2014-04-07, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Jag ber om ursäkt för min dumhet, men jag får inte upp någon bild när jag klickar på länkarna, kommer bara till startsidan...

Antagligen har någon anmält dme (GM?) och de togs bort.
Citera
2014-04-07, 21:19
Medlem
kicki.swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braxynglet
Feel free att trycka upp huvudet djupare i röven ditt miffo, såna som dig som gör det omöjligt för män att jobba inom barnomsorgen. Att man som man jobbar på förskola betyder inte att man är pedofil, även om efterblivna grottmänniskor som dig av någon anledning tror det.

Tror att det handlar om en syn på vad som är passande för kvinnor och män, men som tack och lov försvunnit..... mer eller mindre. Finns ju givetvis en del troglodyter kvar men precis som mammutarna är de på väg att dö ut.

Skämt åsido, ni killar som skriver att det är något skumt med män/killar som jobbar på dagis drar bara ner er själva i skiten..... Varför är ni så övertygade om den saken? Dags för lite självrannsakan kanske ?
Citera
2014-04-07, 21:33
Medlem
Jag skulle aldrig anställa någon som ser ut så där.
Citera
2014-04-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mifforagnar
Någon har ju uppenbarligen gjort det din idiot. Istället för att leka tuff så borde du kanske ha tagit en backup?
Har en backup.. så knip käft.. förmodligen har han familj sagt till att kontot raderats
Citera
2014-04-07, 21:44
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Misstänkt för två våldtäkter under en två månaders period på samma förskola?

Är detta en mindre förskola? Förskolechefen förstår inte vart händelserna skall ha ägt rum.
Citera
2014-04-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus

Är detta en mindre förskola? Förskolechefen förstår inte vart händelserna skall ha ägt rum.
Det är ett litet skitsamhälle , finns bara den förskolan där?
Citera
2014-04-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
Förlåt , men blev så (jävla, inåt-helvete) förbannad. Jag menar, att ofta säger alltid någon: Ja, han var lite lustig. osv. Och kompisens jävla kommentar: and you like it... Varför skrev han så då, om ingenvisste? Är kompisen oxå peddo?? Föräldrar(bor han hemma?), datorhistorik, vilka sidor hängde han på,osv, osv,

Jag förstår dig, man önskar ju att någon ska upptäcka sjuka beteenden innan något barn blir utsatt eller någon blir mördad. Men verkligheten är liksom mer komplex. Det är rätt svårt att komma till polisen med enbart anklagelser om t ex pedofili där någon endast betett sig lite knepigt och yttrat lite sjuka saker. Killen är 21 år och jag tvivlar på att hans föräldrar eller syskon kollar vad han har i sin dator.

Vad du menar med kompisens kommentar förstår jag inte. I vilket sammanhang har kompisen sagt det?
Citera
2014-04-07, 21:58
Medlem
Chubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus

http://www.juvelernashus.se/
Citera
2014-04-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snarkar
Det är ett litet skitsamhälle , finns bara den förskolan där?
Tycker inte man behöver utrycka att det är ett skitsamhälle. De flesta som bor är nog inte konstigare än du eller jag.

Men svaret på frågan är ja. Det finns endast en förskola där.
Senast redigerad av Trissvinnaren 2014-04-07 kl. 22:09.
Citera
2014-04-07, 22:06
Medlem
AntiStudenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujoshi
GM skrev på sin google+ sida att han hade jobbat på ett ställe som heter Blåvingen så jag kollade upp vad det var för nåt.

Ja, jo, det kan man ju göra, men det betyder väl inte att han fått praktiken på en förskola för det?

Som jag skrev, han medverkade i en revy som förskolechefen höll i. På så sätt lär han ju känt chefen sen tidigare och jag antar, ganska säkert på, att han fick praktiken genom henne.
Citera
2014-04-07, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiStudenter
Ja, jo, det kan man ju göra, men det betyder väl inte att han fått praktiken på en förskola för det?

Som jag skrev, han medverkade i en revy som förskolechefen höll i. På så sätt lär han ju känt chefen sen tidigare och jag antar, ganska säkert på, att han fick praktiken genom henne.

Kan oxå bekräfta att det pratas om detta lokalt.
Citera
2014-04-07, 22:09
Medlem
AntiStudenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trissvinnaren
Tycker inte man behöver utrycka att det är ett skitsamhälle. De flesta som bor är nog inte konstigare än du eller jag.

Bor inte långt därifrån. Det är som vilket småländskt samhälle som helst. Ingen håla, men inget speciellt. Enda speciella med Ruda är väl att folket är väldigt tight med varandra (nästan bara medelklassmänniskor, inte så mycket blattar eller tattare). Hela byn vet nog vem GM är vid det här laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in