Löste en femma av ett spicepulver som jag tyvärr inte vet namnet på, men ser ut mer som vita kristaller och inte vitt pulver, ruset slog på som fan efter bara 1-2 bloss,men varar typ max en kvart. Ruset blev lite mer som en tripp. Killen som jag löste av hade tydligen ingen aning om vad substansen heter och den ska tydligen inte ha kommit ut på marknaden än. Har någon ens nån aning om vad detta kan vara?
THJ-2201 skulle jag gissa på! har precis kommit på marknaden, am-2201 slog riktigt hårt och varade bara i 15 minuter och thj-2201 ska vara en omgjord version på am-2201!
Jag gissar på någon cannabinoid som innehåller Adamantane, då brukar det bildas vita kristaller. Du kan se liknelser hos STS-135, SDB-001, AKB-48 eller 5F-AKB48.
Eftersom det du pratar om har inte kommit ut så kan vara någon derivativa till dessa. Utseendet blir så för att de innehåller adamantane.
Senast redigerad av friman1987 2014-04-11 kl. 13:45.
Kan ju vara i princip vad som helst då jag inte skulle lite för fem öre på det en kran säger. Lite intressant det där med att det är kristaller och inte ett pulver men skulle kunna tänka mig att det helt enkelt kan bero på att ingen har krossat det till ett pulver?
tror det kan vara något liknande am-2201, tycker iallafall att det är en härlig rökmix
dock har många av mina vänner sneat på denna rökmix, men man måste väl vara en spicetorsk för att klara av detta
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!