Citat:
Ursprungligen postat av
snarkar
Ja det är några kommentarer men inga intressant.
Angelica Woxther: Ja sinnessjukt är det. Varför tänka på sitt eget ego istället för att få fast en våldtäktsman som gett sig på 2 små barn äckla mig av tanken på den familj FY SKAM
34 min
Angelica Woxther: Dom borde sitta hela högen med tanke på att dom samarbetat för o röja bevis för denna äckliga människas skull...
32 min · 1
André Stasny: Ja det är ju inga småprylar eller pengar man gömmer utan ett kanske fler förstörda barn
28 min
Joacim Lindén; Medhjälp till brott kallas väl det. Sjuka människor.
Har ingen länk man måste tydligen vara vän med honom för att se detta nu.. fick de skickat av en vän.. Har en skärm dump på de men vet inte hur man delar den.. :/
"Angelica **** Ja sinnessjukt är det. Varför tänka på sitt eget ego istället för att få fast en våldtäktsman som gett sig på 2 små barn äckla mig av tanken på den familj FY SKAM
för 48 minuter sedan
Angelica **** Dom borde sitta hela högen med tanke på att dom samarbetat för o röja bevis för denna äckliga människas skull...
för 46 minuter sedan · 1
André Stasny Ja det är ju inga småprylar eller pengar man gömmer utan ett kanske fler förstörda barn
för 42 minuter sedan
Joacim **** Medhjälp till brott kallas väl det. Sjuka människor.
för 30 minuter sedan · 1
Elle **** Går han fri så kommer nog stora delar av landet jaga dom alla
för 24 minuter sedan
André Stasny Han går inte fri för han erkänt men bevis förstördes innan dess....
för 23 minuter sedan
Elle **** Sjuka människor. Hoppas du är som en hök över sonen din
för 21 minuter sedan
André Stasny Oja.... Sara har begärt att faderskapet ska hävas. Troligen ska väl sjuka broder Stranke adoptera..... Nu när jag vet detta funderar jag på om han ska bli nästa offer..... Trodde Sara alltid satte pojken först men verkar. Som jag haft fel ;-(
för 18 minuter sedan
Elle **** Bara att neka henne. Barnen framför allt sånt.
för 17 minuter sedan
André Stasny Ja kommer kämpa emot md allt som går"
Jag är inte vän med honom, sökte bara på hans namn o hittade statusen direkt. Uppdaterad för ca 1 timma sedan.