• 2
  • 3
2014-04-05, 12:32
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Att en vettig kommentar för första gången når knarkforumet eller vad?
Läs min uppdaterade kommentar. Din novis.

Edit: i was too lejt
Senast redigerad av Bamse92 2014-04-05 kl. 12:34.
Citera
2014-04-05, 12:32
Medlem
Tetrapluras avatar
Dude! Köp Gbl och koka upp det till GHB! Sen tar du en kork på morgonen, 08:00, en kork vid lunch 13:00, en kork vid middag 18:00.

De skulle få bort din ångest, oro eller va det nu än kan vara!

Jag har haft problem med droger, ångest, oro, depression ända sedan jag va 14år. Jag har fått alla möjliga mediciner utskrivet, benzo, icke benzo, osv. Absolut, benzo fungerar, men det tar också kol på lyckorusen. Men med GHB , NOTERA: i rätt mängder och utan att blanda med andra substanser, är överlägset bäst. Skadar inte levern som benzo gör heller.

Det är helt riskfritt sålänge du inte överdoserar eller blandar med andra substanser. Ej heller skadligt för kroppen, även om du så skulle gå på det dagligen i 40år. NOTERA, om du kokar det så att det blir GHB, inte GBL!

I know, been there done that.

Love
Citera
2014-04-05, 12:39
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tetraplura
Dude! Köp Gbl och koka upp det till GHB! Sen tar du en kork på morgonen, 08:00, en kork vid lunch 13:00, en kork vid middag 18:00.

De skulle få bort din ångest, oro eller va det nu än kan vara!

Jag har haft problem med droger, ångest, oro, depression ända sedan jag va 14år. Jag har fått alla möjliga mediciner utskrivet, benzo, icke benzo, osv. Absolut, benzo fungerar, men det tar också kol på lyckorusen. Men med GHB , NOTERA: i rätt mängder och utan att blanda med andra substanser, är överlägset bäst. Skadar inte levern som benzo gör heller.

Det är helt riskfritt sålänge du inte överdoserar eller blandar med andra substanser. Ej heller skadligt för kroppen, även om du så skulle gå på det dagligen i 40år. NOTERA, om du kokar det så att det blir GHB, inte GBL!

I know, been there done that.

Love

GHB är enormt beroendeframkallande och påfrestande för psyket, fråga bara slingshot. Sluta förgifta oss med din propaganda och ta din kork själv knarkare.
Citera
2014-04-05, 12:48
Medlem
Tetrapluras avatar
Citat:
GHB är enormt beroendeframkallande och påfrestande för psyket, fråga bara slingshot. Sluta förgifta oss med din propaganda och ta din kork själv knarkare.

Så det säger du Jag har tagit kork i omgångar sedan 09, jag har då inte fått några större men av detta. Påfrestande för psyket? Om du inte visste används GHB som medicin, då kalla xyrem!

GHB, precis som alla läkemedel så som Lithium mot bipolaritet, har ett behandlingsvärde inom vissa gränsvärden! Jag anser, notera min åsikt moralpredikare, att jag rekommenderar det!

Du kan ta dina Alvedon, jag tar en kork! Förespråka dina mirakelkurer, jag förespråkar mina.

Underbart, inte sant
Citera
2014-04-05, 12:50
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tetraplura
Så det säger du Jag har tagit kork i omgångar sedan 09, jag har då inte fått några större men av detta. Påfrestande för psyket? Om du inte visste används GHB som medicin, då kalla xyrem!

GHB, precis som alla läkemedel så som Lithium mot bipolaritet, har ett behandlingsvärde inom vissa gränsvärden! Jag anser, notera min åsikt moralpredikare, att jag rekommenderar det!

Du kan ta dina Alvedon, jag tar en kork! Förespråka dina mirakelkurer, jag förespråkar mina.

Underbart, inte sant
Ja det som är det farliga med internet att vi inte kan se vem som skriver vad. Skulle TS granska hur ditt liv ser ut i övrigt är det inte så säkert att du skulle låta så övertygande.
Citera
2014-04-05, 12:57
Medlem
Tetrapluras avatar
Citat:
Ja det som är det farliga med internet att vi inte kan se vem som skriver vad. Skulle TS granska hur ditt liv ser ut i övrigt är det inte så säkert att du skulle låta så övertygande.

