2014-09-22, 21:07
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Nepp, kör inte med någon av aughildsen, equippa skiten enbart för att hamna på toppen :P

Vill inte vara en kuk, men: då ger jag inte ett skit för din placering eller stats.

Att byta gear för att vara toppen på en lista är fjantigt.

Precis som alla som körde legacy items tidigare för att vara toppen på listan.

Folk som har bra stats på faktiskt equippade items, då är det imponerande, att stacka stats för att komma på toppen för att sen byta items, då blir det bara fjantigt.
Citera
2014-09-22, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Vill inte vara en kuk, men: då ger jag inte ett skit för din placering eller stats.

Att byta gear för att vara toppen på en lista är fjantigt.

Precis som alla som körde legacy items tidigare för att vara toppen på listan.

Folk som har bra stats på faktiskt equippade items, då är det imponerande, att stacka stats för att komma på toppen för att sen byta items, då blir det bara fjantigt.

Haha, så sant. Testade enbart nu för att se. Leder enormt med aughildsen på. Alla gör såhär för att hamna på toppen däremot.

Ska testa sen hur det blir med mitt vanliga equips.

EDIT: Nr 7 med mitt "riktiga" gear! Helt omöjligt att ta #1 med en Sun Keeper dock, har inte fått en endaste Furnace ännu
Senast redigerad av Aeikz 2014-09-22 kl. 21:15.
Citera
2014-09-22, 21:24
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Haha, så sant. Testade enbart nu för att se. Leder enormt med aughildsen på. Alla gör såhär för att hamna på toppen däremot.

Ska testa sen hur det blir med mitt vanliga equips.

EDIT: Nr 7 med mitt "riktiga" gear! Helt omöjligt att ta #1 med en Sun Keeper dock, har inte fått en endaste Furnace ännu

Nr7 med riktigt gear det är dock imponerade då jag misstänker att många där i toppeen byter geear för att vara på toppen.
Citera
2014-09-23, 13:28
Medlem
Opilus5500s avatar
Vilket är bästa settet för både dps och Goldfind% mässigt?
Citera
2014-09-23, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nr7 med riktigt gear det är dock imponerade då jag misstänker att många där i toppeen byter geear för att vara på toppen.

Man kan ju räkna på vilken placering man har i greater rifts istället. Svårt att fuska sig till en hög placering.
Citera
2014-09-23, 13:59
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Vilket är bästa settet för både dps och Goldfind% mässigt?

Håller på att sätta ihop en gearuppsättning med M6 och är uppe i ca 9400% goldfind. Fattas fortfarande en del delar med goldfind men gör iaf tillräckligt med skada för att klara en t6 rift.
Citera
2014-09-23, 14:16
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonclaysama
Man kan ju räkna på vilken placering man har i greater rifts istället. Svårt att fuska sig till en hög placering.

enklare att fuska sig till en hög placering än man tror tack vare conduit
Citera
2014-09-23, 14:18
Bannlyst
Kommer inte in på Diablo, har någon samma problem?
Citera
2014-09-23, 14:33
Avslutad
Citat:

Folk använder sig utav ett form av maphack där man kan se shrines/pylons på mappen och vart man går ner till nästa nivå så att man inte går vilse och förlorar tid. Sjukt trist. Inte ens grifts mäter hur bra en spelare är. Baseras på hur tur du har med pylons och density i games.
Citera
2014-09-23, 14:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Kommer inte in på Diablo, har någon samma problem?

Samma problem här, ja. :/
Citera
2014-09-23, 14:41
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Mängder av folk reloggar tills de får en bra rift och sen rusar de endast och kör conduits om och om igen.

Så nej. Jag har klarar 37 som högst och då genom en vanlig grind igenom.

Problemet är att tom 37 är ett helvete om man får fel mobs.
Citera
2014-09-23, 16:07
Medlem
pappa-fixars avatar
Errorrr Errrooorrrrrrrr.. Komigen nu, vad sysslar dom med?! Trippel legendary droprate vill jag ha som kompensering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in