Så nu är det alltså dagen-D för jag har hämtat min hästfitta. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp detta på bästa sätt. Men va fan, jag kan iaf börja med att säga att jag är oerhört nöjd med min nya leksak. Även frugan min tyckte att den såg riktigt festlig ut
Beställde ju som sagt hästfittan i början av september och nu har jag den äntligen här hemma. Blev väl inte riktigt den färgen jag valt men det spelar ingen större roll.
Hur är då denna hästfittan undrar ni allesammans. Jo först av allt så är den väldigt mycket större än vad bilderna på deras hemsida ger sken av. Det andra är väl att den känns oerhört välgjord ut och den känns som att den kommer hålla även för de med lite större snoppar.
När man ska till att idka samlag med denna hästfitta så är det viktigt att man smörjer in både pillevinken och lägger en liten extra klick glidmedel i hästfittan. Den känns helt underbar när man tränger in i hennes sköte och den kramar snoppen riktigt skönt. När en är färdig så är det bara att skölja av den i ljummet vatten och tvätta av den med lite tvål.
OBS! Hästfittan är som bekant gjord i sillikon så det är bara vattenbaserat glidmedel som gäller gubbar och ungkarlar. Förslagsvis Aco Glidslem som verkar vara det mest prisvärdaste för tillfället.
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Jag är nog inte rätt man att uttala mig här men borde inte en hästfitta ha svans? Vet inte varför jag tänker på negressen som spelar diva i snickersreklamen.
Har de egen butik så man kan gå och rota lite i grejorna? Mega-masturbatorn ser häftig ut. Men dyr. Får man provköra varorna i butiken? Med kondom naturligtvis. Var i Tyskland ligger butiken?
Beställde en Tenga Flip Air Black igår. Har sedan tidigare Tenga Flip Hole Black och tänkte prova den nyare varianten som ska ge samma upplevelse men att man inte behöver tänka så mycket på hur man ska fördela trycket bäst. Jag tror inte att jag kommer bli besviken då jag har positiv erfarenhet av deras onacups och ägg. Dessutom är ju alla deras prdukter tillräckligt diskreta för att man inte ska behöva gömma undan dem utan smälter lätt in i omgivningen.
Beställde en Tenga Flip Air Black igår. Har sedan tidigare Tenga Flip Hole Black och tänkte prova den nyare varianten som ska ge samma upplevelse men att man inte behöver tänka så mycket på hur man ska fördela trycket bäst. Jag tror inte att jag kommer bli besviken då jag har positiv erfarenhet av deras onacups och ägg. Dessutom är ju alla deras prdukter tillräckligt diskreta för att man inte ska behöva gömma undan dem utan smälter lätt in i omgivningen.
Edit: När det gäller Tenga Flip-Air Black som jag köpte så verkar den betydligt mer hållbar när det gäller själva konstruktionen. Invändigt är de nästan helt identiska endast lite småskillnader. Ber att få återkomma när jag provat den. Står just nu på tork efter att jag tvättat av den före jag använder den första gången. Slänger upp några bilder så ni kan se hur de två skilljer sig åt.
Edit: När det gäller Tenga Flip-Air Black som jag köpte så verkar den betydligt mer hållbar när det gäller själva konstruktionen. Invändigt är de nästan helt identiska endast lite småskillnader. Ber att få återkomma när jag provat den. Står just nu på tork efter att jag tvättat av den före jag använder den första gången. Slänger upp några bilder så ni kan se hur de två skilljer sig åt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!