2019-08-13, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saab_90
Vilket glidmedel använder ni till er(a) fleshlight(s)?
Det jag använder är 'klick natural glide' som är vattenbaserat, men tycker det torkar ut alldeles för fort. 2 minuter tar det (känns det som) innan skiten börjar kännas klibbig och jag måste på med mer/fukta upp det.
Är det så med all vattenbaserat glid?

Jag använder ID GLIDE vattenbaserat. Kan vara lite dyrare än de andra men lätt värt det.
Citera
2019-09-15, 21:58
Medlem
Det bästa med Fleshlight Girls är att alla är rakade.
Citera
2019-09-20, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glimmer2
Det bästa med Fleshlight Girls är att alla är rakade.

Och att de är de enda fittorna som inte sagt nej?
Citera
2019-09-21, 12:28
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppslickaren
Och att de är de enda fittorna som inte sagt nej?

Och de får aldrig nog heller.
Citera
2019-11-10, 14:25
Medlem
Fleshlight i all ära, underbar produkt. Men har man lite extra pengar som bara ligger och skräpar, så är den här i klass med verkligheten.
http://sexleksaker.com.se/for-honom/...n-reality-girl
Citera
2019-11-11, 15:52
Medlem
Mina två senaste köpta lösfittor var Virgin Age Admission och La Bocca Della Verita.

Har testat fleshlights och några onaholes --- tenga ungefär fast det finns massor av olika varianter med olika texturer, de flesta normala så var sugen på något nytt. Virgin Age Admission är egentligen till för de som inte är så kraftigt utrustade och lovar en tight känsla och visst fan levererar den. Den är endast 13cm djup så rekommenderas inte för de som är långt över medel, jag är lite över medel så jag fick inte in hela, men tillräckligt. När man väl kommer igång dock med denna är känslan väldigt bra, texturen ger skön stimulans och det skapas ett visst vakuum. Första gången jag testade kunde jag knappt hålla mig i 5 min trots att jag verkligen försökte. Kändes verkligen bra att pumpa in satsen i denna onahole. Den är gjord av ett skönt material som är mjukt och elastiskt och luktar inget, tydligen säker att slickas på också. Rekommenderas.

La Bocca Della Verita är en blowjob modell. Första gången jag lekte med den hade jag inte runkat på flera dagar och hade dagen paketet kom fram träffat en riktigt het tjej som det inte blev något med, så det var perfekt tajmat när man gick där med blue balls. La Bocca Della Verita har tänder och tunga (!) och väldigt intressant textur. Rekommenderar att använda mycket glidmedel för att lätt glida in förbi tänderna. När man gjort det så upptäcker man hur skön denna leksak är. Det är den typ av leksak där det kan skapas ett kraftigt vakuum, när man kommit förbi tungan upptäcker man mer intressanta texturer och tänderna var skönt stimulerande. Var lättare att hålla sig med denna än tidigare nämnda virgin age admission trots att den är minst lika skön, efter 30 min kom jag så hårt att det nästan gjorde ont. Skönare än många riktiga avsugningar --- Rekommenderas starkt.

det som oroar mig är hur slitstark den är... vissa säger att den bara håller ett par gånger, men med det priset man kan finna den till så är det lätt värt det, säg om man får 10 användningar av den. Bättre deal än att köpa ett bj från ett fnask.
Citera
2020-01-13, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glimmer2
Klick från Apoteket funkar, men jag tycker Fleshlube är bäst.

Tillsätt lite vatten eller saliv så kommer glidet tillbaka.
Barnolja tycker jag fungerar bra och billigt
Citera
2020-03-01, 19:36
Medlem
Jag har La Bocca Della Verita, den är riktigt skön!

https://www.youtube.com/watch?v=5h116gX8-gc&t=
Citera
2020-03-22, 19:39
Medlem
Mest realistiska fleshlight?

ja, vilken är det? inte nödvändigtvis den skönaste eller tightaste, utan den som känns mest realistisk helt enkelt.
Citera
2020-03-31, 16:42
Medlem
Onan-erarens avatar
Nu så här i Coronatider så kör jag mina fleshlight ganska mycket, ska ju hålla distans å inte knulla runt så mycket nu.
Citera
2020-04-02, 02:36
Medlem
Har testat en flashligt, ja det känns absolut som en riktig fitta, blev helt förvånad när jag tryckte in kuken i den
Citera
2020-04-05, 21:10
Bannlyst
Fleshlight grym. Kladdigt göra ren bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här