2014-03-29, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uniqed
Sharpshooter?

Aa precis, tack! Borde jag inte använda den?
Citera
2014-03-29, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Slängde upp ett nytt klipp där jag kör igenom ett torment 3 rift på under 7 minuter, wizard är för jävla kul!!

https://www.youtube.com/watch?v=IvlpvGUPe5g

Helt sjukt, tog min DH minst 20 min att klara en rift på torment 1. Nu var det visserligen HC, men det spelar väl inte så stor roll. Vilka stats bygger du på din Wizard? Jag planerar att levla upp en.
Citera
2014-03-29, 12:57
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Fast näe, guldet man får är långt ifrån vad allting kostar. Jag har redan spenderat 60 miljoner på 5 dagars spelande. Det är långt ifrån vad jag plockat upp. Jag kanske har tjänat in 10-15 miljoner dessa dagar. Med tanke på att det bästa gemmet bara det kostar typ vad.. 20 miljoner? Att rerolla kostar flertalet miljoner, och för att rerolla ringar kostar det 2 miljoner för gem + reroll fee.

Jag försig de kostar ju en hel del.. Jag tror inte man tänker på guldet när man har så mycket. Jag köpte precis i sista stund ifrån guld sajt då fick jag 60 miljader guld för 500 hundring

Synd att man inte kan trade guld hade mer gärna velat hjälp er nya spelare med lite guld =)...
Citera
2014-03-29, 14:27
Medlem
Är Diablo 3 lika bra som 2:an var?
Fungerar det på en bärbar dator med i5-processor?
Är det värt 230 kr?
Citera
2014-03-29, 14:51
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Är det värt 230 kr?
Är Diablo 3 lika bra som 2:an var? Nej men mycket bättre nu efter senaste patch och med ROS är det ännu bättre. Nu är det som det borde varit vid släppet.
https://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-system-requirements
230 SEK är det värt
Citera
2014-03-29, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Är Diablo 3 lika bra som 2:an var? Nej men mycket bättre nu efter senaste patch och med ROS är det ännu bättre. Nu är det som det borde varit vid släppet.
https://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-system-requirements
230 SEK är det värt
Vet du om det kommer ett dubbelpack (D3 + expansion) inom en snar framtid?
Citera
2014-03-29, 14:56
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Är det värt 230 kr?

1: Bättre om du inte fortarande har extrema nostalgikänslor över 2an, för då kan inget vara bättre. (Eller om du skulle gråta dig till sömns pga avsaknaden av talent träd)

2: Är det integrerad grafik? Isf skulle jag tviva på det

3: Det beror på, Har du planerat att bara spela spelet 1 gång. Eller har du tänkt farma bättre gear i 150h+ (som är "meningen" med spelet) och testa alla klasser? Kan även tillägga att expansionen kostar typ 300 extra. Hursom så tycker jag det är värt, väldigt kul spel.
Citera
2014-03-29, 14:59
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Vet du om det kommer ett dubbelpack (D3 + expansion) inom en snar framtid?

Tycker det är konstigt att RoS expansionen inte var standalone, det var ju tex heart of the swarm. Skulle inte tippa på att det är helt omöjligt att det kommer inom en snar framtid, rätt dyrt om man ska köpa nytt annars.
Citera
2014-03-29, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
1: Bättre om du inte fortarande har extrema nostalgikänslor över 2an, för då kan inget vara bättre. (Eller om du skulle gråta dig till sömns pga avsaknaden av talent träd)

2: Är det integrerad grafik? Isf skulle jag tviva på det

3: Det beror på, Har du planerat att bara spela spelet 1 gång. Eller har du tänkt farma bättre gear i 150h+ (som är "meningen" med spelet) och testa alla klasser? Kan även tillägga att expansionen kostar typ 300 extra. Hursom så tycker jag det är värt, väldigt kul spel.
1. Jag har bara spelat 1:an och 2:an (därav min fråga).

2. Jag har ett AMD Radeon HD 7700M-grafikkort i min bärbara I5-dator. Vet inte om det är integrerat eller ej.

3. Får ta reda på om mitt grafikkort duger först. Sen blir det eventuellt att slå till.

Citat:
Tycker det är konstigt att RoS expansionen inte var standalone, det var ju tex heart of the swarm. Skulle inte tippa på att det är helt omöjligt att det kommer inom en snar framtid, rätt dyrt om man ska köpa nytt annars.
Håller med. Standalone eller ett prisvärt dubbelpack vore på sin plats.
Senast redigerad av Kaymano 2014-03-29 kl. 15:38.
Citera
2014-03-29, 15:34
Medlem
Citat:
Eh, Heart of The Swarm är inte standalone...
Citera
2014-03-29, 16:04
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Varför skulle en expansion som är en LITEN påbyggning på det som redan fanns vara standalone? För att det ska vara så billigt och enkelt som möjligt för dig förstår jag.
Citera
2014-03-29, 16:06
Medlem
Zedss avatar
Hur står sig barbarer nu? Ni som spelar, har ni kul och fungerar det bra? Kommer köra både solo och med grupp om det spelar roll. Mainar Wiz men vill ha upp en gubbe till och köra på. Står lite emellan barbaren eller monken atm. Sugen på en "in och kötta" klass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in