• 1
  • 2
2014-03-30, 21:55
Medlem
kase189s avatar
Idag så var jag och några polare framme och softade hos en kompis. Plötsligt drog en av mina polare fram en liten påse spice så vi rökt 3-4 holkar under 2,5 timmars tid. Första holken slog på då det alltid är den bästa. Så vi bestämde oss att efter den så skulle vi dra ut och gå lite på en skogsstig typ 200m från där vi var. Vi tog nån holk där och den slog på bra den. När vi kom hem så kände vi oss jävligt skeva så vi tog en och sen skulle vi gå och lägga oss. Men efter den så började det kännas som om mitt huvud liksom började svälla upp.och jag började se och höra konstiga ljud och rörelser. Fyfan vad skev man blev haha aja nyckrat till nu. Men till frågan, är detta normalt/har det hänt er någon gång?
Citera
2014-03-30, 22:06
Medlem
MCVaginas avatar
Spice går att överdosera på till skillnad från Cannabis. När man överdoserar på spice kan man tycka att allt möjligt konstigt händer
Så troligast tog du lite för mycket på lite för lite tid.

Håll er till "the real deal" är mitt tips
Citera
2014-03-30, 22:23
Medlem
Kickexs avatar
Olika varianter av Spice kan komma smygandes.
Dessutom kan du har tagit för mycket. Det är inte CB vi snackar om.
Citera
2014-04-05, 08:13
Medlem
Emerains avatar
Övriga droger --> Rökmixar och cannabinoider
/Moderator
Citera
2014-04-06, 00:43
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MCVagina
Spice går att överdosera på till skillnad från Cannabis. När man överdoserar på spice kan man tycka att allt möjligt konstigt händer
Så troligast tog du lite för mycket på lite för lite tid.

Håll er till "the real deal" är mitt tips
Man kan ju även dö i värsta fall.

TS: Det låter som du rökt AB FUBINACA, jag vet fler som fått såna där känslor i huvudet, yrsel och overklighetskänslor, total sensory overload. Det kom för allt först efter 3-4 spliffen eller efter ett par dagar. Måste vara något skumt i de nuvarande batcherna för det här verkar bara hänt på senare tid. Attackerna verkar också nästan enbart kommer på kvällen/natten, även om det var flera timmar sen man rökte, aldrig dagtid. Antagligen är det kopplat till hur AB-FUBINACA fuckar med sömnen, folk slutar drömmar, sover i 20 timmar, och ibland vaknar upp helt kallsvettiga på natten.
Citera
2014-04-06, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
Man kan ju även dö i värsta fall.

TS: Det låter som du rökt AB FUBINACA, jag vet fler som fått såna där känslor i huvudet, yrsel och overklighetskänslor, total sensory overload. Det kom för allt först efter 3-4 spliffen eller efter ett par dagar. Måste vara något skumt i de nuvarande batcherna för det här verkar bara hänt på senare tid. Attackerna verkar också nästan enbart kommer på kvällen/natten, även om det var flera timmar sen man rökte, aldrig dagtid. Antagligen är det kopplat till hur AB-FUBINACA fuckar med sömnen, folk slutar drömmar, sover i 20 timmar, och ibland vaknar upp helt kallsvettiga på natten.
jag tror dagens ungdomar är för känsliga för att knarka..jag har rökt spice nästan varje dag sedan nov 2012 innan dess cannabis i ca 10 år problemet i dag är att alla ska göra sig så jävla märkvärdiga så fort dom har tagit en drog,dom snackar om att tända av efter 3 veckor på spice etc drogkulturen i Sverige är direkt pinsam, i ena tråden vill dom ha allt lagligt och i nästa tråd bölar dom för att dom har rökt skiten..som sagt pinsamt..
Citera
2014-04-06, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
jag tror dagens ungdomar är för känsliga för att knarka..jag har rökt spice nästan varje dag sedan nov 2012 innan dess cannabis i ca 10 år problemet i dag är att alla ska göra sig så jävla märkvärdiga så fort dom har tagit en drog,dom snackar om att tända av efter 3 veckor på spice etc drogkulturen i Sverige är direkt pinsam, i ena tråden vill dom ha allt lagligt och i nästa tråd bölar dom för att dom har rökt skiten..som sagt pinsamt..

Har du ens prövat fubben? Du började röka Spice två år efter att jag köpte upp deras lager, efter att det slutat tillverkas.

Fubben är skrämmande, värre än något jag rört, man känner sig mer förgiftad än rusig egentligen.
Citera
2014-04-06, 15:23
Bannlyst
Citat:

Om du tycker svenska hobbyknarkare är mesiga så ska du kolla på jänkarna, där dör de av hjärtflimmer, krampanfall och får akuta njurskador och hjärnskador tillföljd av stroke efter att bara rökt spice enstaka gånger.

Jag tror det är lite som du säger, man påverkas magiskt av sina tankar, beter man sig som en kärring råkar man ut för skador, intalar man sig själv att man är tung och odödlig så pallar man betydligt mer.

http://www.ottumwaeveningpost.com/94...-recent-deaths
http://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwrhtml/mm6246a7.htm
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-04-06 kl. 15:28.
Citera
2014-04-08, 11:52
Medlem
kase189s avatar
Citat:

Rökmixarna blir bara värre och värre för varje år. Kanske inte bara starkare och bättre. Men dem blir giftigare och sjukare. Så det du rökte när du började går inte ens att jämföra med dagens rökmixar
Citera
2014-04-08, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kase189
Rökmixarna blir bara värre och värre för varje år. Kanske inte bara starkare och bättre. Men dem blir giftigare och sjukare. Så det du rökte när du började går inte ens att jämföra med dagens rökmixar
lär dig läsa din retard ..jag skrev ju att jag har rökt sedan 2012 din mongolid
Citera
2014-04-12, 00:26
Medlem
Citat:

Har rökt spice i över 4 år helt utan problem! Tills dom nya kom nu jag fick njursvikt :P
Citera
2014-04-12, 00:37
Medlem
kase189s avatar
Citat:

Vem är du och kalla mig retard 2014 nu om du inte visste det... Stor skillnad på rökmixarna då och nu..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in