2002-12-15, 05:35
Medlem
Fan vad jag blir trött på det här jävla skitsnacket. Ni låter som små fjortisar allihop. Vem fan bryr sig om vad fullständiga främlingar på nätet påstår sig ha för knarkerfarenheter eller akademisk skolning. Vad är det ni försöker bevisa?

Nivån på diskussionerna på de här forumen är under all kritik. Jag förstår inte ens vad folk gör här.

pH t.ex. Du är förvisso mycket påläst, har gedigna sakkunskaper som jag gissar kan härledas till dina kemistudier och ditt starka intresse för rusmedel i allmänhet, och kanske den kemiska aspekten i synnerhet. Att du inte hittar någon med motsvarande bildning att diskutera med här är redan uppenbart. Det är heller inte kemi som ligger i huvudsakliga fokus för det här forumet.

Vad du måste förstå är att det inte bara är hjärndöda tonåringar som du möter här. Du är en sådan person som går bärsärkargång om någon stackars ovetande sate råkar yttra vanföreställningen att ecstasy egentligen bara är en blandning av LSD och amfetamin. Du är en sån person som postar länkar till sidor med tjugofemtusen kvävebaser listade, och du gör det med kommentaren "höhö, det här kan ni ju försöka fatta om ni tror att ni är nåt".

Ingenting personligt pH. Jag gillar dig fast du är ett arrogant asshole, eller kanske just därför. Men det är inte heller bara pH som står för fiolerna när pajkastningen här sätter igång. Alla ska plötsligt slåss om vem som rejsat loss flest dygn på vaket, vem som har fetast kranar, eller vem som helt enkelt är klyftigast. Ni låter som små sura kärringar med hemmorojder allihop. Jag fattar inte hur ni orkar.

Kan vi inte bara gemensamt komma överens om att vara lite diplomatiska i våra relationer här på forumet. Då kommer allt att bli himla mysigt och fint, och Indica kommer att vara allas storpappa och pH kommer att lära alla snälla barn hur man syntetiserar PCP. Vi kommer att bli som en stor familj.
Citera
2002-12-15, 05:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Indica, äntligen! Vill se mer av dina inlägg, tycker att du skriver på ett otroligt intressant sätt..

Citat:
Ursprungligen postat av Indica
Det är heller inte kemi som ligger i huvudsakliga fokus för det här forumet.
.

Synd bara att det riktiga förklaringen ligger i Kemin. Det är inte Kemin som är beroende av droger, tvärtom.

Tycker att det är lite synd att du tror att jag är här för att ligga överst, det har disskuterats alldales för många gånger. Jag är här för att folk ska inse vad de går miste om. Och jag har, lixom du, mina medel Jag kan tyvär inte vara någon annan än mig-själv, även om jag (och du) ibland önskar att jag kunde.

PS:
Angående kvävebaser: Den som startar en tråd med namnet "[pH]rmacist!......tillåt mig skratta" och dessutom kommer med missinformation till allmänheten i samma tråd, ska minsann få lukta på mina fötter.... Därav de tjugo-elva kväve-bas-paren

Det klarar vi oss utan, mitt mål med posten var att få honom att sluta posta skit-snack på forumet i framtiden Då det framgick klart och tydligt att han inte ens lyfte ett finger för att söka information utan ville förlöjliga mig. Det krävs ingen moderator eller tvång till att få honom att försvinna, det räcker goot och väl med en skön utklassning, sen lämnar han av egen vilja och det är först då vi kan vara säkra på att han ej kommer tillbaka, bevisligen. Som det framgår av inlägget i fråga så länkade jag till något så självklart som google.com och hade något så självklart som "benzodiazepine receptor" som sökterm, var inte alls tanken att spela översittare med det, ville bara illustrera vad det var som _egentligen_ krävdes för att få relevant information. Det är lite märkligt att en till synes intelligent människa som du kunde missuppfatta det, speciellt med tanke på att tom den semi-vakna varelsen som startade tråden uppfattade vad jag menade korrekt.
DS
Citera
2003-06-15, 14:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Att planera är att vara rädd för att tappa kontrollen.
Citera
2003-06-16, 15:10
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojvenepane
Nej att planera är att vara smart.

Nej, att planera är att vara rädd.

Har aldrig planerat, men tagit t.ex mdma typ en gång om året.
Kräver inte så mycket planering förutom förmågan att lära sig månaderna om man inte redan kan dom. Men kallar du det smart har vi inte samma defination av ordet.
Citera
2003-07-03, 02:37
Medlem
Nu när jag läser igenom tråden ett halvår senare så medger jag att jag har varit lite orättvis, och jag ber om ursäkt pH (om du finns kvar). Vad jag egentligen menade att påvisa är hur poänglös denna ständiga tuppfäktning är, men jag inser att det faktiskt inte var du som inledde pajkastningen den här gången.

Jag kan tycka att det kan bli smått tröttsamt att om och om igen läsa om hur oerhört rutinerad på området någon påstår sig vara, jag talar om "jag-har-varit-injektionsnarkoman-och-vet-vad-skiten-handlar-om"-tugget. Jag har blivit lite allergisk mot sådant under de år jag har frekventerat forum av den här typen.

Jag är faktiskt tacksam över din (forna?) närvaro här på forumet, och jag hoppas att du inte låter dig avskräckas ifrån fortsatta aktiviteter här.

Frid!
Citera
2003-07-03, 02:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indica
Nu när jag läser igenom tråden ett halvår senare så medger jag att jag har varit lite orättvis, och jag ber om ursäkt pH (om du finns kvar). Vad jag egentligen menade att påvisa är hur poänglös denna ständiga tuppfäktning är, men jag inser att det faktiskt inte var du som inledde pajkastningen den här gången.

Jag kan tycka att det kan bli smått tröttsamt att om och om igen läsa om hur oerhört rutinerad på området någon påstår sig vara, jag talar om "jag-har-varit-injektionsnarkoman-och-vet-vad-skiten-handlar-om"-tugget. Jag har blivit lite allergisk mot sådant under de år jag har frekventerat forum av den här typen.

Jag är faktiskt tacksam över din (forna?) närvaro här på forumet, och jag hoppas att du inte låter dig avskräckas ifrån fortsatta aktiviteter här.

Frid!

Inte krypa för lena - pH nu.
Citera
2003-07-03, 11:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Tar 6 mg Xanor om dagen på läkares ordination, det är iof narkotikaklassad.

Annars tar jag bara Fentanyl nån gång ibland för det är det ända jag kan få tag i, klipp sönder ett Durogesicplåster och dränk in några cigaretter i vätskan och rök dem, fan vad skönt det är...
Citera
2003-07-04, 13:35
äldre konto (old)
Ej medlem
pH

Jag tycker att pH ska verka vara lite "överlägsen". Just nu är jag stukad, men när jag ser den blåa saftblandaren som hans avatar, kändes det som att pH skulle märka uppmärksamhet och mena med att "se här! Detta är bra skrivet!", typ.. om ni fattar.. Svårt skrivet, men hoppas ni förstår.

Ska skriva mer när jag har blivit mer "nykter".
Citera
2003-07-04, 13:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Kändes också som att han ville starta en diskussion med alla oss här, när han skrev tråden så här "Så mycket knarkar jag!".
Han drog till sig uppmärksamhet där, och ville få oss att bli lite less/kritiska mot honom. Det var hans mål. :-)

Hoppas ni förstår.......
Citera
2003-07-18, 21:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Ingen?!

Ingen som fattar vad jag menar och håller med ?!?
Citera
2003-07-21, 12:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Fredrik kag förstår presis vad du menar. Genom att bara läsa nördens text så förstår jag direkt vad det är för en människa. En liten skit som inte har gjort nått annat än suttit på Erowid och läst på som den nörd han är. Hoppas denna individ försvinner för gått från flashback för en mer ointressant tråd skapare finns inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in