Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-06, 11:37
  #1
Medlem
Tjena, drar tidigt imorgon bitti till Mexico.. börjar bli nojjig över snuset, det är ju max 200g per person.. och ja lägger en portions stock i tjejens väska och så tar ja en lös stock i min. .men lös stocken väger ju runt 400g.. Va tycker ni, ska jag fylla i "visum formuläret som du får på flygplanet innan inresan" att man ska Tulla ? eller ska ja bara skita i det och hoppas på min lös stock går igenom ? kan det bli några problem böter osv ? Mexico är väl sista stället man vill bli kollad på i tullen
Citera
2014-04-06, 12:18
  #2
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
Du kan ju köpa snus i Mexico, Då köper du Skoal Bandits som Amerikarnerna använder i brist på annat om det skulle krisa sig.
Citera
2014-04-06, 12:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlutaCiteraMigTack
Du kan ju köpa snus i Mexico, Då köper du Skoal Bandits som Amerikarnerna använder i brist på annat om det skulle krisa sig.

Åh fan, så det finns snus i mexico.. helt sjukt ju ;P.. men du tycker inte man ska proppa väskan full åh sen hoppas ? kanske ja ska köra max 200g i varje väska.. sen proppa fickorna me 5-6 dosor istället, man brukar ju aldrig bli muddrar i tullen.. ifall man ska dit ;P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback