2015-11-07, 01:42
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caffrey
Senast Sep 2016.
Kommer förmodligen runt Maj/Jun när filmhypen är real, det tippar jag på iaf.
Det känns dock tveksamt att Blizzard skulle släppa Legion och Overwatch samtidigt. (Overwatch släpps våren 2016, senast 21:a Juni)
Citera
2015-11-07, 05:40
Medlem
Carcosas avatar
För alla som lirar arena måste det framstå komiskt att både arms och enhancement blir buffade i nästa patch. Vilken jävla skämt, med tanke på att laddern redan nu är 60% turbo, 30% RMD, 10% blandat (Walking Dead Cleave/FLS/Jungle). Blizzard, och Holika i främsta led, är fan ta mig dumma i huvudet. Vill de att alla ska spela shaman/warrior/rogue/druid/mage?

Spelar på blandad MMR över ett antal olika karaktärer, men omkring 2,1-2,2k MMR så blir det påtagligt att alla man möter lirar turbo/RMD. Det är tragiskt att det ska vara så, men än mer tragiskt att fittorna som spelar viker sig och spelar FotM bara för att få en chans på en skiten duelist-titel... Omkring 2,5 MMR vänder det, och då spelar istället alla RMD...

MVH,
någon som fortfarande lirar original-LSD
Citera
2015-11-07, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carcosa
För alla som lirar arena måste det framstå komiskt att både arms och enhancement blir buffade i nästa patch. Vilken jävla skämt, med tanke på att laddern redan nu är 60% turbo, 30% RMD, 10% blandat (Walking Dead Cleave/FLS/Jungle). Blizzard, och Holika i främsta led, är fan ta mig dumma i huvudet. Vill de att alla ska spela shaman/warrior/rogue/druid/mage?

Spelar på blandad MMR över ett antal olika karaktärer, men omkring 2,1-2,2k MMR så blir det påtagligt att alla man möter lirar turbo/RMD. Det är tragiskt att det ska vara så, men än mer tragiskt att fittorna som spelar viker sig och spelar FotM bara för att få en chans på en skiten duelist-titel... Omkring 2,5 MMR vänder det, och då spelar istället alla RMD...

MVH,

Ja visst är det spännande med arena nu, inte ens classchanges orkar dom klämma in i sina patches. Extra kul är det när man lirar healer med alla mages som springer runt med sin ostoppbara cc pga sina 2 schools. Lirar man någon hipstercomp kan man lika gärna lägga ner känns det som.

90 boost och honorbuddy, helt översvämmat med fotm då det går så jävla fort att dra upp.

Weeeeeeee.
Citera
2015-11-07, 15:22
Bannlyst
tjena! har ett problem när jag öppnar Battle.net.. varje gång jag öppnar sidan kommer detta upp

(This page contains the following errors:
error on line 92 at column 116: EntityRef: expecting ';'
Below is a rendering of the page up to the first error.)

Någon som vet vad det kan bero på? tacksam för svar!
Citera
2015-11-07, 16:04
Medlem
Citat:

MVH,

Eller så bryr dom sig helt enkelt inte om PvP utan balanserar vad klasserna behöver efter PvE som majoriteten av deras spelare spelar.
Citera
2015-11-07, 17:31
Medlem
Carcosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Ja visst är det spännande med arena nu, inte ens classchanges orkar dom klämma in i sina patches. Extra kul är det när man lirar healer med alla mages som springer runt med sin ostoppbara cc pga sina 2 schools. Lirar man någon hipstercomp kan man lika gärna lägga ner känns det som.

90 boost och honorbuddy, helt översvämmat med fotm då det går så jävla fort att dra upp.

Weeeeeeee.

Amen. Två skolor m. RoF/Frostjaw och poly är helt sjukt.

Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Eller så bryr dom sig helt enkelt inte om PvP utan balanserar vad klasserna behöver efter PvE som majoriteten av deras spelare spelar.

