Citat:
Ursprungligen postat av
KallaMigMod
"Fett taggad på Legion alltså!!!!"
Eller njaaaa. Sugen som alltid på att börja igen vid en ny expansion men det verkar lovande, tycker temat lockar extra mycket. Just DHs intresserar mig inte något speciellt, blir väl mage eller rogue som alltid i så fall.
Ni andra som slutat, funderar ni på att börja igen? Testade wod men det var inget för mig, hade hellre kört i en 10 manna raid istället på det, men det är ju mythic som gäller såklart. Känns segt att punga upp 5-600 för en ny expansion varje gång och sen sluta nån månad in. Kanske har slutat helt för en gångs skull? D:
Nope, inga planer alls.
Själen i spelet är exakt detsamma som i WOD. Det enda som är ändrat är nya "flashiga" funktioner i dungeons. Och just ja, legendary world-drops och plagierat cod-prestige system i PVP
WoW är i mina ögon ett dött spel och jag kommer inte luras att ännu en gång slösa pengar på skräpet.
Lirar jag WoW så är det på Nostalrius eller Kronos. Har dock lagt av även med det då jag har tröttnat.
Men om jag börjar igen så är det på en vanillaserver eller så testar jag World of Crusade eller CoreCraft (om den någonsin blir släppt).