2014-04-09, 06:54
Medlem
Ludolfs avatar
Rent spontant känns det inte som hockey, fotboll eller handboll för då hade drevet redan gått. Då återstår innebandy, bandy och korgboll.

Länk till notis i Aftonhoran
Citera
2014-04-09, 07:55
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:

Citat:
Stjärnan fanns med i laguppställningen, men spelade inte matchen. Enligt klubben har man dock inte varit medveten om misstankarna förrän rättegången förra veckan.

– Vi fick reda på det i fredags och sedan spelade han match på söndag eftersom det var hans sista. Men vi tar starkt avstånd från det här, säger klubbens ordförande.

[]

Klubben utesluter dock inte att han kan bli kvar i laget.

– Han är en av de bästa spelarna i Sveriges historia om han bara tar sig i kragen. Vi ska försöka hjälpa honom och tala honom till rätta. Men vi kan inte göra för mycket, han måste förstå själv också. Vi får se vad som händer, säger ordföranden.

Sportbladet har varit i kontakt med stjärnan som inte vill uttala sig. Domen kommer senare i veckan

Killen spelade alltså en match nu i söndags 6:e april?!

Vilka sporter har börjat gå mot slutspel?
Citera
2014-04-09, 08:25
Medlem
Slixxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Citat:

Killen spelade alltså en match nu i söndags 6:e april?!

Vilka sporter har börjat gå mot slutspel?

Handbollen avslutade väl, så vitt jag vet, precis sin grundserie.
Citera
2014-04-09, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slixxor
Handbollen avslutade väl, så vitt jag vet, precis sin grundserie.
Basketen lika så, känns som sagt som någon av de "mindre" sporterna. Annars hade det vart större rubriker.
Citera
2014-04-09, 08:35
Medlem
Kvalserien i hockeyn slutade väl i söndags?

EDIT: Är ju föredetta landslagsspelare och finns väl en hel del sådana i de lagen?
Citera
2014-04-09, 08:43
Medlem
Pulpas avatar
Jag gissar på innebandy.
Citera
2014-04-09, 08:43
Medlem
Slixxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sacken

EDIT: Är ju föredetta landslagsspelare och finns väl en hel del sådana i de lagen?

Noterar att ordföranden sa " Han är en av de bästa spelarna i Sveriges historia om han bara tar sig i kragen."
Finns det ens någon av den kalibern som var med i Kvalserien?

EDIT: Ordmiss
Citera
2014-04-09, 08:45
Medlem
Mahous avatar
Malin Wahlberg är Sportbladets basketreporter. Hon skriver annat också, men om hon har en riktig nyhet är det nästan alltid basket.
Citera
2014-04-09, 08:59
Medlem
Såg att det var en landslagsspelare och då kan vi räkna bort amerikaner. Så en europé är nog det vi söker.
För basket måste det väl vara?!
Senast redigerad av Lejf 2014-04-09 kl. 09:03.
Citera
2014-04-09, 09:56
Medlem
merrilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sacken

Citat:
Ursprungligen postat av Slixxor
Noterar att ordföranden sa " Han är en av de bästa spelarna i Sveriges historia om han bara tar sig i kragen."
Finns det ens någon av den kalibern som var med i Kvalserien?

Kvalserien avslutades i måndags, alltså ingen match i söndags.
Det gick en SHL-slutspelsmatch, mellan Linköping och Skellefteå. Inga basket-slutspelsmatcher. Inga innebandy-slutspelsmatcher. Ingenting i handbollens elitserie vad jag kan se.

– Vi fick reda på det i fredags och sedan spelade han match på söndag eftersom det var hans sista.

Vad menas med den meningen? Att det var hans sista för att han skulle lägga av?
Citera
2014-04-09, 10:02
Medlem
Slixxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merrily
Kvalserien avslutades i måndags, alltså ingen match i söndags.
Det gick en SHL-slutspelsmatch, mellan Linköping och Skellefteå. Inga basket-slutspelsmatcher. Inga innebandy-slutspelsmatcher. Ingenting i handbollens elitserie vad jag kan se.

– Vi fick reda på det i fredags och sedan spelade han match på söndag eftersom det var hans sista.

Vad menas med den meningen? Att det var hans sista för att han skulle lägga av?

Funderade också över det där. Meningen blir ännu konstigare när rubriken säger att han kan få stanna i klubben.
Första tanken var att det bara var säsongens sista match. Men då säger man väl inte så?
Citera
2014-04-09, 10:41
Medlem
Team Thorengruppen spelade en sista kvalmatch i söndags (innebandy) och har en landslagsmeriterad målvakt som värvades i mitten av januari. Enda jag hittat hittills av intresse.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in