jag antar att man ska försöka att inte satsa för mycket och göra det för obvious och såklart inte berätta för någon. Kanske försöka göra några normala bets lite då och då på runt 50 spänn sen kanske lägga några 100 när det blir så höga odds som blivit felsatta.
Hur stora är chanserna att det upptäcker mig, låt säga att jag istället för att skriva något här hade skapat ett konto där och satsat 500kr på att det blir 1 mål i första perioden, och då förmodligen vunnit 3000.