Citat:
Ursprungligen postat av
Truchosthlm
Men är du verkligen kär? Nästan allt du skriver är positiva och bra egenskaper men helt ärligt verkar du inte sexuellt attraherad av henne. Vilket man brukar vara om man är kär i någon.
Du blir tom lite äcklad av dig själv för att du känner som du gör. Låter inte alls som en 27-åring som är kåt på milfen på jobbet. Det låter snarare som att du ser henne som en modersfigur (som du kan ställa frågor till) än en kvinna som du vill ha sex med på skrivbordet. Jag ska leka lite Freud här och fråga; hur är relationen till din biologiska mamma?
Du skriver bara att hon är attraktiv men inget alls om hur kåt du blir på henne när du ser ner i hennes urringning eller hur fantastiskt hennes rumpa ser ut i dom där jeansen. Jag kanske är avtrubbad och visst kan man vara kär i någon utan att behöva skriva alla sina tankar på ett anonymt forum men jag köper det inte riktigt att du skulle vara kär i henne (i ordets rätta bemärkelse).
Du gillar henne och tycker hon är ödmjuk och snäll. Du beundrar henne för att hon är en fin kvinna och bra kollega. Men kär i henne (som i att hångla upp henne och ha sex med henne)? Tveksamt.
Relationen till min biologiska mamma är bra. Vi ringer varandra ofta och jag hälsar på henne så gott jag kan.
Men visst har du rätt i att jag kanske ser den här kvinnan lite som en modersfigur. Jag tänker ibland att jag förmodligen hade varit en annan person om jag hade haft henne som mamma. Men samtidigt är hon nog en jävligt bra partner. Det är inte vissa områden som jag gillar på hennes kropp; utan själva helheten. Hur hon rör och för sig. Det är något kattliknande i hennes rörelsemotorik, väldigt sensuellt och spännande.
Jag kommer av mig själv ibland när hon är i närheten och det händer att jag bara kan sitta och beundra henne i flera minuter. Det där med att jag inte blir kåt har nog med att jag ändå försöker kontrollera mig själv och inte vill tänka sexuellt kring henne eller objektifiera henne. Vi brukar ha lite avstämningar sinsemellan i slutet av veckan och jag kollade på henne en gång och tänkte "jag undrar hur det skulle vara att knulla med henne", och precis då så frågar hon med ett leende "vad tänker du på". Det kändes lite skrämmande, som om jag var så jävla uppenbar.
Efter det vill jag helst inte tänka sånt om henne, men jag kan inte sluta tycka om henne väldigt mycket. Jag vill typ fråga om hon vill dra ut och käka middag någon kväll, men jag riskerar att få frågor tillbaka som jag inte vill svara eller kan svara på.