• 5
  • 6
2024-07-16, 15:13
Har bara haft en känsla att Mordet på Palme och Mordet på Eva Söderström har utförts av samma personer. Eva S kan ha vetat om vilka som låg bakom mordet på Palme och det var därför hon mördas bara 1,5 år senare.

Hon kan ju ha fått reda på detta antingen i sina studier, eller genom kamrater i partiet då hon hört något hon inte skulle veta och sedan antecknat detta i sin dagbok.

Eva mördas på en Fredag någon gång efter kl 23, precis som Palme, troligen 23.11 eller 23.21.
Hon mördas också med 11 knivhugg vilket kan vara något symboliskt.

Hennes föräldrar dör några år senare den 29/7(Olof) och 12/4(Liv).
Mordet på Olof Palme, hennes föräldrar kan ha blivit förgiftade för att även dom visste om sanningen om mordet på Palme

Naturligtvis är detta teorier.
Citera
2024-08-07, 15:53
En lustighet Den som tillverkat minnesplattan kan ha stor symbolisk betydelse tänker jag, kanske tom för de som anstiftade mop. Den ska va där i 100 år kanske mer.
Tänker på luntorna som restes 1987 med symbolims kan minnesplattan dölja något?
https://youtu.be/HZX1yXB3c7A?feature=shared&t=561
Såg i dag på pierre näsmans video med erik engström på mop-platsen på inzooningen av minnesmärket såg jag plötsligt ett namn torsten treutiger eller tt. Säg så här jag tror inte det var en slump att jag skulle se det namnet.
Näsor föresten brukar man inte tänka på några speciella då? För att förstå hur jag tänker så menar jag att ord namn o siffror kan visa vägen om man är öppen för det. Näsman blir då ett mellanösternland
https://www.askerohistorier.se/enhor...ele-och-green/
I denna länken känner jag igen Rossö var det inte elit som bruka va där? Tetrapackgubben och sosseministern en av palmes närmaste vet jag bestämt.

Såg vid inzoomningen på minnesmärket att det stod torsten treutiger. Treutiger är för mig en tv kändis men också kungavänner adel eller wannabe adel.

På wikipedia står det skuptör från Ronneby men boendes i Täby. Som ni vet så är Täby aktuellt i flera sammanhang i mop. Som ni vet postade jag nyligen en länk på frimurerimedlemmar det skulle kunna va så att denna man var en del i det gäng i Täby. Det är bara en gissning men sådana här skulptörer brukar överleva genom vänskap och band till folk som har pengar att kulturera och pissa in minnesmärken av dem själva de får då också va med i frimurarklubben tänker jag. Har sett det själv i medlemsregister att det kan va ingenjörer miljonärer läkare o så plötsligt en artist eller skulptör.
Jag tänker på serien goda man på svt när de vill ha med kommunalrådet i frimurarklubben det handlade om vad de kunde tjäna på att ha med han o tjänster o gentjänster.

Detta har jag inga belägg för men man måste skriva vad man tänker för att folk ska kunna asociera.
Så till en lustighet när man följer Torsten treutigers fru treutigers släkt bakåt till 1700-talet så har man en amiral
tänker på amiralerna som gick emot palme och så har man en som heter skytte och en som heter kill-ian som översatt till svenska blir döda.
Är det någon som vet vilka Treutiger hade för vänner i Täby och om han var frimurare? Det är alltså gruppen som bestämmer o ger torsten uppdraget som är intressant.
Jag har också tidigare skrivit att kungen eller prins bertil kan ha varit ansvarig abolition o därmed kan man inte utreda mordet jag ser att torsten har gjort en minnesmedaljong av kungens 30 årsdag 1976.

Tittar lite mer på videon och strax efter ser jag 2 saker till namnet på dekorima är nu urban deli
va fan matte har ju sagt att någon nämnde urban på lac bandet och sen har vi ju indien Dehli eller deli kan det bli tydligare? Man kan börja skönja konturerna på anstiftarna. De är svenska fd adel som står kungen nära. De har 2 problem palme stoppar deras lukrativitet och man vill ha en kung som man kan kotrollera som innan o inte en palme som man inte kan kontrollera.
Senast redigerad av jajagvinner 2024-08-07 kl. 16:37.
Citera
2024-08-08, 12:44
När man ska göra en minnesplats av Palme sker en värdering av hans liv och leverne.
Så när det gäller luntorna är det kvarterets ägare som kommer med iden o betalar sker detta förslag i samma frimurarförening i Täby som minnesmärket?
Det finns ju en negativ värdering i minnesmärket så som om anstiftarna har fått värdera hur stort märke palme skulle ha. Varför blev det inte en fontän en levande låga eller liknande. Detta pekar på att man har full kontroll över området. Samma som kontrollerar sveriges försvar o dess tilvlerkning av försvarsmaterial. eftersom stay behind o media ligger i kvarteret så bör de vva de som beestämmer om luntorna och minnesmärket.