Det är det fina med internet, inte farliga! Du missförstår. Kan se mig dig framför mig, en moralens väktare, som vill fängsla de som inte delar samma tankar och åsikter som dig.

Jag kan, för nöjes skull, berätta lite om hur mitt liv ser ut! Jag bor i ett hus, tillsammans med 2st goda vänner, vi har höns, två båtar, en liten fyrhjuling samt en gamal veteranmoped! Vi värnar om naturen och miljön samt är av den politiska åsikten att alla människor borde ha rätt att göra sem dem behagar, så länge det inte skadar natur eller andra människor!

Jag har topp betyg ifrån grundskolan och skall börja studera vid universitetet i slutet av hösten, till diplomat, för att kunna hjälpa folk att leva i samklang. Jag kommer från en släkt, där folk suttit i riksdagen, rättare sagt var hälsominister sedan några årtionden tillbaka. Vi är framgånsrika inom näringsverksamheten då många i min släkt driver väletablerade svenska företag.

Sååå, tro va du vill snälla du : D Men jag kan min historia.

Så, moralens väktare, nu har du lite info om vem jag är, så nu kan la du börja leta efter mig. så kan du jue få fängsla mig å mina åsikter.

Kram på dig
Senast redigerad av Tetraplura 2014-04-05 kl. 13:08.
Citera
2014-04-05, 13:49
Medlem
BenAsslicks avatar
Man kan inte knarka bort sin ångest. Många (inkl. mig själv) har försökt men det blir bara värre tills man tar sig i kragen.

Ut och spring i vårsolen, börja gymma eller slå ner någon svagis så du får lite ego.
Citera
2014-04-05, 15:02
Medlem
Jag föreslår också ayahuasca, helst med en shaman i amazonas, men annars med en ANSVARSFULL sitter. Har du ingen kompis som vet vad det handlar om att uppleva nya verkligheter och hur påfrestande det kan vara på människor, så gör det själv, på natten, med icaros i lurarna och nära till toa+spyhink. Annars kan du ta svamp och blanda det med meditation och/eller(om du vill), cannabis. Lyssna på terence mckenna's how to take psychadelics(finns på youtube). Annars är det yoga, meditation, glada polare, sjuka idéer, rejäl träning och äta organiskt oprocceserat käk
Citera
2014-04-05, 15:13
Medlem
Bertil85s avatar
Tramadol. Jag var deprimerad för några år sedan; men efter att ha tagit Tramadol ett halvår; så orkade jag ta tag i studierna.

Är inte det knark är till för?
Citera
2014-04-05, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Det här var nog det sjukaste jag läst på hela Flashback.
Menar du på att t.ex benso används för människor som mår bra?

All psykedelisk terapi handlar om använda droger för att hjälpa människor att ta sig ur tillstånd som depression, posttraumatiskt stressyndrom, dödsångest, beroende, fobier m.m.

Det är väl snarare människor som mår bra som borde låta bli droger och låta dem som har psykiska och fysiska problem använda dem för att bli befriade ur sitt dåliga mående.

Dina tips annars är jättebra, men är man svårt deprimerad krävs ofta någon form av medicin/drog för att man ens ska orka göra det du föreslår.

Benzo är absolut en bra medicin, som jag själv använder då och då, men det är inte en långsiktig lösning.
För att komma till roten med problemen krävs terapi, livsstilsförändringar och eventuellt medicinering - SSRI, SNRI, neuroleptika eller vad som nu kan tänkas.
Däremot kan benzo vara bra t.ex vid insättningsfasen av ett läkemedel eller vid behov (panikattacker etc).
Citera
2014-04-05, 21:27
Medlem
Truffs avatar
Jag föreslår att du prövar ett par G med svampar

Av egen erfarenhet så brukar jag bli jävligt mycket bättre psykiskt sett efter att
ha mått psykiskt dåligt i 1-2 månader & dragit en tripp på svamp...
Citera
2014-04-05, 22:55
Medlem
jag går på cipralex och den deppar jag inte ner mej av..
gör inget om det regnar ute, mår lika bra ändå.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in