Förra veckan fick jag nedanstående varning. Jag kontaktade först Tony Clifton och fick inget svar. Jag kontaktade sedan admin, admin4 och admin5 men har inte fått någon slutgiltig bedömning.
Hursomhelst! Jag har personligen svårt att se vad som var Trams eller Off-topic. Jag höll mig till ämnet i tråden, och trams var det inte utan en åsikt. Ser man på Tony Cliftons inläggshistorik är han en tydlig högersympatiker, vilket ger mig intrycket av att han censurerade mitt inlägg med en politisk åsikt i bakgrunden. Det skulle då innebära att denna varning på ett sätt var politisk censur, och om jag har rätt så förlorar då Flashback hela sin trovärdighet. Jag kan givetvis ha fel, men jag har som sagt misstankar om att det blev censurerat just för att han ser min åsikt som "Trams" när jag (liksom en del andra) hävdar att SD i grunden är neo-fascister. Det är min åsikt, och inskränks min rätt här på flashback att uttrycka den blir det "yttrandefrihet på riktigt", utan snarare typ "yttrandefrihet för högervridna". Vi ska i övrigt inte diskutera i denna tråd huruvida SD är neo-fascister eller inte, det hör till en annan tråd. Det skulle då som sagt vara politisk censur.
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Varning
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne:
Fascister som inte stödjer imperialism
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Thinkingagain
SD är antiimperialistiska neo-fascister. Där har du ett exempel på där fascister inte är imperialister.
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk