2014-04-01, 23:35
Bannlyst
Tog denna dos för 8 timmar sedan. Kan jag ta samma dos nu igen?
Citera
2014-04-01, 23:35
Medlem
linesmangbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trq
Tog denna dos för 8 timmar sedan. Kan jag ta samma dos nu igen?

Ja
Citera
2014-04-01, 23:37
Medlem
Mattematikens avatar
Ja, Paracetamol är dock stygg för levern men det är under längre bruk och höga doser det ofta kan uppstå.
Citera
2014-04-01, 23:48
Medlem
Jag knaprade denna kombination var tredje timme under någon vecka när jag var skitförkyld. Inga problem vad jag vet. Levervärden perfekta.
Citera
2014-04-01, 23:55
Bannlyst
Tog det! Får hoppas min jävla tandsmärta försvinner så jag får sova..
Citera
2014-04-01, 23:55
Medlem
intesakuls avatar
Ingen fara alls så länge du inte fått höra att det är fel på din lever. Har tagit mer och tätare än den dosen i 4 månader. Kollade sedan levern och hade noll skador.

Receptfritt och inte harmlöst. Så en rekommenderad dos är viktig. Finns de som annars skulle ta det som vitaminer.

Smärta kan skada mer än medicin. Smärtstillande kan behålla den rörlighet som krävs för att du ska bli återställd.
Citera
2014-04-02, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intesakul
Ingen fara alls så länge du inte fått höra att det är fel på din lever. Har tagit mer och tätare än den dosen i 4 månader. Kollade sedan levern och hade noll skador.

Receptfritt och inte harmlöst. Så en rekommenderad dos är viktig. Finns de som annars skulle ta det som vitaminer.

Smärta kan skada mer än medicin. Smärtstillande kan behålla den rörlighet som krävs för att du ska bli återställd.
Men gud varför tar du så mycket? Hur mår du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in