2014-06-12, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Läs på igen om medicinen och ifrågasätt inte läkarens utlåtande med lekmans teorier. Det är pinsamt.
Vad du gissar på har oftast inget underlag, och du har inte utfört P7an och inte heller den psykologutredningen. Du kan enbart gissa dig fram på knapphändig information.

Det är lite typiskt mellanmjölkens land att nu försöka diskutera om han går att rehabilitera.
Man drar slutsatser och analyser utan att ens ha träffat personen.
Jag har läst på om medicinen och har å yrkets vägnar kännedom sedan tidigare. http://www.fass.se/LIF/product?docType=&specId=&userType=&nplId=199609270 00089& skriver ganska exakt det jag säger. Vad är det jag har skrivit om medicinen som inte stämmer? Eller har du kanske några hemliga telefonsamtal som källa?
Vad gäller det fetade: Om det är du som utfört P7:an eller "den psykologutredningen" ber jag om ursäkt. Du som alltid skriker om källor och kallar folk idioter kan väl lägga upp någon form av bevis för att det är du som gjort det?
Citera
2014-06-12, 15:26
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Läs på igen om medicinen och ifrågasätt inte läkarens utlåtande med lekmans teorier. Det är pinsamt.
Vad du gissar på har oftast inget underlag, och du har inte utfört P7an och inte heller den psykologutredningen. Du kan enbart gissa dig fram på knapphändig information.

Det är lite typiskt mellanmjölkens land att nu försöka diskutera om han går att rehabilitera.
Man drar slutsatser och analyser utan att ens ha träffat personen.
Sååå, nu är du alltså i gång med dina idiotiska inlägg igen. Du är ju trots allt mästaren på att dra slutsatser, tyvärr så drar du själv till 99% felaktiga sådana.

Alla vi minns ju din idiotiska slutsatser om gm's mentala status i Dalarömordstråden. Även där så uttalade du ju dig så åt helvete fel som man bara kan, så gör oss alla en tjänst och sluta klanka ner på andra.

Givetvis är det helt berättigat att diskutera om det ens finns en chans att ett äckel som denna gm överhuvudtaget kan rehabiliteras eller ej. Själv så tror jag inte det. Med hjälp av kraftig medicinering så kanske man i alla fall kan lyckas få han att inte begå mer brott i framtiden, men även det ställer jag mig tveksam till.
Citera
2014-06-12, 15:39
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Sååå, nu är du alltså i gång med dina idiotiska inlägg igen. Du är ju trots allt mästaren på att dra slutsatser, tyvärr så drar du själv till 99% felaktiga sådana.

Alla vi minns ju din idiotiska slutsatser om gm's mentala status i Dalarömordstråden. Även där så uttalade du ju dig så åt helvete fel som man bara kan, så gör oss alla en tjänst och sluta klanka ner på andra.

Givetvis är det helt berättigat att diskutera om det ens finns en chans att ett äckel som denna gm överhuvudtaget kan rehabiliteras eller ej. Själv så tror jag inte det. Med hjälp av kraftig medicinering så kanske man i alla fall kan lyckas få han att inte begå mer brott i framtiden, men även det ställer jag mig tveksam till.

Dalarö? Har aldrig skrivit i Dalarö. Är du full eller bara virrig? Sluta tillskriv mig saker som inte finns ditt jävla troll. Du söker uppmärksamhet, men ingen vill diskutera med dig. Är det därför du ljuger?
Dom här typerna rehabiliteras inte om man inte kastrerar dom. Läggningen är under hela deras livstid.
Dom får dalta och anse vad dom vill men min åsikt är klar.
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-06-12 kl. 15:42.
Citera
2014-06-12, 15:46
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Dalarö? Har aldrig skrivit i Dalarö. Är du full eller bara virrig? Sluta tillskriv mig saker som inte finns ditt jävla troll.
Dom här typerna rehabiliteras inte om man inte kastrerar dom. Läggningen är under hela deras livstid.
Har du aldrig skrivit i tråden där pappan eldade upp två av sina barn på Dalarö? Sluta ljug nu din pajas. Vill du att jag skall plocka fram dina inlägg från den tråden och genera dig ordentligt?

För övrigt så håller jag med dig ang. kastrering av sådana här äckel. Nu för tiden finns det ju kemisk kastrering, och det var det jag hade i åtanke när jag skrev kraftig medicinering.
Citera
2014-06-12, 15:58
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Har du aldrig skrivit i tråden där pappan eldade upp två av sina barn på Dalarö? Sluta ljug nu din pajas. Vill du att jag skall plocka fram dina inlägg från den tråden och genera dig ordentligt?

För övrigt så håller jag med dig ang. kastrering av sådana här äckel. Nu för tiden finns det ju kemisk kastrering, och det var det jag hade i åtanke när jag skrev kraftig medicinering.

Du menar där jag tippar på mordbrännarens mentala status? Det står jag fast vid, så det kan du se som min åsikt inget annat. Det har ingen betydelse att han inte fick vård. I mina ögon är han riktigt sjuk.

