2014-03-29, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Tycker det är konstigt att RoS expansionen inte var standalone, det var ju tex heart of the swarm. Skulle inte tippa på att det är helt omöjligt att det kommer inom en snar framtid, rätt dyrt om man ska köpa nytt annars.

Hear of the swarm var ingen standalone.. man måste fortfarande ha sc2 wings of liberty.. precis samma med alla spel där det kommer en expansion.
Citera
2014-03-29, 17:15
Medlem
Lillemess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Hur står sig barbarer nu? Ni som spelar, har ni kul och fungerar det bra? Kommer köra både solo och med grupp om det spelar roll. Mainar Wiz men vill ha upp en gubbe till och köra på. Står lite emellan barbaren eller monken atm. Sugen på en "in och kötta" klass.
Nu har jag inte direkt spelat mycket barb på sistone, men som jag uppfattat det så är Monks starkare i dagsläget.
Citera
2014-03-29, 17:30
Moderator
^Eazs avatar
Har djävligt kul med min nya Crusader, är uppe i 350K dmg och 8.5M toughness.

Men, hur fixar man enklast guld? Har bara drygt 10M och insett att med alla rerolls, fixa gems etc, så kommer det bli dyrt och nu när AH är stängd, vad är bästa sättet att grinda guld på?

(Min egen tanke är att de borde dra upp rewarden för bounties, till säg 500K eller något när man gjort 5st)
Citera
2014-03-29, 17:38
Medlem
Lillemess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Har djävligt kul med min nya Crusader, är uppe i 350K dmg och 8.5M toughness.

Men, hur fixar man enklast guld? Har bara drygt 10M och insett att med alla rerolls, fixa gems etc, så kommer det bli dyrt och nu när AH är stängd, vad är bästa sättet att grinda guld på?

(Min egen tanke är att de borde dra upp rewarden för bounties, till säg 500K eller något när man gjort 5st)
Adventure mode > Old ruins

Spawnar ofta en cursed chest där nära WP'n och finns dessutom en goblin i källaren. Vet inte hur effektivt det är jämfört med andra ställen men det är en jävligt enkel farm om något.
Citera
2014-03-29, 17:39
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillemes
Adventure mode > Old ruins

Spawnar ofta en cursed chest där nära WP'n och finns dessutom en goblin i källaren. Vet inte hur effektivt det är jämfört med andra ställen men det är en jävligt enkel farm om något.

Ska testa det, tackar!
Citera
2014-03-29, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Hur står sig barbarer nu? Ni som spelar, har ni kul och fungerar det bra? Kommer köra både solo och med grupp om det spelar roll. Mainar Wiz men vill ha upp en gubbe till och köra på. Står lite emellan barbaren eller monken atm. Sugen på en "in och kötta" klass.

Drog upp min barbar till 70 men har inte lagt ner nån vidare tid på den efter det. Tycker det var ganska tråkigt, tog tid att ha ihjäl stora mob grupper/eliter och jag dog en hel del gånger. Kan iofs bero på min build och hur jag spelar men nu har jag bytt till min Wiz nu som låg runt lvl 45 och som snart är uppe i 70. Wizard är riktigt kul nu imo, den gör det jag saknar i barbaren, sjuk dmg och har ihjäl stora grupper och eliter fort som tusan!
Citera
2014-03-29, 18:55
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Hear of the swarm var ingen standalone.. man måste fortfarande ha sc2 wings of liberty.. precis samma med alla spel där det kommer en expansion.

Aha hade för mig det, men måste tänkt på fel spel. Men de borde hursom iaf ge någon typ av paketpris.
Citera
2014-03-29, 19:00
Medlem
Burnwines avatar
Dingar snart lvl 70 med min monk.

Jag undrar bara om monks är en bra klass nu i den nya expansionen.
Citera
2014-03-29, 19:04
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Dingar snart lvl 70 med min monk.

Jag undrar bara om monks är en bra klass nu i den nya expansionen.

Vet inte hur de är att spela solo, men i group play är de sjukt bra med mantra och den som suger in allt (cyclone) för mer koncentrerad dmg.
Citera
2014-03-29, 19:18
Bannlyst
Är det "lagligt" att köpa guld utanför spelet? Om ja - vilken sida är mest pålitligast, men framförallt billigast?

Fråga om Adventure mode:

Jag började precis. Kan man logga ut och in ur spelet mitt i en session i AM eller skapar det problem?
Senast redigerad av PreemSupreme 2014-03-29 kl. 19:28.
Citera
2014-03-29, 19:24
Medlem
Adam211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Aha hade för mig det, men måste tänkt på fel spel. Men de borde hursom iaf ge någon typ av paketpris.

Diablo 3 + Reaper of Souls för 498kr på Gamestop.
Citera
2014-03-29, 19:28
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreemSupreme
Är det lagligt att köpa guld utanför spelet? Om ja - vilken sida är mest pålitligast, men framförallt billigast?

Fråga om Adventure mode:

Jag började precis. Kan man logga ut och in ur spelet mitt i en session i AM eller skapar det problem?

Lagligt är det eftersom du inte bryter mot en lag, däremot så går det inte längre att trade gold, så du kan kort sagt inte köpa

Loggar du ut, så blir den sessionen resettad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in