Citat:
Ursprungligen postat av
Tobbebobbe0
Vad jag menar är att uttrycka mitt ogillande för jättetrådar som ska samla allting om ett visst ämne under samma tak. Problemet med dessa trådar är att det oftast bara pratas om en viss sak, och försöker man sticka in med något nytt drunknar det inlägget i alla andra och får noll uppmärksamhet.
Som exempel: om jag vill prata om en viss sexig brud så hänvisas jag till den gigantiska tråden om sexiga tjejer. Mitt problem är nu att just den tjejen jag vill prata om drunknar i alla andra inlägg, och ingen bryr sig om den eller ger den max ett par inlägg. Jämför detta med att man får skapa separata trådar där det blir mycket bättre fokus, och där varje tjej får uppmärksamhet.
Jag stör mig jättemycket på policyn (eller vad det nu är) där allting ska samlas i en och samma supertråd. Det blir helt värdelöst fokus.
Jag efterlyser därför en forumdel som är specifikt gjord där man får skapa många olika trådar istället för att samsas i en och samma jättetråd.
Om man nu skulle göra som du vill så skulle erotikdelen översvämmas av en mängd trådar med ämnen som:
Annas rumpa, är den snygg?
Amandas rumpa, är den snyggare än Annas?
Berits tuttar, vad tycker ni om dem?
Cecilia har stora bröst, är de bättre än Berits?
Vem har snyggast rumpa: Amanda eller Anna?
JAg tror att få vill att erotikdelen ska se ut så, därav samlingstrådar med ämnen som ofta dyker upp, så som stora/små snoppar, sexigaste tjejen osv.