Ja, men samtidigt, hur jävla svårt kan det vara att nerfa enhancement healing i RBG/arena med 50% och deras skada med 5%? Problemet löst, alla nöjda alla glada. Samma sak med mages poly/RoF o frostjaw. Bara sätt skiten i samma skola så att de inte CCar en när man låser dem på ena skolan.
Citera
2015-11-07, 20:53
Medlem
bosse.gote48s avatar
Citat:
Amen. Två skolor m. RoF/Frostjaw och poly är helt sjukt.

Ja, men samtidigt, hur jävla svårt kan det vara att nerfa enhancement healing i RBG/arena med 50% och deras skada med 5%? Problemet löst, alla nöjda alla glada. Samma sak med mages poly/RoF o frostjaw. Bara sätt skiten i samma skola så att de inte CCar en när man låser dem på ena skolan.

Vad spelar du för klass? Alla klasser är bra, men visst finns det klasser som är snäppet bättre än dom andra.
Det kommer och går i alla patcher, ge enchantment en stund i rampljuset. Vi har inte varit där på länge=)
Senast redigerad av bosse.gote48 2015-11-07 kl. 20:56.
Citera
2015-11-07, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontuszzs
tjena! har ett problem när jag öppnar Battle.net.. varje gång jag öppnar sidan kommer detta upp

(This page contains the following errors:
error on line 92 at column 116: EntityRef: expecting ';'
Below is a rendering of the page up to the first error.)

Någon som vet vad det kan bero på? tacksam för svar!

Jag hade liknande problem i någon månad men jag är fan osäker på vad jag gjorde, jag har ju så att klienten sparar mitt login så jag behöver bara klicka på ikonen på skrivbordet så loggar den in automatiskt, jag tror att jag loggade ut och sedan in igen och då fungerade det eller om jag uppdaterade den, typ om du går in på settings och söker efter att uppdatera din klient.
Citera
2015-11-08, 18:09
Medlem
Tjena!

Har den senaste månaden tänkt väldigt mycket på WoW och om man ska börja igen. Lite bakgrund är att jag har spelat vanilla samt TBC, men la av för att jag tyckte helt enkelt att det började bli lite enformigt samt att jag la ner så otroligt mycket tid på det. Sålde accountet och kände mig nästan befriad. Det var ju som sagt väldigt många år sedan (kan det ha varit någon gång runt 07/08?

Jag laddade ner WoW för cirka 1,5 år sedan och skulle testa. Gick in och körde max 15 min, fick en klump i magen och avinstallerade direkt.

Har börjat lira heroes of the storm och jag kan inte sluta tänka på WoW, på raiderna och allt.

Nu till min fråga:

Hur är WoW idag? Om man jämför med tbc. Spelar folk ens WoW Längre? , känns som ingen gör det. Är det värt att börja igen eller ska jag helt enkelt lägga det hela bakom mig (tycker verkligen det är det bästa spelet som har gjorts) när det kmr till mmorpg

Mvh simpeel
Citera
2015-11-08, 23:12
Medlem
Carcosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse.gote48
Vad spelar du för klass? Alla klasser är bra, men visst finns det klasser som är snäppet bättre än dom andra.
Det kommer och går i alla patcher, ge enchantment en stund i rampljuset. Vi har inte varit där på länge=)

Spelar lock. Innan 12% DoT dmg nerf (patch 6.2?) så var affliction odrägligt stark, men i dagsläget känns det balanserat. Få warlocks i tier ett nu, och vår bästa komp är väl egentligen FLS/WLS som inte har en chans emot bra turbo eller RMD, och nästan lika jävligt mot jungle. Det är inte kul att lira caster när man bara har en spell school... Har roligt när jag spelar min demonology alt (2,3 CR), men det är omöjligt att hitta shamaner som spelar ele och vill lira LSDemo...
Citera
2015-11-09, 14:19
Medlem
får inga bonus missions i shadowmoon ... trots att jag är lvl 93. nån idé?
Citera
2015-11-09, 14:46
Medlem
PUSClFERs avatar
Legion Class Preview Series: Priest
http://us.battle.net/wow/en/blog/199...iest-11-9-2015

Legion Class Preview Series: Hunter
http://us.battle.net/wow/en/blog/199...nter-11-8-2015
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto