2014-03-28, 11:15
Medlem
hjarntvattads avatar
Har ett problem, varit nykter från horset och metadonet ett år och lider av för tidig utlösning!!
Första tiden efter kunde man fan komma slak fan, sedan började det blir bättre men när man slutade med ssri blev det sämre igen.
Nu så funkar det ibland och ibland inte alls. Finns det något att göra för att förbättra det? Försökt hitta information om det här men finns jävligt lite och kanske bara är så att man kommer fort helt enkelt. Dock har jag sett en del om det på engelska forum och skit.
Lär ju bara vara ett problem folk inte snackar om.. eller?!

peace out
Citera
2014-03-28, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjarntvattad
Har ett problem, varit nykter från horset och metadonet ett år och lider av för tidig utlösning!!
Första tiden efter kunde man fan komma slak fan, sedan började det blir bättre men när man slutade med ssri blev det sämre igen.
Nu så funkar det ibland och ibland inte alls. Finns det något att göra för att förbättra det? Försökt hitta information om det här men finns jävligt lite och kanske bara är så att man kommer fort helt enkelt. Dock har jag sett en del om det på engelska forum och skit.
Lär ju bara vara ett problem folk inte snackar om.. eller?!

peace out
Nu är väl droger inte mitt område men hur ser ditt sexliv ut annars? Rullar du skinn ofta? Får du upp den igen efter utlösning?
Citera
2014-03-28, 11:55
Medlem
hjarntvattads avatar
Har brud så ligger lite då och då, blir bättre om man kommit innan på dagen.
Kan ju vara ett problem som inte har med drogerna och göra, fast hade aldrig problem med sådant innan, så gör ändå den kopplingen.
Citera
2014-03-28, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjarntvattad
Har brud så ligger lite då och då, blir bättre om man kommit innan på dagen.
Kan ju vara ett problem som inte har med drogerna och göra, fast hade aldrig problem med sådant innan, så gör ändå den kopplingen.

Alltså när jag går av opiaterna så kan seriöst komma på 3-4 sekunder, no kidding. Vet dock inte hur det skulle bli om jag var utan dom en längre tid, men under avtändning, och efter också så... ja inte kul
Citera
2014-04-01, 10:15
Medlem
faetters avatar
Jag har under mina av- och påtändningar också märkt detta, men det är bara fortsätta runka (och knulla) så löser det sig efterhand : P Runka tror jag är bästa medicenen då handen är hårdare än musen och kan nog härda den lille picken. pausa även innan utlösningarna för att tränna uthålligheten. Jag brukar bli överkänslig i ett par veckor efter avkliv. Det är la bara att sätta det i rellation till när man är på och kan knulla/runka i dygn utan att få utlösning. för mig blir det en sorts tvångshandling. slappna av i bäckenbotten med och i benen, lägg inte för mycket fokus på kuken under stimulansen.

lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in