• 1
  • 2
2014-03-24, 06:00
Medlem
Nu har fasciststaten bestämt sig för att narkotikaklassa ytterligare droger. Heja Sverige!
Citera
2014-03-24, 08:32
Bannlyst
Sverige är inte en fascistisk stat, det är en de mest extrema liberala demokratierna som finns. Vi har ju knappt ett försvar, militärens stora roll är en grej som utmärker fascism.
Bra att dom här åker, så det kommer in lite nya benso nångång. Katinonerna var värdelösa så ingen kommer sakna dom. MDAI verkade hyffsat, men hann inte med att prova den. Antar att den ändå inte var så bra eftersom knappt någon diskuterat den de senaste månaderna.
Citera
2014-03-24, 08:56
Medlem
StraightToHails avatar
Finns det någon komplett lista med alla som har blivit förbjudna hittills?
Citera
2014-03-24, 09:17
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StraightToHail
Finns det någon komplett lista med alla som har blivit förbjudna hittills?

Inte helt säker men denna våg blev iaf Diclazepam Pyrazolam Flubromazepam 3,4DMMC, MDAI klassade.
Tror det fattas någon men google är din vän..
Tror ej heller besluten vinner lagakraft förens 8e April.
MVH
Citera
2014-03-24, 09:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Inte helt säker men denna våg blev iaf Diclazepam Pyrazolam Flubromazepam 3,4DMMC, MDAI klassade.
Tror det fattas någon men google är din vän..
Tror ej heller besluten vinner lagakraft förens 8e April.
MVH

Annars kan han ju läsa nyheten på Flashback som tråden handlar om
+ 4-EMC.
Citera
2014-03-24, 09:34
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Annars kan han ju läsa nyheten på Flashback som tråden handlar om
+ 4-EMC.

Aa det går ju också bra nyvaken
4-EMC var den nåt att ha, har du provat KvasiOrko?
Citera
2014-03-24, 11:12
Bannlyst
Citat:
Aa det går ju också bra nyvaken
4-EMC var den nåt att ha, har du provat KvasiOrko?

Godmorgon!

Jag tyckte den var riktigt jävla usel, men jag är rätt svårflörtad. Tyckte 3-MMC var ganska kass med. Blir av nån anledning mindre besviken på substanser med subtila rus än de man förväntar sig att de ska vara nästa E.
Känns dessutom lite ohederligt att döma ut en substans helt när man bara provat en batch ett fåtal gånger... men sån är jag!
Citera
2014-03-24, 11:20
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Godmorgon!

Jag tyckte den var riktigt jävla usel, men jag är rätt svårflörtad. Tyckte 3-MMC var ganska kass med. Blir av nån anledning mindre besviken på substanser med subtila rus än de man förväntar sig att de ska vara nästa E.
Känns dessutom lite ohederligt att döma ut en substans helt när man bara provat en batch ett fåtal gånger... men sån är jag!

Okej jag gillade 3mmc men inte mer än så.
Känns som man la ribban högt med 4mmc /mephedrone så allt efter känns rätt kasst men men.
Inte så överdrivet förtjust i CS just nu men det kommer och går.

Jag har funderat kring detta med den eviga kampen mellan FHI och RC drogerna och flashback måste väl ändå vara en stor hjälpande faktor för dom som vill klassa olika RC substanser eller?
Vi alla här hjälper ju i princip dom att få igenom klassningarna då vi öppet erkänner missbruket samt hänvisar till olika nätshoppar, berättar om snetändningar, ODs osv?

Kan ju tänka mig att Antiknark människorna gärna blickar in här för att få en glimt att den mörka världen och få sina teorier bekräftade.
Tankar kring det någon?
Citera
2014-03-24, 14:03
Medlem
Orjisols avatar
Skönt. Ändå bara pissgrejor som blev klassade. Det är bra.
Citera
2014-03-24, 14:20
Bannlyst
Citat:
Jag har funderat kring detta med den eviga kampen mellan FHI och RC drogerna och flashback måste väl ändå vara en stor hjälpande faktor för dom som vill klassa olika RC substanser eller?
Vi alla här hjälper ju i princip dom att få igenom klassningarna då vi öppet erkänner missbruket samt hänvisar till olika nätshoppar, berättar om snetändningar, ODs osv?

Kan ju tänka mig att Antiknark människorna gärna blickar in här för att få en glimt att den mörka världen och få sina teorier bekräftade.
Tankar kring det någon?

Jag jobbar tyvärr inte på FHM, men jag tror vi överdriver Flashbacks betydelse. Visst har de i rapporter hänvisat hit men framförallt verkar de börja utreda substanser efter de rapporterats in till EU:s narkotikacenter eller om folk hamnat på sjukan.
Fast jag vet inte, ibland dyker det upp saker på listan som shopar just börjat sälja utan att det diskuterats så mycket. Men jag har dålig koll på gatan, kan ju vara saker som är stora där utan att det syns på nätet.

På Sveriges Radios reportage om den kommande klassningen hänvisade de till rapporter från Giftinformationscentralen och det viktigaste verkar handla om det är sjukhus som vänt sig dit efter att folk kommit in pga överdoser.

Så vill man få bort en dålig substans från marknaden så kan man ju låtsas överdosera på den sju dagar i veckan och ringa GI. Eller om man är ännu mer hardcore ta en medveten överdos och kräva ambulans.
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-03-24 kl. 14:24.
Citera
2014-03-24, 14:28
Medlem
skeggmuffs avatar
Fan då.. Gillade Flubromazepam starkt, riktigt bra drag var det i dom!

Aja, det enda som händer är att någon liten molekyl ändras och sen kommer dom tillbaka med nya namn.
Citera
2014-03-24, 16:29
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Jag jobbar tyvärr inte på FHM, men jag tror vi överdriver Flashbacks betydelse. Visst har de i rapporter hänvisat hit men framförallt verkar de börja utreda substanser efter de rapporterats in till EU:s narkotikacenter eller om folk hamnat på sjukan.
Fast jag vet inte, ibland dyker det upp saker på listan som shopar just börjat sälja utan att det diskuterats så mycket. Men jag har dålig koll på gatan, kan ju vara saker som är stora där utan att det syns på nätet.

På Sveriges Radios reportage om den kommande klassningen hänvisade de till rapporter från Giftinformationscentralen och det viktigaste verkar handla om det är sjukhus som vänt sig dit efter att folk kommit in pga överdoser.

Så vill man få bort en dålig substans från marknaden så kan man ju låtsas överdosera på den sju dagar i veckan och ringa GI. Eller om man är ännu mer hardcore ta en medveten överdos och kräva ambulans.

Kan informera att i staden Västerås kommer PV-analogerna ut innan de hamnar på svenska nätshoppar i vissa kretsar som inte är så sunda.

Sker det i Västerås sker det på fler ställen.

Så klart att folk ODar droger som inte blivit heta på nätmarknaden inrikes än, och troligen därav som vissa droger klassas innan de blir poppis, eller ens har dykt upp på vanliga inrikesshoppar.

Teorier.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in