2020-12-06, 17:23
Medlem
desammlass avatar
idasmoa8@gmail.com är i dag aktiv på k6 och kör samma stil med det där paysafecard visste direkt att de va bluff så skriv från två olika mailar och fick två olika svar vart personen var hahahah där hon använder namnet minikjol när jag kom på att hon va bluff blockade hon mig 🤣🤣
Senast redigerad av desammlas 2020-12-06 kl. 17:26.
Citera
2020-12-22, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
idasmoa8@gmail.com är i dag aktiv på k6 och kör samma stil med det där paysafecard visste direkt att de va bluff så skriv från två olika mailar och fick två olika svar vart personen var hahahah där hon använder namnet minikjol när jag kom på att hon va bluff blockade hon mig 🤣🤣

fick samma medelande och blev lite fundersam så googla hennes mail o fb dök upp
Citera
2020-12-22, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson87
Idag fick jag detta.

Mysmage
Hej,
Ja, du kan vara intressant.
Om du är seriös med sex irl.
Men det är lite svårt att prata här.
Blir bombad med mail.
Skall ta bort min profil här om det inte lugnar ner sig.

Men vill du prata vidare och träffas så kan du ju maila mig på idasmoa8@gmail.com
Puss

Hon verkar befinna sig i Östersund nu iallafall

i dag halland halland
Citera
2021-01-09, 18:46
Medlem
Idag i Skåne. Jag fick Samma meddelande idag på Qruiser.
Citera
2021-01-09, 20:45
Medlem
ettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusL
"Hon" bor i Luleå nu. Mailadress idasmoa8@gmail.com.

När "hon" först började skriva så gjorde jag en sökning på mailadressen men fick inga träffar. Hon sade sig vara nyinflyttad i stan, ursprungligen från Trollhättan.

Jag blev totalt lurad. Måste säga att det var bra gjort, för oftast när jag tidigare råkat ut för liknande så anar man oråd tidigt. T.ex. prat om pengar eller liknande.

Nu var det bara prat om en träff. Vi skulle ses utanför en restaurang nära där hon bodde.

Dagen för träffen skrev hon dock följande:
"Oki, jag gör mig i ordning sen så att jag är redo då.
Mysigt med sexträff :-)
Men jag vill ju ha ett paysafecard 500 första gången jag träffar en ny kille för sexträff.
Trivs vi med varandra och fortsätter att träffas för sex så vill jag inte ha ngt mer då.
Finns på Pressbyrån, COOP, Willys, Statoil/Cirkle K mm man säger bara paysafecard 500 i kassan.
Du ska ha ett med dig när vi träffas så får jag det när vi är hemma hos mig.
Det är inte betalning för sex, jag är ingen hora.
Paysafecard 500 är en gåva första gången vi träffas bara.
Som vin till värden eller blommor typ.
Mitt förra kk träffade jag ju så här och vi träffades ju och hade sex i över 1 år.
Puss"

Jag tyckte det var märkligt med kortet, men tänkte att om nu en 25-årig tjej vill träffa en 40+årig kille får man väl bjuda till lite.

Sagt och gjort, tog en omväg till träffen till en butik och skaffade ett sådant kort.

Hade fortfarande i tanken att hon får kortet när vi träffas. Blir det inget mer får det vara en förlust jag får ta..

Väl där skickade jag ett mail att jag var framme. Fick då följande:
"Kul!
Är du ärlig nu så skriver jag mitt mob nr och går ner direkt.
Kan se status och att du har ett äkta och oanvänt paysafecard med pinkoden, tar bara 30 sekunder att kolla.
Isf vet jag att du är ärlig och seriös med träff och att det är safe att lämna ut mitt mob nr och träffa dig.
Så får jag serienumret med sen när vi är hemma hos mig så att vi kan ladda min mob.
Har svart minikjol, vit blus och högklackat på mig.
Lång röd jacka över.
Tar mig typ 2 minuter att gå ner efter att jag kollat status med pinkoden.
Puss"

