Citat:
Ursprungligen postat av
Big.Bang
Ja det som är det farliga med internet att vi inte kan se vem som skriver vad. Skulle TS granska hur ditt liv ser ut i övrigt är det inte så säkert att du skulle låta så övertygande.
Det är det fina med internet, inte farliga! Du missförstår. Kan se mig dig framför mig, en moralens väktare, som vill fängsla de som inte delar samma tankar och åsikter som dig.
Jag kan, för nöjes skull, berätta lite om hur mitt liv ser ut! Jag bor i ett hus, tillsammans med 2st goda vänner, vi har höns, två båtar, en liten fyrhjuling samt en gamal veteranmoped! Vi värnar om naturen och miljön samt är av den politiska åsikten att alla människor borde ha rätt att göra sem dem behagar, så länge det inte skadar natur eller andra människor!
Jag har topp betyg ifrån grundskolan och skall börja studera vid universitetet i slutet av hösten, till diplomat, för att kunna hjälpa folk att leva i samklang. Jag kommer från en släkt, där folk suttit i riksdagen, rättare sagt var hälsominister sedan några årtionden tillbaka. Vi är framgånsrika inom näringsverksamheten då många i min släkt driver väletablerade svenska företag.
Sååå, tro va du vill snälla du : D Men jag kan min historia.
Så, moralens väktare, nu har du lite info om vem jag är, så nu kan la du börja leta efter mig.

så kan du jue få fängsla mig å mina åsikter.
Kram på dig