Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Majestic
Kör på med anekdoter bara!
Börja med Strippklubbsbesöket!

Jo, gubbfan kan ibland (fan inte ofta dock) få tillbaka lite av sitt medvetande, still dement fast något klarare. Han verkade i dessa stunder inte se mig som den jag är utan tog mig för nån jävla betjänt/butler och en dag sa han att han ville se på "fagra damer", tänkte han har snart glömt bort det men just denna dag var han klarare än vanligt och tjatade så inåt helvete och tjurade som ett jävla småbarn, så tillslut tänkte jag:
"VILL HAN HA*FAGRA DAMER* SÅ SKALL HAN FANIMEJ FÅ DET" lite kombinerat med att jag visste att det förmodligen var sista gången.
Vi sätter oss i bilen och han är överdrivet glad och ler som en jävla smilfink. Men halvvägs framme så börjar han gapa och gorma, vifta och rycka i växelspaken. Tänkte bara "Åh nej" och var beredd på att göra en U-sväng och köra tillbaks.. Men döm om min förvåning när han plötsligt återvänder till verkligheten och är redo att se fagra damer igen..
Aja, vi anländer till strippklubben utan mer tjafs och tar oss in utan några större problem, gubben skriker "Whiskey!" men eftersom han tar mediciner ber jag bartendern ge honom en cola, han spottar ut skiten och skriker "WHISKEY SA JAG", ber då bartendern att ge honom en trocadero och lyckligtvis godtog han denna *whiskeyn* utan gnäll.
Sätter oss framför stripboarden och han är mycket glad, ger bort mer pengar än han borde och tycker mig kunna ana en liten bula fram på gylfen men inte helt säker.
Han hittar en favoritstrippa som han kallar Berit (var nog snarare en Svetlana) som går fram till honom ofta då han ger bra pröjs. Men sen helt plötsligt när hon är hos honom så får han ett alzheimersryck och ger henne en örfil, lyckligtvis såg ingen annan men jag får panik i blicken och springer fram och håller för munnen på gubbjäveln så att han inte ska gorma och försöker samtidigt föra en konversation med "Berit", som tur är godtar hon våran ursäkt i form av ett par lappar med många nollor på. Lyckas även få pli på gubbfan.
Flyter väl på en kortare stund men sen kommer en ny strippa fram, och då tar gubben och försöker dra ner hennes trosor så hon skriker till.. Denna gång har vi inte samma tur som vid den tidigare incidenten och vakterna är där fort som fan och lyfter upp karln, och då tar han och STÄLLER SIG I SLAGSMÅLSPOSITION och jag anser att det är dags att bryta, vakterna kollar på mig argt och den ena säger "Polis eller gå" så släpar ut gubbfan som gett sig 17 på att han ska spöa vakterna, så då åker man hem med en ilskefylld skrikande gubbe som ska banka skiten ur negrerna.. Kommer hem SLÄNGER honom i säng och går ner för att själv ta mig en whiskey..
edit: Jo, en gång när "Berit" gick förbi så tog han tillbaka en femhundring han tilldelat henne tidigare xD