2016-03-31, 13:20
Medlem
Köpte WoW på Erikshjälpen och fick både cd-keyn & vad jag antar användarnamn & lösenord.
Dock så stötte jag på problemet att när man loggar in så måste man ju skriva in sin mail och lösenord, till skillnad från förr då man hade ett användarnamn & lösenord.

Så jag undrar om någon vet hur man kan lösa detta? Kan man leta upp den förra ägarens mail via inloggningsuppgifterna jag har?
Citera
2016-03-31, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Köpte WoW på Erikshjälpen och fick både cd-keyn & vad jag antar användarnamn & lösenord.
Dock så stötte jag på problemet att när man loggar in så måste man ju skriva in sin mail och lösenord, till skillnad från förr då man hade ett användarnamn & lösenord.

Så jag undrar om någon vet hur man kan lösa detta? Kan man leta upp den förra ägarens mail via inloggningsuppgifterna jag har?

Tror inte det. Enklast vore nog att kontakta de du köpte spelet av.
Citera
2016-03-31, 15:40
Medlem
är det försent att börja spela wow nu 2016 36 år gammal? alltid varit sugen men aldrig riktigt vågat
Citera
2016-03-31, 15:46
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogD4ng
är det försent att börja spela wow nu 2016 36 år gammal? alltid varit sugen men aldrig riktigt vågat
Det är väl aldrig försent, men va beredd på att en hel del spelare kommer vara otrevliga i början i Dungeons.
Citera
2016-03-31, 15:53
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogD4ng

Googla Nostalrius och börja där istället.

WoW som det ska vara
Citera
2016-03-31, 16:36
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Det är väl aldrig försent, men va beredd på att en hel del spelare kommer vara otrevliga i början i Dungeons.
Förr så var det så. Nu är det inte något av det. Chansen att någon skriver i gruppen från en dungeon finder är typ 1 på 1000 dungeons Spelarna har ingen interaktion med varandra längre förutom i en guild.
Citera
2016-03-31, 17:08
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Googla Nostalrius och börja där istället.

WoW som det ska vara

Shit vilka nostalgikänslor. Såg en blood elf dock, jag trodde det bara va Vanilla? Belf kom ju inte förrän i BC.
Citera
2016-03-31, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Shit vilka nostalgikänslor. Såg en blood elf dock, jag trodde det bara va Vanilla? Belf kom ju inte förrän i BC.

Vart såg du en blood elf?

Mig veterligen så finns det inga blood elves på Nostalrius eftersom det är 1.12.

Kanske om någon har model changat men annars tror jag att du har sett fel
Citera
2016-03-31, 17:18
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Förr så var det så. Nu är det inte något av det. Chansen att någon skriver i gruppen från en dungeon finder är typ 1 på 1000 dungeons Spelarna har ingen interaktion med varandra längre förutom i en guild.
Fast har du inte en aning om vad du gör och spelar en Dungeon i level typ 50-60 så blir folk sura om du 'pullar' fel också vidare. Ja, det finns väldigt många som inte bryr sig heller men folk är ju inte direkt hjälpsamma.
Citera
2016-03-31, 17:35
Medlem
KallaMigMods avatar
"Fett taggad på Legion alltså!!!!"

Eller njaaaa. Sugen som alltid på att börja igen vid en ny expansion men det verkar lovande, tycker temat lockar extra mycket. Just DHs intresserar mig inte något speciellt, blir väl mage eller rogue som alltid i så fall.

Ni andra som slutat, funderar ni på att börja igen? Testade wod men det var inget för mig, hade hellre kört i en 10 manna raid istället på det, men det är ju mythic som gäller såklart. Känns segt att punga upp 5-600 för en ny expansion varje gång och sen sluta nån månad in. Kanske har slutat helt för en gångs skull? D:
Citera
2016-03-31, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaMigMod
"Fett taggad på Legion alltså!!!!"

Eller njaaaa. Sugen som alltid på att börja igen vid en ny expansion men det verkar lovande, tycker temat lockar extra mycket. Just DHs intresserar mig inte något speciellt, blir väl mage eller rogue som alltid i så fall.

Ni andra som slutat, funderar ni på att börja igen? Testade wod men det var inget för mig, hade hellre kört i en 10 manna raid istället på det, men det är ju mythic som gäller såklart. Känns segt att punga upp 5-600 för en ny expansion varje gång och sen sluta nån månad in. Kanske har slutat helt för en gångs skull? D:

Nope, inga planer alls.

Själen i spelet är exakt detsamma som i WOD. Det enda som är ändrat är nya "flashiga" funktioner i dungeons. Och just ja, legendary world-drops och plagierat cod-prestige system i PVP

WoW är i mina ögon ett dött spel och jag kommer inte luras att ännu en gång slösa pengar på skräpet.

Lirar jag WoW så är det på Nostalrius eller Kronos. Har dock lagt av även med det då jag har tröttnat.

Men om jag börjar igen så är det på en vanillaserver eller så testar jag World of Crusade eller CoreCraft (om den någonsin blir släppt).
Citera
2016-04-01, 16:23
Medlem
Hur är pvp på lvl 100 numera? är det roligt? Senast jag körde var lvl 80 eller om de var 85 minns inte men ifall på privatserver. Då Var det pvp med snöbana och man skulle döda några "bossar" och ta över ställen. Finns det kvar? minns att de fanns flagga man skulle ta också men de var inte lika roligt. Hur kommer pvp bli i legion? hört många som klagar över det som komma skall?

MvH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in