Insåg att jag blivit blåst. Skrev ungefär det åt henne.
Fick svaret:
"Skriver ju mitt mob nr och går ner direkt när jag kollat status med pinkoden, men du skrev den ju inte?
Kan ändå inte ladda min mob utan att knappa in både pinkod+serienummer i min mob men kan se status med pinkoden.
Då ser jag direkt om du har ett äkta och oanvänt paysafecard och att det är safe att lämna ut mitt mob nr och gå ner och hämta dig.
Man rör inget saldo när man kollar.
Bara pinkod är ngn ehandelsgrej.
Förra gången jag mötte en kille som ljög så fick jag två örfilar på öppen gata eftersom jag inte ville ta med honom hem eftersom han ljugit.
Så jag möter ingen utan att kolla status innan längre.
Så att jag vet att det är en ärlig kille som söker kul sex och inte trubbel.
Har ett heltidsjobb och är liksom ingen tjuv.
Det handlar inte om pengarna utan om ärlighet.
Puss"

Jag hade aldrig sett ett paysafecard tidigare, så letade lite på nätet (på mobilen). Allt jag hittade stod att man använder pinkoden för betalning. Inget om serienumret som "hon" skrev.

Jag var less och insåg att jag blivit blåst. Tänkte att det finns en mikroskopisk chans att hon är ärlig. Var dock less på att vänta. Och så tänkte jag att jag har nog blivit blåst, men "vad ska jag göra med ett paysafecard". Bara för att få veta om det var en bluff eller inte skickade jag pinkoden.

Plötsligt var det tyst från henne.

Kollade saldot på kortet och det stod på 0 kr. Utbetalning till Videoslots Ltd hade skett.

Då vet ni hur det går när man är riktigt blåst och kåt av en bild på en ung tjej.

Och vid det tillfället, kontakta du Videoslots support. Och nämne för dom att är med på bedrägeri?!
Citera
2021-01-12, 04:23
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etten
Och vid det tillfället, kontakta du Videoslots support. Och nämne för dom att är med på bedrägeri?!

Paysafecard ska nog kontaktas i första hand. Den som håller på med det här bedrägeriet kan ju inte ha alla hästarna hemma. 250 kr paysafecard? Knappt lönt och inte många lär gå på det.
Citera
2021-01-12, 15:13
Medlem
johnthedickholmess avatar
Alltså, någon måste ju ha hört ryktesvägen vilken som ligger bakom? Någon hemmasittande arbetslös spelmissbrukare typ. Och som spelat i många år. Kan ju vara någon mindre gammal spelare också, kanske en tjej som halkade in på konceptet av misstag och som märkte det funkade. Att fnaska funkar ju men det här att skicka betalningen, i det här fallet 500 spänn i förväg? Hur korkat är det...då behöver ju inte ens en riktig hora fnaska ö.h.t. De har ju fåt sina pengar.
Citera
2021-01-13, 00:28
Medlem
De ju ganska ganska sjukt att detta pågått i över 7 år o den här människan fortfarande håller på. Minst hundra polisanmälan måste ha gjorts på han eller henne men ändå har polisen inte haft orken eller verktygen att ta fast människan?? Hur svårt ska de vara för polisen att kontakta paysafe o sen se till vilket konto koden har använts?? Paysafe säger ju själva att de samarbetar med polisen.
Eller att man bara kontaktar sidan användaren skriver från.
Tror inte att den kört med vpn o skit sedan 2014 eller inte gjort en enda misstag

Då borde de sättet jag kör på från min tråd vara vattentät.
Citera
2021-01-22, 20:08
Medlem
kolbjorns avatar
I dag dök hen upp på Darkside nyinflyttad till Värmeland.
Jag författade ett trevligt brev och fick minuten efter detta som nästan är identiskt med det som skikades 2020-10-24 inlägg #179 i denna tråden:

Hej,
Ja, du kan vara intressant.

