• 1
  • 2
2014-03-30, 21:46
Bannlyst
Som sagt, kände inte för att spendera 2 veckor i en varm lägenhet i Stockholm så jag tänkte att det kanske kunde vara en upplevelse att spendera 2 veckor på kollo. Drar dit med en polare så jag kommer iaf ha någon att bolla tankar med. Då lyder ju frågan, vad ska jag (vi) hitta på för att göra något roligt av det?
Också hört att det är en del tjejer där

Vad gjorde du när du var på kollo?
Citera
2014-03-30, 22:02
Medlem
Har aldrig varit på kollo men vet vad man gör där. Va bara social och schysst o chilla va med på aktiviteterna osv. Föresten du måste va 18 för vara medlem på Flashback Forum.
Citera
2014-03-30, 22:03
Bannlyst
Härliga tider. Strippoker och spionera på tjejer.
Citera
2014-03-30, 22:04
Medlem
det löser sig när du kommer dit. Ta med dig några flaskor vodka så ni har nått att göra på kvällarna för övrigt är det 18 årsgräns på flashback så du kommer bli avstängd strax.
Citera
2014-03-30, 23:23
Medlem
tjenaremannen123s avatar
Njut för helvete när du är där! Underbara tider!
Ta med alkohol så slipper du bli den dryge som tigger sprit av de andra i lägret!

Välkommen tillbaka till FB när du är 18 :)
Citera
2014-03-30, 23:40
Bannlyst
Ta med dig massa knark och bjud dom andra ungarna på
Citera
2014-03-31, 10:21
Medlem
Uncle Dukes avatar
Dagsaktiviteter i all ära, de är mest till för att man ska bli presenterade för varandra. Det är på natten de kul grejerna händer. Nattliga bad (om ni är nära hav/sjö), tjyvrökning och stjärnskådning och sådana aktiviteter med söta flickor och snälla gossar. Se för fan till att ingen drunknar bara, det förtar lite av glädjen.
Citera
2014-03-31, 12:06
Medlem
Minns det som om det var igår..... Bästa och roligaste upplevelsen. Jag var på sportkollo, så vi höll på med aktiviteter från morgon till kväll. Vi körde fotboll, simmade, cyklade, handboll, paddlade kajak, tältade, körde massa tävlingar med kolloledarna, byggde massa saker... Fyfan vilken underbar tid! Och massa trevliga underbara människor lärde jag känna!

HAAVE FUN TS!
Citera
2014-04-05, 03:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onebubbly
Minns det som om det var igår..... Bästa och roligaste upplevelsen. Jag var på sportkollo, så vi höll på med aktiviteter från morgon till kväll. Vi körde fotboll, simmade, cyklade, handboll, paddlade kajak, tältade, körde massa tävlingar med kolloledarna, byggde massa saker... Fyfan vilken underbar tid! Och massa trevliga underbara människor lärde jag känna!

HAAVE FUN TS!
Vi gjorde samma sak, Och det kallades bara "kollo".
Så du blev nog lurad.
Citera
2014-04-05, 04:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Spionera på tjejerna när de duschade gjorde vi också. Det fanns ett fönster som de inte täckte för vilket vi glodde igenom. Någon kväll smög vi in till vissa tjejer som sov i samma byggnad som vi och lade oss i deras sängar. Jag blev tillsammans med min första tjej (Anna) den sommaren när jag var elva år. Men eftersom jag även var väldigt förälskad i en tjej som var fjorton eller femton år (Helene) och som bjöd på pussar så blev Anna väldigt ledsen och gjorde slut efter ca en vecka.

Fast jag vet faktiskt inte om det var på grund av pussarna Anna gjorde slut eller om det var för att jag hellre umgicks med Helene, som hade fått lite feber och levde lite isolerat i en annan byggnad, istället för att vara med Anna.
Citera
2014-04-05, 04:20
Medlem
kravitzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
2014? Aldrig i livet.
Citera
2014-04-06, 00:58
Medlem
anitramanes avatar
Ta med ett par kilo cannabis
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto