För att klargöra så tenderar mina boxer shorts/och/eller kalsonger att glida ner under ett pass och måste korrigeras vilket är grymt störande. Eftersom jag har på mig en GI så blir det ännu tydligare ifall detta sker eller hurän diskret jag försöker dra upp dem lite igen.
Det är pinsamt, och är givetvis säkert kopplat till att jag är tjockare (125kg) än vissa, jag har en midja men höftbenen ovanför är ju dock täckta av fett tyvärr så det går inte att "haka" fast något däröver.
Är jag den enda som har det här problemet, finns det någon slags underkläder som sitter supertajt och kanske inte halkar ner lika lätt?
Min GI har öppningar längst upp på sidorna av byxorna som blottar snöret som går runt hela midjan och som jag knyter framtill. Jag har lekt med tanken att kanske göra hål i underkläderna och trä små snören igenom och över midje-snöret för att skapa nån slags "suspender". Det låter kanske galet men jag vet inte vad jag ska göra.
Jag är ännu en nybörjare men jag känner att det är den bästa mest ansträngande och smärtsamma träningen jag upplevt men mer givande än all annan träning jag gjort och vill gärna fortsätta; om jag blir tajtare en dag lär jag ju inte ha det här problemet men tills dess måste jag lösa detta
Hjälp?