Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-10, 17:09
  #1
Medlem
Jag röker inte. Såg en herre som turade om med att dra ett bloss och sedan ta en klunk redbull, såg hyfsat WT ut . Vad är meningen med detta? Ciggen gör dig trött och sedan redbull för att bli neutral eller vad
Citera
2014-04-10, 17:14
  #2
Medlem
inte så att många behöver en cigg för att vakna till?
Citera
2014-04-10, 17:16
  #3
Medlem
Man blir inte trött av nikotin? Snarare pigg. Att de konsumeras ihop handlar antagligen om att personen tycker det är gott. Anledningen till att jag själv tar en cigg är oftast att jag blir sugen och tycker därför det skulle vara gott med en cigg, inte för att bli trött, pigg eller få ut något annat av den. Även om jag såklart kan ta en cigg när jag trött för att piggna till, ofta ihop med en kaffe. Ciggen är dessutom alltid som godaste ihop med dryck eller efter man ätit, helt enkelt då man har "smak i munnen". Att RedBull är en WT dryck är ingen nyhet, energidrycker i allmänhet är extremt WT. Dricker jag en dryck utomhus konsumeras denna nästan uteslutande ihop med en cigarett.
Citera
2014-04-10, 17:16
  #4
Medlem
PourchGhoulss avatar
Det är gott att röka och dricka samtidigt. Jag gör samma sak fast med kaffe, mums!
Citera
2014-04-10, 18:13
  #5
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirates
Jag röker inte. Såg en herre som turade om med att dra ett bloss och sedan ta en klunk redbull, såg hyfsat WT ut . Vad är meningen med detta? Ciggen gör dig trött och sedan redbull för att bli neutral eller vad

Hur gör ciggen dig trött?
Han drack ju förmodligen för att han var törstig. Jag blir torr i halsen hur lätt som helst så när jag röker måste jag dricka en klunk av något emellan varje bloss.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback