2013-05-15, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superflash2
Hoppas verkligen "Shower mount" kommer till de svenska sexshopparna inom en snar framtid. Det är en "sugpropp" som man monterar på sin fleshlight som man sedan sätter på väggen och så kan man köra på utan händer. http://www.fleshlight-international.eu/shower-mount/

Har du testat den? Sett på youtube att den fäster på det mesta.

Såg att lovebox har fått in den, så de flesta, bättre svenska butikerna borde få de inom kort.

http://lovebox.se/fleshlight-girls/3561-fleshlight-shower-mount.html

249 kr är väl ok pris.
Citera
2013-05-15, 16:42
Medlem
superflash2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betterharry
Har du testat den? Sett på youtube att den fäster på det mesta.

Såg att lovebox har fått in den, så de flesta, bättre svenska butikerna borde få de inom kort.

http://lovebox.se/fleshlight-girls/3561-fleshlight-shower-mount.html

249 kr är väl ok pris.

Nej jag har inte testat den. Vad roligt att de fått in den! Jag beställer nog från intimera om de får in den tack för upplysningen!
Citera
2013-05-16, 14:48
Medlem
Citat:
Nej jag har inte testat den. Vad roligt att de fått in den! Jag beställer nog från intimera om de får in den tack för upplysningen!

Ja, jag chansar. Intimera var bra när det drevs av killarna bakom Iphonebutiken, men nu med ny ägare så spelar mig ingen roll. Jag vill ha en ny Fleshlight också och de är billigare på lovebox för tillfället - dessutom har de någon drive på att man får en powder på köpet, om man nu behöver de.

Såg i videon på youtube att den fäster i alla fall på det mesta. Hoppas den verkligen gör det
Citera
2013-05-16, 14:49
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
dessutom har de någon drive på att man får en powder på köpet, om man nu behöver de.
Du menar maizenamjöl?
Citera
2013-05-16, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Du menar maizenamjöl?

Är det det som Fleshlight levererar?

Blir Fleshlighten verkligen kass med tiden om man inte har det? Hur länge håller en Fleshlight?
Senast redigerad av betterharry 2013-05-16 kl. 15:08.
Citera
2013-05-16, 15:32
Medlem
superflash2s avatar
Citat:
Ja, jag chansar. Intimera var bra när det drevs av killarna bakom Iphonebutiken, men nu med ny ägare så spelar mig ingen roll. Jag vill ha en ny Fleshlight också och de är billigare på lovebox för tillfället - dessutom har de någon drive på att man får en powder på köpet, om man nu behöver de.

Såg i videon på youtube att den fäster i alla fall på det mesta. Hoppas den verkligen gör det

Faktiskt så beställde jag också en shower mount idag, från lovebox. Beställde innan 13:30 så jag hoppas att jag får den imorgon Jag ska testa sätta fast min på fönsterbläcket i sovrummet, det borde funka!
Citera
2013-05-16, 15:42
Medlem
Citat:
Faktiskt så beställde jag också en shower mount idag, från lovebox. Beställde innan 13:30 så jag hoppas att jag får den imorgon Jag ska testa sätta fast min på fönsterbläcket i sovrummet, det borde funka!

Ahhh ... då får jag kanske vänta tills du får din. Butiken verkar dock seriös tror jag.
Citera
2013-05-16, 15:43
Medlem
Känns dom lika "bra" som en riktig fitta?
Citera
2013-05-16, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Känns dom lika "bra" som en riktig fitta?
Nej, men bra mycket bättre än att runka. I och för sig kanske jag omedvetet räknar in närheten i den riktiga fittan, så ta det för vad det är..
Citera
2013-05-19, 23:42
Medlem
H8erfisternators avatar
Någon som kan säga hur "djup" den är? Tittar man på själva djupet på en bild går det inte att se hur många centimeter du måste vara för att nå en speciell spott i den. Någon som kan svara på detta?
Citera
2013-05-22, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H8erfisternator
Någon som kan säga hur "djup" den är? Tittar man på själva djupet på en bild går det inte att se hur många centimeter du måste vara för att nå en speciell spott i den. Någon som kan svara på detta?
Jag är 20 cm och när jag tar den hela vägen är det kvar ca. 3-4 cm.
Citera
2013-05-30, 16:03
Medlem
Har ökat på min Fleshlight samling med 4 nya sleaves idag Destroya, Mini-Lotus, Wonder Wave och fick även med en bonus sleave Rattler som är gjort efter Raven Rileys fitta Så ballen kommer att vara öm ett bra tag framöver nu

Och allt kostade inte mer än 720 spänn, frakten var gratis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in