• 3
  • 4
2025-04-30, 09:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du vet vad jag menar.

Som svar på din fråga: nej kvinnor vill inte att en manlig kollega kommer in och "styr upp".

Jag tror inte kvinnor menar att de vill bli hunsade av en man, när de säger att mannen bör leda.
Men jag tror att kvinnor gillar mannen som tar plats och syns och hörs. Han har pondus och hon känner att det är nåt att luta sig mot. Han uppvisar styrka och det är attraktivt. Man lyssnar på honom, och han gillar att höra sin egen röst.
Jag tror det är bra om man kan samarbeta på jobbet och gör det man ska göra.
Citera
2025-04-30, 20:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag tror inte kvinnor menar att de vill bli hunsade av en man, när de säger att mannen bör leda.
Men jag tror att kvinnor gillar mannen som tar plats och syns och hörs. Han har pondus och hon känner att det är nåt att luta sig mot. Han uppvisar styrka och det är attraktivt. Man lyssnar på honom, och han gillar att höra sin egen röst.
Jag tror det är bra om man kan samarbeta på jobbet och gör det man ska göra.

Jag har inte hört en enda kvinna säga att hennes manliga kollegor bör leda bara för att de är män.

Jamen precis, är man kollegor så samarbetar man oavsett kön.

Jag tror du blandar ihop jobb-relationer och privata relationer en aning.
Ta bort "han gillar att höra sin egen röst" så har du en man som många kvinnor skulle kunna tänka sig att dejta.
Citera
2025-05-01, 10:21
Avstängd
Citat:
Jag har inte hört en enda kvinna säga att hennes manliga kollegor bör leda bara för att de är män.

Jamen precis, är man kollegor så samarbetar man oavsett kön.

Jag tror du blandar ihop jobb-relationer och privata relationer en aning.
Ta bort "han gillar att höra sin egen röst" så har du en man som många kvinnor skulle kunna tänka sig att dejta.

Tror det är vanligt att jobb och privata relationer går hand i hand, man ser många likheter.
Jag tror också att många kvinnor vill dejta mannen som hörs och syns mest.
Citera
2025-05-01, 10:35
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Tror det är vanligt att jobb och privata relationer går hand i hand, man ser många likheter.
Jag tror också att många kvinnor vill dejta mannen som hörs och syns mest.

Inte syns och hörs mest, men som är trygg och självständig.
Citera
2025-05-01, 10:39
Avstängd
Citat:
Inte syns och hörs mest, men som är trygg och självständig.

Och mannen som pratar mycket känner hon sig mer trygg med, han uppfattas som mer öppen, jämfört med mannen som inte pratar lika mycket. Hon vet inte vad han tänker.
Kan kännas obehagligt för henne.
Han bör ta plats och våga bjuda på sig själv, det är attraktivt med män som har självförtroende och vill stå i centrum.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-05-01 kl. 10:45.
Citera
2025-05-01, 12:27
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Och mannen som pratar mycket känner hon sig mer trygg med, han uppfattas som mer öppen, jämfört med mannen som inte pratar lika mycket. Hon vet inte vad han tänker.
Kan kännas obehagligt för henne.
Han bör ta plats och våga bjuda på sig själv, det är attraktivt med män som har självförtroende och vill stå i centrum.

Men någon som pratar mycket blir ju inte automatiskt attraktiv.

Ja det är attraktivt med män som har självförtroende, det betyder dock inte att de behöver tycka om att stå i centrum.
Citera
2025-05-01, 12:37
Avstängd
Citat:
Men någon som pratar mycket blir ju inte automatiskt attraktiv.

Ja det är attraktivt med män som har självförtroende, det betyder dock inte att de behöver tycka om att stå i centrum.

Jag blir förvånad av ditt svar här.
Nån mer man som sett att många kvinnor attraheras av mannen som pratar mycket, tar plats, är i centrum?
Citera
2025-05-01, 12:42
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag blir förvånad av ditt svar här.
Nån mer man som sett att många kvinnor attraheras av mannen som pratar mycket, tar plats, är i centrum?

Beror ju helt och hållet på vad han pratar om och hans personlighet.

Märkligt att du inte förstår såhär enkla saker.
Citera
2025-05-01, 12:44
Avstängd
Citat:
Beror ju helt och hållet på vad han pratar om och hans personlighet.

Märkligt att du inte förstår såhär enkla saker.

Det är sant, det är mycket med kvinnor jag inte förstår. Det är många gånger jag inte förstått vad kvinnan såg hos den mannen.
Citera
2025-05-01, 12:48
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det är sant, det är mycket med kvinnor jag inte förstår. Det är många gånger jag inte förstått vad kvinnan såg hos den mannen.

Samma här fast vice versa. Många män säger att de gillar intelligenta och självständiga kvinnor men sen väljer de någon borderline brud som förstör deras liv.
Citera
2025-05-01, 12:51
Avstängd
Citat:
Samma här fast vice versa. Många män säger att de gillar intelligenta och självständiga kvinnor men sen väljer de någon borderline brud som förstör deras liv.

En del säger att sexet är mindblowing med tokiga brudar.
Citera
2025-05-01, 14:21
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
En del säger att sexet är mindblowing med tokiga brudar.

Ja sexet med kluster B personlighetstyper (män som kvinnor) brukar vara mindblowing i början.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in