Det hjälper inte alltid att kemiskt kastrera dom, så djupt rotad är deras dragning till barn.
Då får du nog medicinera dom så dom släpar benen efter sig eller är i koma.,
Sen kan du sluta stalka mig det kommer inte att ge resultat utan du åker på listan för andra idioter som inte får svar. Bye!
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-06-12 kl. 16:02.
Citera
2014-06-12, 16:21
Bannlyst
Citat:
Dalarö? Har aldrig skrivit i Dalarö. Är du full eller bara virrig? Sluta tillskriv mig saker som inte finns ditt jävla troll. Du söker uppmärksamhet, men ingen vill diskutera med dig. Är det därför du ljuger?
Om man söker på Dalarö finns 28 inlägg av dig, så du ljuger om det också. Däremot har du rätt att läggningen förmodligen är samma, men den kan medicineras även utan kemisk kastrering.
Citera
2014-06-12, 16:28
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Om man söker på Dalarö finns 28 inlägg av dig, så du ljuger om det också. Däremot har du rätt att läggningen förmodligen är samma, men den kan medicineras även utan kemisk kastrering.

Då tar vi gärna del av detta med lite underlag. Det kan vara intressant att veta ifall någon nu går med på att medicinera sig mot att inte begå övergrepp på barn.
Vad är det för medicin och har man någon studie på hur den verkar och några resultat att visa upp?

Nej, jag ljög inte jag minns inte ens tråden. Den va alltså inget jag lade på minnet, så intressant va den tråden.
Citera
2014-06-12, 16:47
Bannlyst
Citat:
Då tar vi gärna del av detta med lite underlag. Det kan vara intressant att veta ifall någon nu går med på att medicinera sig mot att inte begå övergrepp på barn.
Vad är det för medicin och har man någon studie på hur den verkar och några resultat att visa upp?

Nej, jag ljög inte jag minns inte ens tråden. Den va alltså inget jag lade på minnet, så intressant va den tråden.
Kemisk kastrering är oftast väldigt effektiv, men jag är inte säker på att han är pedofil. Att lägga upp bilder på sig själv begående våldtäkter på KIK och Facebook är så stört att jag tror att RPU:n visar att han var psykotisk och att detta inte alls har med pedofili. Egentligen är det skit samma, eftersom jag tror att han har ett stort, livslångt vårdbehov.

PS. Att inte minnas att man skrivit 28 (!) inlägg i en tråd... hur nykter var du?
Citera
2014-06-12, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Rent generellt kan jag väl säga att jag ställer mig mkt frågande till att en person som bevisligen har en hjärnskada ska få arbeta på förskola överhuvudtaget.

Det var inte fråga om arbete, det var en arbetsmarknadsåtgärd, denna typ av åtgärd är aldrig tänkt att leda till en anställning om praktikanten inte har relevant utbildning för arbetsuppgifterna.

Verkar som om de anställda av något konstigt skäl uppfattade denna praktik som om det hade varit en praktikant under utbildning, då förväntas en praktikant fungera normalt och kunna utföra riktiga arbetsuppgifter.
Citera
2014-06-12, 20:43
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Kemisk kastrering är oftast väldigt effektiv, men jag är inte säker på att han är pedofil. Att lägga upp bilder på sig själv begående våldtäkter på KIK och Facebook är så stört att jag tror att RPU:n visar att han var psykotisk och att detta inte alls har med pedofili. Egentligen är det skit samma, eftersom jag tror att han har ett stort, livslångt vårdbehov.

PS. Att inte minnas att man skrivit 28 (!) inlägg i en tråd... hur nykter var du?

Va det svaret om medicinerna som gör dom fria från att begå övergrepp?
Det va allt ett knepigt svar i så fall. Nej, kemisk kastrering är inte alls så effektivt som man trott.
vilken medicin handlade det om?
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-06-12 kl. 20:56.
Citera
2014-06-12, 20:46
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Va det svaret om medicinerna som gör dom fria från att begå övergrepp?
Det va allt ett knepigt svar i så fall. Nej, kemisk kastrering är inte alls så effektivt som man trott.
Så vilken medicin handlade det om?
Källa på det?
Citera
2014-06-12, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Rent generellt kan jag väl säga att jag ställer mig mkt frågande till att en person som bevisligen har en hjärnskada ska få arbeta på förskola överhuvudtaget.

Jag läste paragraf sjuan och nej denna sjuka individ skulle aldrig arbetat på en förskola,
killen är mycket störd. Denna lilla sinnesundersökning gjord av Jan Ahlström tar inte många timmar
att genomföra och ändå kunde han se en hel del ganska kvickt, t ex tvångsbeteenden, en omognad och framförallt en emotionell svaghet. Visserligen är Jan kunnig men att dessa morbida störningar
undgått förskolan betvivlar jag. Hur fan har man tänkt?

Utöver dessa beteendestörningar har JS även en dokumenterad organisk hjärnskada vilket är ett
helt mega stort kapitel i sig. Tack och lov går det att läsa att killen knaprar tabletter mot oro och tankerusningar, frågan är väl förstås ifall han tagit tabletterna regelbundet vilket jag starkt betvivlar.
Enligt §7:an överfördes han 2012 till vuxenpsykiatrin och där var han tydligen inte ofta,
många personer med hjärnskador saknar insikt om sina svårigheter och beteendestörningar,
möjligtvis att Stranke är en av dom. Självklart blir detta rättspsykiatrisk vård.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in