• 1
  • 2
2014-04-11, 02:52
Medlem
Tjenare!

Jag har på senare tid blivit intresserad av betting och då försöker man ju göra det bästa för att öka sina chanser att vinna såklart.

Men nu till saken jag var ute och surfade lite och kom in på denna sida där man kunde spela på en tjeckisk hockey match som det var vara VÄLDIGT höga odds. Jag vågade inte spela på dem eftersom det var så högt haha, ville kolla här först.

Man kunde spela på om det skulle bli över 0.5 mål i första perioden vilket gav hela 6 :gånger pengarna!!

Jag menar hur ofta blir det inte minst ett mål i hockey i första perioden?!

Hemsidan är iaf http://www.paddypower.com/bet/europe...grp_ids=624359

Här är en bild om oddsen skulle ändras http://postimg.org/image/artzxj5oj/

Det är matchen mellan HC KLADNO V PIRATI CHOMUTOV

Är detta trovärdigt ?
Citera
2014-04-11, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbantwan
Tjenare!

Jag har på senare tid blivit intresserad av betting och då försöker man ju göra det bästa för att öka sina chanser att vinna såklart.

Men nu till saken jag var ute och surfade lite och kom in på denna sida där man kunde spela på en tjeckisk hockey match som det var vara VÄLDIGT höga odds. Jag vågade inte spela på dem eftersom det var så högt haha, ville kolla här först.

Man kunde spela på om det skulle bli över 0.5 mål i första perioden vilket gav hela 6 :gånger pengarna!!

Jag menar hur ofta blir det inte minst ett mål i hockey i första perioden?!

Hemsidan är iaf http://www.paddypower.com/bet/europe...grp_ids=624359

Här är en bild om oddsen skulle ändras http://postimg.org/image/artzxj5oj/

Det är matchen mellan HC KLADNO V PIRATI CHOMUTOV

Är detta trovärdigt ?
Nja, jag skulle tippa på att den som satt oddsen gjort ett misstag. Borde logiskt vara tvärtom alltså Ö 0,5 på 1.10 och U 0.5 på 6
Citera
2014-04-11, 03:02
Medlem
Uppenbart att de skrev fel, De tror ju själva bara 1,1 på det .. Sätt slöt du äger och ha en lång rättSprocess sen, kan va värt det
Citera
2014-04-11, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Uppenbart att de skrev fel, De tror ju själva bara 1,1 på det .. Sätt slöt du äger och ha en lång rättSprocess sen, kan va värt det

Vadå är väll inte mitt fel att det har gjort fel och får man Inte utnyttja det eller vad menade du?

Jag kollade lite mer på oddsen på samma match och på om det skulle bli udda/jämna mål i matchen totalt alltså.

Utdelningen på att det ska bli ojämnt antal mål var 12X pengarna SJUKT med andra ord. Kan det verkligen ha gjort fel här också och vad skulle hända låt säga om man satsade några tusen på det eller en 500 lapp. Skulle det märka och bli misstänksamma ?
Citera
2014-04-11, 03:13
Medlem
FooFighterss avatar
Om oddsen är felsatta kan de märka det ja, och isåfall kan de "voida" dina bets, alltså ta bort dem. Det står garanterat någonstans i reglerna. Men du kan ju alltid prova, inte så att du gör något fel.
Citera
2014-04-11, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FooFighters
Om oddsen är felsatta kan de märka det ja, och isåfall kan de "voida" dina bets, alltså ta bort dem. Det står garanterat någonstans i reglerna. Men du kan ju alltid prova, inte så att du gör något fel.

Det jag var orolig för var om det skulle stänga av mig så kanske jag inte får mina pengar tillbaka som jag satsat. Men om det är så att jag inte gjort något fel eftersom att jag inte hade en "aning" om att det var överdrivet höga odds så borde det vara lugnt.

Sen en fråga hur ofta händer detta att det blir felsatta odds? och har man en chans att man får igenom sina spel alltså är det värt att leta efter felsatta odds och försöka spela på dem?!
Citera
2014-04-11, 06:41
Bannlyst
Ursäkta men vad innebär ett halvt (0.5) mål?
Citera
2014-04-11, 06:51
Medlem
RickyMartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosx
Ursäkta men vad innebär ett halvt (0.5) mål?

Det står över 0.5 vilket betyder att om det blir 1 mål eller fler så vinner han.

Minns att någon hade spelat på något sjukt odds på Unibet som var tydligt felsatt och dom drog tillbaka vinsten. Står nog i reglerna på dom flesta sidor att om det är tydligt fel så har dom rätten att ta tillbaka vinsten. Spelbolagen har rätten att göra precis vad dom vill oftast...
Citera
2014-04-11, 12:31
Medlem
Fyllefyllots avatar
Är man en vinnande spelare så ska man inte prova sånt här för det skyndar bara på limitering, man ska sen aldrig gnälla heller när de voidar och framförallt ska man aldrig säga det till någon. Nu vet jag inte om det fortfarande ligger uppe men om det gör det så har du ju tipsat säkert fått 50 personer att spela på det och då är det 99,9999% säkert att de hittar felet och inte betalar ut.
Citera
2014-04-11, 12:46
Medlem
Fyllefyllots avatar
Alla odds på den här matchen är ju brutalt felsatta, de har förmodligen använt någon konstig mall så det har blivit helt åt helvete.
Citera
2014-04-11, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Är man en vinnande spelare så ska man inte prova sånt här för det skyndar bara på limitering, man ska sen aldrig gnälla heller när de voidar och framförallt ska man aldrig säga det till någon. Nu vet jag inte om det fortfarande ligger uppe men om det gör det så har du ju tipsat säkert fått 50 personer att spela på det och då är det 99,9999% säkert att de hittar felet och inte betalar ut.

Haha ja det är säkert ett flertalet spelare som har valt att spela på detta efter min tråd, men jag själv har valt att inte göra det vid just detta tillfälle. Målet var att lära mig lite hur det fungerar och hur det kunde bli så fel och isånnafall i framtiden utnyttja det utan att skapa trådar. Jag kan säga att jag inte ens har ett konto på den sidan.

Men du verkar vara lite erfaren vad har du för tips för att betta på felsatta odds, jag antar att man ska försöka att inte satsa för mycket och göra det för obvious och såklart inte berätta för någon. Kanske försöka göra några normala bets lite då och då på runt 50 spänn sen kanske lägga några 100 när det blir så höga odds som blivit felsatta.

Hur stora är chanserna att det upptäcker mig, låt säga att jag istället för att skriva något här hade skapat ett konto där och satsat 500kr på att det blir 1 mål i första perioden, och då förmodligen vunnit 3000.
Citera
2014-04-11, 14:06
Medlem
Fyllefyllots avatar
Ska du inte bli påkommen måste du spela jätteliten verkligen, helst i en kombination med andra matcher. "Några hundra" funkar absolut inte, folk tror att bolagen omsätter mångmiljonbelopp på precis alla odds men så är det inte. Hade inte oddsen varit felsatta på den här matchen hade den kanske haft typ 10 000kr i omsättning, om ens det.

Svårt att säga, såna här sidebets dyker normalt inte upp i radarn såvida ingen spelar då allt sköts med mallar som helt enkelt inte blir fel. Nu var du ju så tidigt ute att någon annan måste ha upptäckt det ändå men säg att ingen annan hade sett det då hade du nog med största sannolikhet fått din vinst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in