2014-04-07, 21:40
Medlem
Snabb fråga bara finns det nån chans i världen att jag som har 10 betalningsanmärkningar och en skuld på 6500kr till krono, kan få nån typ av lån på 30.000-50.000kr nånstans? är arbetslös också, bara toppförutsättningar.. Nä men antar att de är kört, men alla tips är välkommna
Citera
2014-04-07, 21:43
Medlem
Wajis avatar
Tror att du har väldigt, väldigt liten chans. Krävs nog att någon går i borgen för det för att det ska finnas en liten chans.
Citera
2014-04-07, 22:19
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Tror att du har väldigt, väldigt liten chans. Krävs nog att någon går i borgen för det för att det ska finnas en liten chans.

En borgenär är nog ett måste faktiskt, bara 1 anmärkning gör dig bakbunden ekonomiskt och Ts har 10, rent krasst är det ett handikapp.

Ts vad skall du göra med lånet?

Du har en skuld hos Kronofogdemyndigheten så som jag förstår det på 6500:-kr, skall en del av lånet täcka upp denna fordran hos dem?
Citera
2014-04-07, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topoftheline
Snabb fråga bara finns det nån chans i världen att jag som har 10 betalningsanmärkningar och en skuld på 6500kr till krono, kan få nån typ av lån på 30.000-50.000kr nånstans? är arbetslös också, bara toppförutsättningar.. Nä men antar att de är kört, men alla tips är välkommna

jag vill inte låta dryg och otrevlig men om du inte har en eller 2 borgensmän alternativt en bostad att lämna i pant så kan du nog glömma allt vad lån heter....
Citera
2014-04-08, 02:24
Medlem
Citat:
Låna ut pengar till en arbetslös knarkare som inte betalar sina skulder? Knappast
Citera
2014-04-08, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elBrudo
Låna ut pengar till en arbetslös knarkare som inte betalar sina skulder? Knappast

Haha ok tyckte det var lite elakt skrivit. Sen bara läser man ts senaste inlägg. Då pratar han om hur han meckar med sin cannabis. Sen nästa tråd är om han kan få lån rätt skön kille ändå.
Citera
2014-04-08, 02:58
Medlem
Fattiga pundare vars liv cirkulerar kring knarket är som ghettoblattarna i Sveriges förorter. Ni förstör för oss andra som faktiskt sköter oss.

TS du kan glömma allt vad lån heter och att man mha. dina tidigare inlägg kan ana att du tänkt spendera pengarna på rökat gör det hela ännu värre.

Men vad vet jag, du kanske börjat inse problemen nu och tänkt rycka upp dig, isåfall ber jag om ursäkt
Citera
2014-04-08, 05:06
Medlem
Inte en chans.
Citera
2014-04-08, 09:35
Medlem
Citat:

Kanske börja med att betala tillbaka skulden du har just nu innan du tänker på nästa lån? Har du ens funderat på hur du ska betala tillbaka räntan på ett lån på 50 000, för att inte tala om själva skulden, om du är arbetslös och har taskig ekonomi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in