2014-04-07, 22:37
Medlem
MadeInWombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiStudenter
Bor inte långt därifrån. Det är som vilket småländskt samhälle som helst. Ingen håla, men inget speciellt. Enda speciella med Ruda är väl att folket är väldigt tight med varandra (nästan bara medelklassmänniskor, inte så mycket blattar eller tattare). Hela byn vet nog vem GM är vid det här laget.

Det är endast "speciella/utvalda" samhällen/platser i landet som numer består av svenskar och arier med stabila levandsförhållanden.
Citera
2014-04-07, 22:46
Medlem
Solehers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiStudenter
Bor inte långt därifrån. Det är som vilket småländskt samhälle som helst. Ingen håla, men inget speciellt. Enda speciella med Ruda är väl att folket är väldigt tight med varandra (nästan bara medelklassmänniskor, inte så mycket blattar eller tattare). Hela byn vet nog vem GM är vid det här laget.
Det är ju mängder av invandrare i Ruda. Ser nästan bara invandrare överallt.
Citera
2014-04-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soleher
Det är ju mängder av invandrare i Ruda. Ser nästan bara invandrare överallt.
Vad jag vet så sa dagiset att alla föräldrarna inte var medvetna om händelsen då många var invandrare?
Citera
2014-04-07, 23:07
Medlem
spacelets avatar
Jag noterade att ingen har nämnt att Facebook har en åldersgräns (13 år, är det inte så?) och att den 8-åriga flicka som florerade i början av tråden kanske inte alls har med GMs brott att göra men att hennes Facebookprofil istället blev borttagen illa kvickt när hennes föräldrar insåg vad deras dotter håller på med på Internet.

Alternativt att någon härifrån anmälde sidan så klart. Började själv använda Internet i mycket tidig ålder och tycker inte att det behöver vara något ont i sig men någon måtta får det vara och de håller nog de flesta föräldrar med om också.
Citera
2014-04-07, 23:30
Medlem
Bonkabonkas avatar
Jag har själv tre barn i förskoleåldern... jag kan faktiskt inte föreställa mig den vansinniga smärta som detta as har orsakat hos flickan och hennes familj och vänner. Om det varit jag som suttit som pappa till en våldtagen 4-åring så vet jag inte hur jag skulle kunna gå vidare. Att veta att personer i fråga får ett par år i fängelse och sen slipper ut... hade jag nöjt mig med det? Å andra sidan så har man sin familj att ta hand om, man kan inte slå ihjäl aset och riskera att åka in själv utan möjlighet att vara med sina barn.

Jag vet vad jag hoppas på för öde för pedofilen, men i den svenska rättvisan så tror jag knappast att det blir speciellt rättvist.

Tragiskt, tragiskt...
Citera
2014-04-07, 23:35
Medlem
Polymorphouss avatar
Många i den här tråden verkar ju mer än lovligt retarderade alltså. Nu med facit i hand sitter flera och ojar och har sig över att en kille har fått praktikplats på en förskola. Vad fan är det för underligt med det? Oerhört tragiskt att se hur så pass många vill fortsätta spä på dessa fördomar mot män som jobbar med barn, endast på grund av vad en försvinnande liten klick avarter sysslar med. Lite samma lobotomerade mentalitet som radikalfeminister besitter.

Varför anses det vara konstigt att som man tycka om att arbeta med barn? Vad är det som är så urbota underligt med att vilja vara en förebild för små människor, och utbilda dem och forma dem till att bli vettiga samhällsmedborgare? Hur kan detta vara dåliga ambitioner bara för att man råkar ha en viss modell på könsorganet?
Citera
2014-04-08, 00:04
Medlem
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=695828747136285&set=a.1569036376954 68.37179.100001274972118&type=1&theater
Citera
2014-04-08, 00:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fulmacke
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=695828747136285&set=a.1569036376954 68.37179.100001274972118&type=1&theater

Jo*kim Str*nke..?
Citera
2014-04-08, 00:24
Avslutad
Är detta honom?
Bild är från denna sida.
Citera
2014-04-08, 00:26
Medlem
Socker-Connys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
Är detta honom?
Bild är från denna sida.

Ser ut som honom, baserat på de bilder som har förekommit tidigare i tråden ja
Citera
2014-04-08, 00:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Socker-Conny
Ser ut som honom, baserat på de bilder som har förekommit tidigare i tråden ja

Usch!
Inför kastrering i detta land, tack!

Han förnekar sig inte..
Citera
2014-04-08, 00:52
Medlem
vassapennans avatar
Bli häktad för dessa brott i en tid av internet och flashback 2014 kan inte va det roligaste. Det tog liksom nån timme innan GM var identifierad och uthängd. Man kan fråga sig om denna häxjakt verkligen är nödvändig då GM förmodligen redan mår som sämst just nu, oavsett uthängning eller inte.

Måste vara svårt med vänner och familj efter sådant brott. Och barnen lär ju knappast känna sig bättre för att folk på flashback gottar sin avsky mot GM.

De egentliga vinnarna blir i dessa fall medlemmarna här på forumet som ges möjlighet att peka finger, med eller utan "respekt" för de inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in