Om du är seriös med sex irl.
Men det är lite svårt att prata här.
Blir bombad med mail.
Skall ta bort min profil här om det inte lugnar ner sig.
Men vill du prata vidare och träffas så kan du ju maila mig på idasmoa8@gmail.com
Puss

Jag googla mailen och denna tråden kom upp som första förslag
Citera
2021-12-18, 17:03
Medlem
Ida är i farten igen ( vildabruttan@gmail.c o m pussmun99@outlook.c o m vildbruden@outlook.c o m )
Och givetvis paysafecard 500kr Och det var via DS
Citera
2021-12-26, 17:16
Medlem
Sonny00s avatar
Jag fattar inte! Tror ni män/killar att det finns unga snygga tjejer som vill ha sexträffar för 500 kr? Dessutom flera träffar för detta engångsbelopp?

Ni förtjänar i princip att bli lurade! Att det ens rör sig om en ung tjej är väl mindre troligt. Troligare att det är spelberoende Conny, 48 år, som ligger bakom.
Senast redigerad av Sonny00 2021-12-26 kl. 17:18.
Citera
2022-02-22, 20:52
Och nu är mailadressen Vildabruttan@outlook.com

För något år sedan fick jag från prinsesstjej@gmail.com

Har trollat henne från ett flertal mailadresser nu. Här är lite utdrag från slutet

Citat:
Nej då, bara tur att jag kollade om du var en ärlig kille eller någon med riktigt onda avsikter innan jag tog med dig hem och råkade illa ut. Ska hem till min väninna kl 15 idag när hon slutat jobbet så börjar vi varna för dig.
Min väninna har tidigare blivit våldtagen av en person som gjorde precis som dig.
Eftersom du ljög och försökte lura dig in i mitt hem så förstår jag att du tänkt våldta eller slå mig.
Att vara så nära något så hemskt är riktigt otäckt.
Jag och min väninna kommer varna ALLA vi känner på Facebook i stan för dig med din ansiktsbild och skriva vad du håller på med.
Och be dom i sin tur varna ALLA de känner på Facebook så att hela stan får reda på vad du håller på med och så att vi tjejer kan skydda varandra och så att föräldrar kan skydda sina barn.
Även att du försökt köpa sex av mig och försöker lura av unga tjejer nakenbilder på nätet (grooming).
Skulle aldrig förlåta mig själv om du skadar någon annan tjej nu när jag vet vad du har för planer och jag inte hade varnat.
Kommer även visa upp din bild för personalen på de ställen jag jobbar på i stan och förklara vad du håller på med så att de kan neka dig inträde eller hålla koll på dig när du är där så att du inte ofredar tjejer på deras ställen.

Citat:
Jag vill inte att du kontaktar mig mer, du får ta det med alla de i stan som känner igen dig och som tycker att det du håller på med är vidrigt! När det när din familj, vänner, eventuell arbetsgivare eller skola så kommer säkert de göra det de kan för att stoppa dig från att skada fler unga tjejer.
Tackar gud att jag kollade om du var ärlig innan jag råkade illa ut.
Du kommer inte kunna skada fler unga tjejer när hela stan vet om vad du håller på med!

Citat:
Är hemma hos min väninna och skapar varningarna om dig att dela på Facebook och strax ska vi börja pumpa ut det till alla vi känner i stan som sänder det vidare till alla de känner osv.
Du försökte våldta fel tjej.
Dessutom upplyste en vän till mig om att försök till sexköp är precis lika olagligt som att faktiskt köpa sex och att det som du gjorde är ett solklart fall av försök till sexköp

Citat:
Så kul att du blandar ihop mig med din mamma.
Ryktet säger att man får kissa henne i munnen för 10 kronor.
För 15 kronor dricker hon det också 😂😂😂
Det syns på dig att du kommer från en billig "white trash" familj, ingen man med intellekt hade haft ett sånt tattarskägg 😂😂😂
Men jag förstår att du måste köpa sex när du är uppväxt med en mamma som sålde sex under hela din uppväxt för att ni skulle ha råd med RC Cola 😂😂😂
Dessutom är du ju så ful så att ingen tjej skulle ens komma på tanken på att ta på dig gratis.
Nu läser jag inga mer mail från dig, du får sitta ensam hemma och gråtrunka idag som vanligt (eller så ger du din mamma några kronor så suger hon av dig).
Du kommer märka att ditt liv kommer förändras, du trodde att det inte gick att ha ett sämre liv än du har idag.
Men du kommer märka att det går......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in