2014-03-30, 11:34
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Hej.

Jag söker ett program (helst gratis såklart) för att skapa egna bilder från grunden. Jag vill alltså inte utgå från ett foto utan vill ha möjligheten att själv lägga in text, bakgrunder med mera. Tänk er exempelvis ett skivomslag eller en företags-logotyp.

Det här var betydligt enklare i mitt huvud än att försöka förklara men jag hoppas att någon kanske förstår.

Tack på förhand.
Citera
2014-03-30, 12:00
Medlem
Ssadulistens avatar
Pixlr
Citera
2014-03-30, 12:04
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Stort tack!

Någon som känner till något program som gör en karikatyr eller liknande av ett porträttfoto?
Citera
2014-03-30, 12:15
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sevenfolded
Stort tack!

Någon som känner till något program som gör en karikatyr eller liknande av ett porträttfoto?
En människa kan fånga personlighet och utstrålning, väldig förvånad att du tror/frågar efter ett program!!
Citera
2014-04-18, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevenfolded
Hej.

Jag söker ett program (helst gratis såklart) för att skapa egna bilder från grunden. Jag vill alltså inte utgå från ett foto utan vill ha möjligheten att själv lägga in text, bakgrunder med mera. Tänk er exempelvis ett skivomslag eller en företags-logotyp.

Det här var betydligt enklare i mitt huvud än att försöka förklara men jag hoppas att någon kanske förstår.

Tack på förhand.

Programmet GIMP är bra (kanske inte så lättanvänt), men göra karikatyrer kan det inte......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in