2014-04-11, 11:41
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emanciperad
Är du ett troll, eller spenderar du dagarna på folkhögskola (tror att du ljuger om din framgång)?

Det var du som initialt påstod att männen stänger ute kvinnor, att man endast förhåller sig till vad motparten påstår är inte ett medgivande på något sätt, det brukar endast underlätta konversationen så båda förstår vad som menas (om inte den ena parten är en idiot som utnyttjar den andres tillmötesgående).

Dessutom kan man också tolka det i enlighet med faktumet att vissa delar av samhället domineras av män (och vissa andra av kvinnor), att således skriva "männen släpper in dig", bör tolkas som; "de sfärer i vilka män utgör en majoritet, så är den mer homogena sammansättningen inget som eftersträvas, om du har något att tillföra så är det irrelevant av vilket kön du är".

Och sluta med tusen frågetecken och caps lock, du gör inte direkt reklam för dig själv.

Nej vissa har sett till att ha det bra ställt för sig( jag) Då kan jag vara hemma lite då och då eftersom jag även kan befinna mig på arbetet när du till exempel sover eller vad du gör. Och vad gäller att gå in i samhället så gör jag det förmodligen på samma sätt som du. Jag ber inte en man att öppna dörren åt mig, det är jag väldans duktig på själv. Ber du män öppna din dörr åt dig??? Jag ställer frågor till dig bland annat, gör det ont??????????????????
Nu gjorde jag framgångsrikt reklam för min självständighet. Det är INTE mitt problem att du har frågetecken och caps lock problem. Vad gör du reklam för då????????. Du skall få en annan sak av mig i stället som omväxling till frågetecken och caps lock
Känns det bättre? eller är det irrelevant?????
Senast redigerad av goran744 2014-04-11 kl. 11:48.
Citera
2014-04-11, 12:03
Medlem
goran744s avatar
Framgång är inget man äger eller en rättighet i. Den formas av individens förmåga att kunna ta kritik på ett konstruktivt sätt. Och man förtjänar den. Ingen vinner framgång genom att TROLLA till sig och spy ur sig mupp, psyko eller idiot smörja.
Den bästa vän man kan ha är den som säger STOPP när du beter dig illa. Din värsta fiende däremot är den person som säger till dig, ja det tycker jag att du skall göra när du sagt: Jag skall strypa kattfan långsamt!
Den personen kommer med all säkerhet lämna dig i sticket då du står där med en strypt katt.
Håll dig nära dem som TÖRS ifrågasätta dig. Det är dom som ger dig framgång. Inte de som låter dig strypa katten.
Citera
2014-04-11, 12:10
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Framgång är inget man äger eller en rättighet i. Den formas av individens förmåga att kunna ta kritik på ett konstruktivt sätt. Och man förtjänar den. Ingen vinner framgång genom att TROLLA till sig och spy ur sig mupp, psyko eller idiot smörja.
Den bästa vän man kan ha är den som säger STOPP när du beter dig illa. Din värsta fiende däremot är den person som säger till dig, ja det tycker jag att du skall göra när du sagt: Jag skall strypa kattfan långsamt!
Den personen kommer med all säkerhet lämna dig i sticket då du står där med en strypt katt.
Håll dig nära dem som TÖRS ifrågasätta dig. Det är dom som ger dig framgång. Inte de som låter dig strypa katten.

Då tycker jag du bör ta ditt eget råd och lyssna på alla i trådarna som är ärliga mot dig och kritiserar din låga nivå och den obefintliga röda tråden i dina inlägg. Att läsa igenom en tråd du skrivit i kan nog liknas lite vid känslan av att du utför något sorts plågeri av andras sinnen.

/din vän, sanningssägaren
Citera
2014-04-11, 12:26
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Då tycker jag du bör ta ditt eget råd och lyssna på alla i trådarna som är ärliga mot dig och kritiserar din låga nivå och den obefintliga röda tråden i dina inlägg. Att läsa igenom en tråd du skrivit i kan nog liknas lite vid känslan av att du utför något sorts plågeri av andras sinnen.

/din vän, sanningssägaren

Fel svar. Det är jag inte nöjd med och accepterar inte och ser att du inte förstår min framgång. Kritisera mig får man hur mycket som helst men jag väljer vilken kritik som gagnar mig och som är sann. Då kan jag säga förlåt
Jag vet vilka som vill min framgång. Det behöver inte du upplysa mig om men tack ändå men nej tack och jag tycker om dig med
Det är bra att det känns lite plågsamt. Sanningen brukar göra ont ett tag. Jag har då ännu inte idiotförklarat någon här inne som motargument.
Kan däremot vara riktigt ordentligt ELAK mot fördomar, förakt och ansvarslöshet. Det sticker jag inte under stol med.
Och sist men inte minst. Jag kan ha fel också, kan du?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in