2014-03-31, 15:12
Medlem
3dDiablos avatar
Inte hittat någon riktig kurrapport på Superdrol så tänkte att jag skriver av min här som blev färdig i helgen.

Ålder: Kring 25.

Vikt: 91 kg vid start.

Längd: 180cm.

BF% vid start: 12% enligt 7-punkts kalipermätning.

Stats
Bänk - 160
Mark - 220
Knäböj - Kör mest frontböj och då är det 12 reps på 100++

Nuvarande kostupplägg: Deff 2500kcal 45% kolhydrater 45% protein 10%

Tidigare kurer:
Tbol 50/50 med testo-e 250mg e4d. 12 veckor.
Testo-p 150mg eod med NPP 125mg eod, tren hex 80mg eod och winstrol 25mg ed. 12 veckor.

Mål med kuren:
Kickstarta min deffkur efter en period utan preparat, tills testot börjar göra sitt.

Preppen:
Hubei Yuangcheng Superdrol
20mg ed i 25 dagar

Lion Lab Omnabol (Testoblanding)
350mg e3d

Venom Labs EQ
450mg e6d

Kurstarten
Började märka av Superdrolen på fjärde gympasset (femte dagen på kuren) och då i form av en riktigt trevlig pump
Sen efter det fortsatte det bara, fick aldrig "för jobbig" pump förutom i korsryggen då som alltid är ett helvete på orla tycker jag.
Styrkan ökade mer än vanligt hela tiden och då med 1000kcal/dag mindre än före kuren, dock inga monsterökningar. (Kör ändå alltid 10+ reps på allt så kan inte yttra mig något om toppstyrka.)

Kände inte av några biverkningar, ville höja till 30mg efter 10 dagar men det gick inte då jag och en kompis delade på en burk så det fick bli 20mg i 25 dagar.

Kan tillägga att jag inte upplevde att jag band någon extra vätska alls utan blev snäppet mer vaskulär. Men eftersom deffen startade samtidigt och jag slutade trycka i mig massa chips, salt godis, salt mat m.m så spelar det och också in en aning.

Slutresultatet då?
Hade skalat av 2kg efter en vecka med mitt nya nyttyga levande, men vikten ligger nu återigen på 91kg morgonvikt efter 25 dagar on.

Styrkan har ökat med 15-20% på allt. Gjorde inga maxningar före eller efter utan detta är på träningsvikter.
Exempel:
Hammer-Strenght chest press från 10 reps @ 65kg till 10 reps @ 80kg

Mitt BF ligger nu på 9,7% enlig 7-punkts kalipermätning. Så -2% på 25 dagar.

Är allt som allt nöjd med mina 25 dagar på Sdrol, då styrkan ökat rätt fint trots deff.

Nu fortsätter min deff med testot och EQ, lägger även in tren-e 100mg e3d från och med nu, men det är en annan historia.
Kommer inte fortsätta skriva om min deff i denna rapport, (kanske startar en ny sen senare) utan ville bara dela med mig eftersom det var så magert med Superdrol-rapporter på forumet.

Fråga på om du undrar något.
Citera
2014-04-01, 11:35
Medlem
Fasen va gött, har en kur som väntar på mig hemma, men ska komma ner lite till i Bf då jag också tänkt köra den under deff Har hört att den ska funka rätt bra där.

Hur ser det ut med massan, ökat något nämnvärt där?

Hur sitter styrkan (även massan) kvar än så länge efter kuren?

Jag kör just nu mycket cardio, är det något som påverkas? (för mycket pump tänker jag på då så att den blir outhärdlig i vader å dylikt)
Jag ligger lite högre än dig i kcal intag med några hundra.

Vad fick dig att köra i 25 dagar, visst att effekten skall avta och hårda biverkningar men var det p g a det? tänkte själv köra i 30 i alla fall.

Hur upplevde du definitionen på kroppen, du minskade i bf som sagt men kändes du också hårdare? Mer vaskulär? Inget blöt antar jag?

Kul med en SD rapport, kommer säkert på fler frågor...
Citera
2014-04-01, 15:25
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xforce8
Fasen va gött, har en kur som väntar på mig hemma, men ska komma ner lite till i Bf då jag också tänkt köra den under deff Har hört att den ska funka rätt bra där.

Hur ser det ut med massan, ökat något nämnvärt där?

Hur sitter styrkan (även massan) kvar än så länge efter kuren?

Jag kör just nu mycket cardio, är det något som påverkas? (för mycket pump tänker jag på då så att den blir outhärdlig i vader å dylikt)
Jag ligger lite högre än dig i kcal intag med några hundra.

Vad fick dig att köra i 25 dagar, visst att effekten skall avta och hårda biverkningar men var det p g a det? tänkte själv köra i 30 i alla fall.

Hur upplevde du definitionen på kroppen, du minskade i bf som sagt men kändes du också hårdare? Mer vaskulär? Inget blöt antar jag?

Kul med en SD rapport, kommer säkert på fler frågor...
Upplever att jag har en del mer massa nu jämfört med före och då är det "torr" ökning också

Ingen aning, lär aldrig få veta hoppat på tren nu så lär ju inte bli svagare

Jag fick sån där äckelpump i skenben och vader när jag promenerade till jobbet (2,5km) men det var uthärdligt, var som sagt värre i korsrygg vid marklyft och benpass.

Anledningen att det blev 25 dagar var för jag köpte en burk på 100 10mg och en kompis skulle ha hälften. Märkte aldrig av några biverkningar heller och tyckte det var rock n' roll dag 12-25

Nä ingen vätska som sagt så hårdare än innan! Tror dock min nyttigare kost också spelar in på det visuella då jag är riktigt bra på att äta mycket salta saker när jag inte deffar.
Senast redigerad av 3dDiablo 2014-04-01 kl. 15:32.
Citera
2014-04-01, 15:42
Medlem
Fan, blir sjukt sugen på att testa 25 dagar supedrol (20mg) tsm med 20mg dbol! För att sedan de 25 sista dagarna bara köra 40mg dbol, dock lär ju kroppen ta endeeeel stryk
Citera
2014-04-02, 01:50
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Fan, blir sjukt sugen på att testa 25 dagar supedrol (20mg) tsm med 20mg dbol! För att sedan de 25 sista dagarna bara köra 40mg dbol, dock lär ju kroppen ta endeeeel stryk
Du ska ju på tren-a nu, skippa dbol och kör bara sdrolen?
Citera
2014-04-02, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Du ska ju på tren-a nu, skippa dbol och kör bara sdrolen?

Tänkte till hösten men vill hellre ha pumpet lite längre
Citera
2014-04-02, 10:33
Medlem
Citat:
Upplever att jag har en del mer massa nu jämfört med före och då är det "torr" ökning också

Ingen aning, lär aldrig få veta hoppat på tren nu så lär ju inte bli svagare

Jag fick sån där äckelpump i skenben och vader när jag promenerade till jobbet (2,5km) men det var uthärdligt, var som sagt värre i korsrygg vid marklyft och benpass.

Anledningen att det blev 25 dagar var för jag köpte en burk på 100 10mg och en kompis skulle ha hälften. Märkte aldrig av några biverkningar heller och tyckte det var rock n' roll dag 12-25

Nä ingen vätska som sagt så hårdare än innan! Tror dock min nyttigare kost också spelar in på det visuella då jag är riktigt bra på att äta mycket salta saker när jag inte deffar.

Nice, men du måste ökat i vikt samtidigt som du tappade i Bf då om jag färstått det rätt?

Vad tror ni om att kombinera Sdroll med DNP?
Citera
2014-04-02, 11:36
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Nice, men du måste ökat i vikt samtidigt som du tappade i Bf då om jag färstått det rätt?

Vad tror ni om att kombinera Sdroll med DNP?
Vägde samma som vid start (91kg) men med 2% mindre bf enlogt kaliper. Låg på -600 av min kcal-balans.

Jag hoppade på DNP efter sdrolen var slut, ville inte köra samtidigt då jag ville få ut så mycket som möjligt av sdrol.
Citera
2014-04-02, 19:18
Medlem
Citat:
Vägde samma som vid start (91kg) men med 2% mindre bf enlogt kaliper. Låg på -600 av min kcal-balans.

Jag hoppade på DNP efter sdrolen var slut, ville inte köra samtidigt då jag ville få ut så mycket som möjligt av sdrol.

Ok, kanske gör detsamma. Ligger själv bara ca -300 kcal på kosten men kör väldigt mycket cardio....

