Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-09, 03:26
  #13
Medlem
BigFatCones avatar
Skaffa en hobby, gå med i en bokcirkel eller filmklubb eller nåt. Leta rätt på det lokala nördgänget och spelar bordsrollspel eller något med dom.
Citera
2014-04-09, 09:57
  #14
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Som alla säger. Sök efter en ny umgängeskrets!

Börja träna, sök enstaka högskolekurser, läs böcker, läs dagstidningar! Jag blir lite impad när en tjej säger att hon läser dagstidningar, tyder på att hon troligtvis är allmänbildad!
Citera
2014-04-09, 19:14
  #15
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Jag ser varken ut som en pundare eller sliten längre. Varit drogfri i snart två månader och börjar verkligen leva igen om man säger så.

Hur hittar jag folk att ta kontakt med? Känns lite konstigt att gå fram till någon på stan eller liknande.

Det är lite en gråzon hur man tar kontakt med folk man aldrig har varit i kontakt med förut, som man inte är sammanparade med genom studier/arbete/aktivitet osv.

För lite mer konkreta exempel så kan du kolla det här inlägget: (FB) Hur fan raggar man upp en tjej!?

Enda teoretiska skillnaden egentligen är att du har ett marginellt annat mål, fast praktiken är fortfarande den samma, för det som eftersträvas är lite en förstakontakt och för att få sig en bild om det är värt att gåvidare.
Citera
2014-04-09, 20:11
  #16
Medlem
Se till att klara dig fint på egen hand istället för att jaga bekräftelse och panikrelationer. Kan man inte leva ett gott och rikt liv själv kanske en relation inte heller blir så lyckad.
Citera
2014-04-09, 20:37
  #17
Medlem
Om du vill lära känna en bra kille, så finns jag... bara börja skriva eller vafan som helst.

Tänker inte direkt försöka hävda mig på nåt sätt på ett forum, men jag tror faktiskt att tjejer som letar efter en bra kille tycker att vi är FÖR JÄVLA TRÅKIGA!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback