2014-03-19, 00:03
Medlem
HighwayDelights avatar
Har inte feministjävlarna annat att oroa sig för? Ironi eller ej så var det ett tattigt jävla skämt.
Citera
2014-03-19, 00:34
Medlem
Uran233s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Vad tycker ni? Överreagerar Sara?

Nej inte alls. Sara är en mycket god affär för Aftonbladets annonsintäkter. Hoppas att Sara får en liten bit av penningkakan som tack för hjälpen.
Citera
2014-03-19, 00:36
Medlem
revodnebs avatar
Låt dem rasa. De är extremister, vem bryr sig? Det finns inte en normal människa som vill ha en sådan skräphög till partner, usch!

För min del kan feministerna köra upp tandkrämen i ........ om de vill, det bekommer mig inte!
Citera
2014-03-19, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism
Sara Lund är en knäppgöksfeminist boende i Stockholm. Jag kollade upp vad hon gillar på Facebook och det är mycket "Södertörns Kulturförening", "Positiva Genusnyheter" och annat trams. Kvinnan är en uppmärksamhetstörstande kulturmarxist och såg givetvis sin chans att slå ett slag mot "patriarkatet" nu. Det är inte helt otänkbart att hon känner antingen Aftonbladets artikelförfattare eller dennes flickvän och sen har de här filurerna spånat fram artikeln över en rödvinare hemma i journalistens bostad på Södermalm. "Facebookstormen" utgörs att ett par hundra inlägg från kanske allt som allt 100-150 personer och åsiktsfördelningen är ganska jämn mellan de som blir kränkta ända ner i offerkoftan och de som rycker på axlarna.

Aftonbladets "Facebookstorm" om den manliga tandkrämen är, inte helt oväntat, ännu en fabricerad "nyhet" som mycket få människor bryr sig om men som likväl hamnar i tidningen eftersom den är "agendadrivande".

Mycket bra sammanfattat!

Denna "nyhet" är dock bra för oss som ogillar feminism men står för jämställdhet, d.v.s. i princip alla utanför Södermalm.

Märkligt att det ALDRIG kommer några röstfrågor anknytna till artiklar som dessa.

Aftonbladet =
Citera
2014-03-19, 01:11
Medlem
Hon överreagerar på en onödig produkt.
Citera
2014-03-19, 02:54
Medlem
BaalZeBubs avatar
Inga protester mot Urtekram Aloe Vera toothpaste, som definitivt riktar sig till kvinnor?

http://www.naturligtsnygg.se/wp-cont...-1024x768.jpeg
Citera
2014-03-19, 05:49
Medlem
Håller med om att det är en onödig produkt.

Gör rakhyvlar för feminister eller något folk verkligen har nytta av
Citera
2014-03-19, 06:50
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Tur att hon inte har sett att det även finns barntandkräm. Eller ptja, det har hon säkert gjort men jag antar att det bultar i tinningen enbart när det är handlar om någonting som speciellt riktar sig åt män.
Citera
2014-03-19, 07:12
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Håller med om att det är en onödig produkt.

Gör rakhyvlar för feminister eller något folk verkligen har nytta av
Rakhyvlar och rakskum till kvinnor är i och för sig rätt gammalt på marknaden.
Citera
2014-03-19, 09:12
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Rakhyvlar och rakskum till kvinnor är i och för sig rätt gammalt på marknaden.
Blanda inte ihop kvinnor och feminister. Du förnedrar riktiga kvinnor.
Citera
2014-03-19, 10:55
Medlem
Aldrig haft något emot det, men när jag tänker på det är det väl lite löjligt. Är inte upprörd, men att ha en tandkräm inriktad till män som förmodligen har precis samma egenskaper som den vanliga känns ju lite speciellt. Helt enkelt slöseri på tillverkande, bättre att bara tillverka en och samma så får man mer pengar då båda könen köper. Aja, man får väl göra som man vill.
Citera
2014-03-19, 11:06
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alice1222
Aldrig haft något emot det, men när jag tänker på det är det väl lite löjligt. Är inte upprörd, men att ha en tandkräm inriktad till män som förmodligen har precis samma egenskaper som den vanliga känns ju lite speciellt. Helt enkelt slöseri på tillverkande, bättre att bara tillverka en och samma så får man mer pengar då båda könen köper. Aja, man får väl göra som man vill.
MEn herregud. Företag får väl göra hur de vill när de marknadsför en produkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in