2014-03-25, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Svårt att ge dig tips när du inte avslöjar din situation, har du jobb? Betalningsanmärkningar? Går det att skuta upp återbetalningen eller göra en avbetalningsplan? Vem skall ha pengarna?
Arbetslös, har massa kreditupplysningar på mig redan. Pengarna ska till en som kommer göra mitt liv besvärligt annars.
2014-03-25, 10:52
Medlem
K.Starfighters avatar
Några SMS-lån borde väl gå att ordna.

Annars tycker jag du får stå ditt kast o tänkt dig för innan du hamnade i denna situationen
2014-03-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Starfighter
Några SMS-lån borde väl gå att ordna.

Annars tycker jag du får stå ditt kast o tänkt dig för innan du hamnade i denna situationen
Men det är ju klart att jag har accepterat det som inte ens var mitt fel och nu försöker jag lösa det bara.
2014-03-25, 11:55
Medlem
Imsososorrys avatar
Kan du inte lösa någon form av avbetalning på din skuld?
2014-03-25, 12:29
Medlem
c^2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bocken1
Men det är ju klart att jag har accepterat det som inte ens var mitt fel och nu försöker jag lösa det bara.
Vad måste du fixa pengar till? Det är rätt stor skillnad om det är till en bank eller om du köpt droger. Hur ser din situation ut i övrigt? Jobb? Nära & kära?

Det blir rätt personligt om man ska ha råd kring dessa saker...
2014-03-25, 15:43
Medlem
Det enda vettiga svaret:

Ta kontakt med polisen
2014-03-25, 16:02
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bocken1
Arbetslös, har massa kreditupplysningar på mig redan. Pengarna ska till en som kommer göra mitt liv besvärligt annars.

Å nu står en biffig Serb och knackar på dørren?

Låna av familj och/eller vænner. Var ærlig om din situation. Annars så får du helt enkelt ta ett jærnrør mot knæskålen.
2014-03-25, 18:46
Medlem
Om du verkligen är skyldig på ett eller annat sätt så förklara att du vill göra rätt för dig, och enda sättet som är möjlig är avbetalningsplan, veckovis.

Sen använder du dina 4K smart, väldigt smart.
2014-03-25, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Austrianschool
Det enda vettiga svaret:

Ta kontakt med polisen

hahahahhahahahahahahahahahahahahahahha kallar du det vettigt?? Vilken jävla värld lever du i?

tror du en polis bryr sig om att skydda dig? stå utanför ditt hem och vakta?

hahahaha
2014-03-25, 18:58
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abu-hajar
hahahahhahahahahahahahahahahahahahahha kallar du det vettigt?? Vilken jävla värld lever du i?

tror du en polis bryr sig om att skydda dig? stå utanför ditt hem och vakta?

hahahaha

Helvete, här har vi en riktig g$ngsta . Din tönt.

----

Ifall du känner dig hotad så ska du kontakta polisen.

För att få fram pengarna föreslår jag som andra i tråden, lån. Snabba lån.. Ta dock lånen via en bank, och inte en annan turk-serb!
2014-03-25, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Helvete, här har vi en riktig g$ngsta . Din tönt.

----

Ifall du känner dig hotad så ska du kontakta polisen.

För att få fram pengarna föreslår jag som andra i tråden, lån. Snabba lån.. Ta dock lånen via en bank, och inte en annan turk-serb!

Är jag en gangsta? haha ja en gangsta som jobbar i ica

Du däremot är en bortskämd unge som springer till polisen i tron om att dem ska skydda dig, fattar du inte att gå till polisen kan förstora ett problem med x10 ?

Göra rätt för sig är alltid det som är vettigast. punkt slut, nörd
2014-03-25, 20:31
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abu-hajar
Är jag en gangsta? haha ja en gangsta som jobbar i ica

Du däremot är en bortskämd unge som springer till polisen i tron om att dem ska skydda dig, fattar du inte att gå till polisen kan förstora ett problem med x10 ?

Göra rätt för sig är alltid det som är vettigast. punkt slut, nörd

Tydligen inte. Men en wannabe är du Abu, som "hatar Aina" för att dem bara förstorar problemen. Tänk om alla människor haft den inställningen? Vill inte ens tänka mig hur otryckt samhället hade varit.

Men visst, jag är en nörd och en bortskämt unge eftersom jag förtror mig till ett civiliserat rättsystem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in