2025-05-11, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiffnIsHere
Lyckades att leta mig in på mitt gamla konto enbart för denna tråden. Råkat ut för denna bedragaren på DS jag också. Har inte gått på lögnen, inte dags att vi samlar kraft och anmäler detta aset? Hållt på bra länge nu asså och bevis verkar det ju som att det finns gott om. Detta hände för ungefär ett år sedan. Hon kallade sig då för "Ida" och skickade denna bilden:

https://imgur.com/a/B6rcnHr

Att detta kan hända 2025.
Citera
2025-05-14, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camorraro
Att detta kan hända 2025.

Japp, det är helt sjukt, tyvärr går ju vissa på det antagligen och skickar ett paysafecard
Citera
2025-05-14, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bossmo
Rolig tråd.
Har aldrig sett så många torskar samlade på ett ställe.
Är det inte bättre att ni slutar köpa sex av småtjejer så är problemet ur världen?

Detta handlar inget om sexköp
Citera
2025-06-21, 10:48
Citat:
Ursprungligen postat av LSDulf
Googlade direkt på mailen när personen skickade den! Fick upp denna tråd.

Skrev att jag visste att det var en bedragare i typ första mailet och får då svar att jag är anmäld för försök till sexköp…. hahaha skrattretande alltså. (Jag har då inte ens diskuterat sex med personen än)

lustarochlek@outlook.com var mailen denna gång!

Intressant att samma person gjort detta i typ 10 år nu, ingen som tänkt på det innan?

Jag fiskade lite hummer på Darkside förra året och fick kontakt med den här personen. DS är en plats där förvånansvärt många inom media och politik hänger ut sig själva.

lustarochlek@outlook.com kallar sig Ida Ida och påstår sig bo på södermalm och använder sig oftast av blonda tjejer runt 20 från Stockholm i bilderna.

Stötte på personen tre gånger med tre olika konton vilket var lite lulz till slut.

Hoppas personen fortsätter, det är kul att han/hon går efter snuskgubbarna. Däremot mindre kul att han/hon använder bilder på småtjejer man vet vilka de är.
Senast redigerad av MachaAndChill 2025-06-21 kl. 10:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in