2014-04-09, 22:25
Medlem
Vet någon om angina kan se andorlunda ut än vita prickar? Ser ut som jag skulle ha halsen full med något som ser ut som blåsor. Vetefan vart jag fått dem från då jag är helt frisk och har varken feber eller flunssa. När jag kom hem så kändes det som jag skulle ha blivit torr i munnen och gjorde ont när jag svalde men drack och drack och hjälpte ingen ting o det tog fortfarande sjuk när jag svalde. O de här "blåsorna" kom på någon timme. Jag kikade ner i halsen klockan 15och då vart det bara några blåsor. Och nu 22 har det kommit ennu mera?! Någon som vet vad det är?! För tar fanemig sjuk att svälja
Citera
2014-04-09, 22:30
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninnisst
Vet någon om angina kan se andorlunda ut än vita prickar? Ser ut som jag skulle ha halsen full med något som ser ut som blåsor. Vetefan vart jag fått dem från då jag är helt frisk och har varken feber eller flunssa. När jag kom hem så kändes det som jag skulle ha blivit torr i munnen och gjorde ont när jag svalde men drack och drack och hjälpte ingen ting o det tog fortfarande sjuk när jag svalde. O de här "blåsorna" kom på någon timme. Jag kikade ner i halsen klockan 15och då vart det bara några blåsor. Och nu 22 har det kommit ennu mera?! Någon som vet vad det är?! För tar fanemig sjuk att svälja

Ring sjukvårdsupplysningen på nummer 1177
Citera
2014-04-09, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninnisst
Min första reaktion var halsfluss, det kan ge vita blåsor.

Annars kan det vara "rester" som hamnar i fickor i munnen du provat skrapa på dom eller gör dom ont?

Edit, detta kanske? http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Afte
Senast redigerad av icvc 2014-04-09 kl. 22:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in