Förlåt att jag ställer samma fråga igen, men det har ju gått några dagar, forfarande kvar styrkan och massan?

Den kanske viktigaste frågan som jag undrar över är bieffekterna, hur va letargin (ska väl vara värst efter levern)? Sexlust? Ytliga bieffekter?
Citera
2014-04-02, 23:29
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ok, kanske gör detsamma. Ligger själv bara ca -300 kcal på kosten men kör väldigt mycket cardio....

Förlåt att jag ställer samma fråga igen, men det har ju gått några dagar, forfarande kvar styrkan och massan?

Den kanske viktigaste frågan som jag undrar över är bieffekterna, hur va letargin (ska väl vara värst efter levern)? Sexlust? Ytliga bieffekter?
Jag blir starkare för varje dag men har som sagt börjat med tren för 10 dagar sedan typ. (Dock bara 233mg/ew, ska vänta tills jag har slut Omnabol sen blir det lågt testo och högt tren )
Absolut inget tapp gällande massan heller.

Inge ytliga bieffekter, var lite tröttare sista veckan men det var man beredd på att bli så inga problem

Sexlusten är inte påverkats till det negativa.
Citera
2014-05-21, 07:48
Medlem
Lägger detta här då jag refererar lite till TS rapport.

Ligger nu på 21 dagar in i kuren (senaste 14 dagarna har jag legat på 30 mg ed men startade på 20mg)
Kör just nu en deff som är ganska långt gången där jag tidigare droppade ungefär 0,7 kg/vecka. Under dessa 3 veckor på sdrol har jag stått i princip still vilket måste tyda på det åtminstone händer något med musklerna Samtidigt känns det som att jag blir mer och mer definierad.

Innan påbörjad kur kände jag mig ganska klen och förväntan på Sdrol måste jag ändå säga var ganska hög vad gäller styrkan... Har givetvis närmat mig vikterna igen men inte riktigt tillbaka där jag låg innan deffen då jag dessutom var ren.

Efter att ha kört några kurer nu så måste jag ändå säga, och jag önskar att jag får medhåll från andra, att det är en jävla skillnad att kura under deff istället för bulk. Under bulk skjuter styrkan i taket rent bokstavligt och har man den förväntan under deff tror jag man blir besviken...

Kör samma märke som TS och någrot högre dos men har nog ändå bara ökat 10-12% i styrka i dom flesta övningar jämfört mot kurstart, tror dock att jag ligger på ett högre underskott totalt sett då jag kör jävligt mycket cardio.

Några bieffekter som manhelt klart märker av och som väl egentligen tyder på att det är potent är ju backpumpet, benhinnorna samt letargin. Har även ploppat upp en del acne men inget i jämförelse med dboll. Man känner att levern får jobba och en inbillade mig för några dagar sedan att jag hade gynokänningar men ömheten har släppt något.

I övrigt är jag väl nöjd med kuren så långt, inga bieffekter som är outhärdliga,m blodtrycket känns ok, likaså levern som sagt men ska kollas upp då jag går av kuren. Styrkan har ju ökat något men man får nog inte räkna med att den skall skjuta i taket under deff. Sdrol skall ju tydligen älska kolhydrater vilket gör det ännu mer potent då det ökar glykogendepoerna och på den sidan ligger jag i o f s ganska lågt. Men lite massa verkar jag lagt på mig i alla fall.

Den sista veckan har jag dock upplevt lite mer vattenansamling i ansiktet, kanske bara inbillning men råder ju delade meningar kring huruvida Sdroll drar på sig vatten, ökningarna efter kur skall ju i alla fall vara "torra" och i stort sett kunna behållas om PCT`n utför korrekt. Den som lever får se.

Nu till en viktig fråga; Funderar på att ligga på minst 7 dagar till (ev 15) vilket skulle bli totalt 28 dagar (ev 36 dagar) då det känns bra för tillfället. En rekommenderad förstagångskur på sdroll är ju normalt 3veckor (21 dagar). Den ska ju också vara riktig stygg mot blodvärden å lever... Vad tycker ni bör jag köra på åtminstone 1 vecka till?
Citera
2014-11-06, 15:04
Medlem
infens avatar
äldre tråd men skitsamma

va körde du för PCT på sdrol? och märkte du av nå delayed gyno ?

/Infen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in