• 1
  • 2
2014-03-28, 21:24
Medlem
tomchis avatar
Jag kollade på en dokumentär där en judisk kvinna som var i Auschwitz berättar att hon tvingades ge blod 2ggr/veckan som gick till de tyska soldaterna. Kan detta verkligen stämma med tanke på hur mkt de äcklades av judarna? Har försökt googla fram nåt svar men hittar inget, nån här som vet nåt om detta?
Citera
2014-03-28, 21:28
Medlem
csbillys avatar
vad fan har blodet med saken att göra? Blod som blod, vad väljer du helst som nazist att dö eller ta emot blod från någon du inte gillar.
Citera
2014-03-28, 21:32
Medlem
The.Swedes avatar
Tror jag säkert att dom gjorde, nazister gjorde ju tvål av judar och lampskärmar som dom sålde till folk. Tror inte heller dom skulle ha med det i en dokumentär om det inte var bekräftat.
Citera
2014-03-28, 21:43
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Tror jag säkert att dom gjorde, nazister gjorde ju tvål av judar och lampskärmar som dom sålde till folk. Tror inte heller dom skulle ha med det i en dokumentär om det inte var bekräftat.

Nej dom gjorde inte tvål och lampskärmar av judar. Det är en myt. Du lär din historia från Hollywoodfilmer...

Möjligt att dom gav tyska soldater blod. Vet inte om man pysslade med blodtransfusioner på den tiden.
Citera
2014-03-28, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Nej dom gjorde inte tvål och lampskärmar av judar. Det är en myt. Du lär din historia från Hollywoodfilmer...

Möjligt att dom gav tyska soldater blod. Vet inte om man pysslade med blodtransfusioner på den tiden.

Han var ju ironisk röven av sig, haha..

Blodtransfusioner sysslande man flitigt med på den tiden.

OnT: Såg en dokumentär en gång där en judisk ''överlevare'' berättade att alla barn som föddes i lägren blev mat till dödsknarkarnazister vid fronten!... Nej, blodtransfusioner mellan jude och arier skedde absolut inte. Summa summarum, judinnan ljög (surpriiiise)
Citera
2014-03-28, 21:54
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula

Okej efter lite "forskning" så hade jag nog fel om tvålen men lampskärmar är sant! http://varldenshistoria.se/esben-syl...av-manniskohud
Citera
2014-03-28, 22:06
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Okej efter lite "forskning" så hade jag nog fel om tvålen men lampskärmar är sant! http://varldenshistoria.se/esben-syl...av-manniskohud

En person som haft en lampskärm av mönniskohud och som var Nazist. Det innebär inte att det var kutym bland nazister att göra lampskärmar av judar. Kanske bajsade en nazist i munnen på en jude men det betyder inte att nazister bajsade judar i munnen. Förstår du vad jag menar? Amerikaner skar öron och fingrar av japanska kamikazepiloter och hade som utsmyckning på sig själva. Japaner skar av amerikaners penisar och stoppade tillbaks dom i amerikanernas munnar osv...

Det finns dessutom inga bevis för dessa påstådda lampskärmar. Man ska inte tro på allt men visst det är inte omöjligt att det finns någon lampskärm någonstans.

Saxat från wikipedia:
There was absolutely no evidence in the trial transcript, other than she was a rather loathsome creature, that would support the death sentence. I suppose I received more abuse for that than for anything else I did in Germany. Some reporter had called her the "Bitch of Buchenwald", had written that she had lamp shades made of human skin in her house. And that was introduced in court, where it was absolutely proven that the lamp shades were made out of goat skin.
Senast redigerad av Kung-Caligula 2014-03-28 kl. 22:18.
Citera
2014-03-28, 22:25
Medlem
olasvenssons avatar
Judar ger aldrig blod.
Citera
2014-03-28, 23:23
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Judar ger aldrig blod.
Djävla idiot Varför svarar du på saker som du inte har en satans aning om och svarar fel? Judar i allmänhet har inget problem med blodgivning.

Tror du mig inte? Läs i så fall: http://www.chabad.org/library/articl...ish-belief.htm
Citera
2014-03-28, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Judar ger aldrig blod.
Det var andra spelregler i Auschwitz än i New York.
Citera
2014-03-28, 23:32
Medlem
vinnaren skriver historian, resten kan ni tänka ut med röven om ni inte är för indoktrinerade.
Citera
2014-03-29, 10:01
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Det var andra spelregler i Auschwitz än i New York.
Vilka spelregler gäller i New York då vad gäller blodgivning och judar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in