Jag tänker på Barestrands historia om att kungen visste mm. Samt då en i England boendes oäkting av känt svenskt industrinamn vars släkt hade hand om luftburna projektiler som skulle säljas och som påstods ha gått förbi försmädsfullt palmes döda kropp med en av kungens fd pinglor. Detta par bodde då i England här har vi då en koppling.
Rossö-Kungen-pinglor-hållhakar-sexskandaler-så gör dem alla-cosi van tutte-klär ut sig för att pröva kärleken-Dekor-Dekorima-Masker operabalen gustav 3-Svea Rike-Kanon-Bofors-oäktingen vars fru var kompis med tetra pack (som brukade va på rossö) precis som sven andersson i sossarna- ägarens sons tjej vars fru tog kontakt med wall gunnar som hade hört om mordplanerna på palme. finns en låt som heter "Herr _ _ _ _ _ han gångar" Tydligen så gjorde han det gångade förbi med kungens fd pingla förbi palmes döda kropp. om detta finns på film är det därför utvecklingen i Sverige är som den är dvs hållhakad. https://www.youtube.com/watch?v=jHhShtfRqQw
Jag tror att det är ett annan land med många stjärnor på som hållhakar vår kändaste familj i koden 911 eller 23.21 efter den första kända svenska vikingen som byggde början av förtrycket av folken i världen. Am Ba sad dit palme gick blev en fälla för sverige en hållhakehistoria de själva utsatt så många för och vars politik den hållahakades vi svenskar nu lever i.
Senast redigerad av jajagvinner 2024-08-08 kl. 13:09.
Citera
2024-08-10, 19:07
Medlem
DrComforts avatar
Bor på frimurarhotellet i Kalmar emellanåt. Olof Palmes gata börjar precis utanför dörren där

Skämt å sido! Ockultism utgår från den hermetiska principen orsak och verkan, vad en ockultist står i spektrat orsak och verkan kan ni säkert räkna ut själva. Ockultism är i sig inget ont eller gott, allt handlar om vad du vill tjäna.

Var orsak inte verkan! Att maktmänniskor dras till ockultism är inte utifrån att det skulle finnas något övernaturligt hokuspokus i det utan mer ett sätt att invigas och ha fokus kring att vara orsak och inte som andra jon vara verkan.

Symboler och tal tjänar som meditationer och rituell ”rekvisita”. ”Symbols are to the mind what tools are to the hand--an extended application of its powers” som ockultisten Dion Fortune uttrycker det. ”Ockultism” finns på detta sätt överallt runt omkring oss. Ta vilken stark symbol som helst, alltifrån hakkorset till företagsloggor. Magick!

Vilken sida av låt säg McDonalds logga står du, de som är orsak eller verkan? Vilka symboler dyrkar vs avskyr du? Symboler har enorm påverkan på oss alla.

”Den röda rosens budskap skrevs i blod” Christer Pettersson. Killen hade en ockult ådra. Nu är det lite dunkelt kring varför han skrev de orden men lite intressant i sammanhanget. Hur eller hur, den röda rosen har mist sin magi. Få känner något alls kring sossarnas symbol. Den känns mest trött.

Fattar man inte vad jag här sagt kan man se ockultism lite varstans men inte ha något grepp om vad ockultism faktiskt handlar om.
Senast redigerad av DrComfort 2024-08-10 kl. 19:37.
Citera
2024-08-10, 23:01
Medlem
DrComforts avatar
Söka enbart ockult symbolik är ytterst begränsat för att ta sig an Palmemordet med en ockult medvetenhet. Det är symbolik överlag som måste angripas och rönas ut. Ockultister ligger inte bakom mordet, däremot människor som dyrkar sina egna symboler på ett ”ockult” sätt.

Mitt i alltihop har vi Palme som stor symbol. Allt som har stort symbolvärde har politiskt har makt. Och allt som har politisk makt har ett starkt symbolvärde. Ja, säg den makt som inte har sina symboler som ska dyrkas. Ja, inte bara dyrka utan dö för!

Vilka vördar Palme som symbol nu för tiden? Inte mer än de närmast ideologiskt sörjande vad det lider.

Den förlust av symbolvärde och därmed makt som Palme och socialdemokratin som vi alltmer ser, kommer det innebära att fler kommer kunna se klarare på mordgåtan? Och omvänt, det starka symbolvärde som Palme och socialdemokratin hade vid tiden för mordet, grumlade det att se klart vad som skedde?

Så här diskuterar man Palmemordet som ockultist. I nästa avsnitt av Ockulta timmen ska vi behandla Hegel och världsanden.

717 ✌️
Senast redigerad av DrComfort 2024-08-10 kl. 23:28.
Citera
2024-09-14, 14:56
I en av de nya minutlånga "shorts" videorna på youtube spekuleras om en ev personlig vendetta.
Ordet Vendetta är kopplat till remember remember the 5th of sept och den anonymousmasken guy falks hade som liknar de som var i fönstret på Dekorima eller för all del gustav 3 baneman. Går man in på nummer som jag gjort tidigare så har vi ju haft 95 omvänt 59 och 68 86 som i 1968 och 1986 som användes i mordet på martin luther king 95 dagen och sven olof joachim palme 59 dagen. Tittar man då på tiden mellan 5 nov 1985 till 19860101 är det (jesuiter!) (påven) (Vatikanen) katolik vs protestant
56 dagar och från 19860101 till 19860228 är det också en uppoch nedvänd 6 i 59 dagar. eller som man kan tolka 95 också. Då man kan läsa det från 2 håll och upp och ned.

Från 19851105 till 19860228 är det 115 dagar Killing=115 i gematria, masonic=115

Donald Trumph blev skjuten 115 dagar före 5th of nov och Olof Palme 115 dagar efter 5th of november om det var en falseflag kanske Olofs också var det då det är samma siffror?
Finns det då några likheter mellan gustav 3 och olof palme? vet att kungen stod på ena sidan i amerikanska inbördeskriget, guy falkes stod också på ena sidan vid sin tid i historien. Stod Kungen och Olof på fel sida av den djupa stat som styr i Amerika sen 1776? Kan man säga att både Olof och Gustav 3 var för positiva mot svarta? och mot slaveri den ena i södern i Usa och den andra i södra Afrika?
Senast redigerad av jajagvinner 2024-09-14 kl. 15:43.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in