2014-03-19, 10:49
Medlem
Detta företag som heter Ageras men går under namnet Acasma AB på Arbetsförmedlingen bör man se upp för.

Till att börja med behandlar man sina anställda extremt dåligt. VD.n eller direktören som det så fint heter på danska pratar illa om sina anställda till andra anställda. Man betalar inte ut lön korrekt heller och man riskerar få sparken utan någon som helst anledning. Anledningarna dem hittar på till varför man får sluta kan jag inte gå in på för att avslöja vem jag är.

Vid första möte med detta företag får man ett seriöst och professionellt intryck. Man sitter i fina lokaler ganska centralt. Men verkligheten är en annan. Jag rekommenderar ingen att ta anställning på detta företag!
Citera
2014-03-19, 11:43
Medlem
Har du själv blivit utsatt för detta eller du har hört det från en "kompis kompis".
Citera
2014-03-19, 12:15
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av windamp
Har du själv blivit utsatt för detta eller du har hört det från en "kompis kompis".

Med tanke på att han inte vill outa sig själv så tror jag nog att han har jobbat där.

TS - har du kontaktat arbetsförmedlingen om detta?
Citera
2016-07-12, 16:05
Medlem
Hej !

Har en intervju där på Fredag.... Detta inlägg är det enda jag kan hitta om hur det är att jobba där..
Har du fler detaljer ? (inser att detta är 2 år senare) men vill göra så mkt research som möjligt..

mvh
Fredrik
Citera
2016-07-12, 19:12
Medlem
Vad sysslar dom med o var finns dom?

Till Fredrik1987

Fråga hur bra företaget är o om de tjänar pengar.

Säger Danskballen ja säger du då vill jag ha en guldrolex
som SignOn-bonus.

O lön borde man tjäna som läkare - annars är det ju inget
företag att skryta om.

Kan bemanningsföretagen betala läkare 10,000 om dan i lön
borde det här fiiinaa företaget betala dig 100,000 kr/mån
Citera
2016-07-15, 18:57
Medlem
Nå, hur gick det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera