2025-02-24, 14:53
Medlem
Ja juste ja, streckfitta hade hon i Big Brother - den kan inte vara särskilt välbehållen efter alla dessa år.

Undrar detsamma, får hon aldrig nog?

Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Får hennes streckfitta aldrig nog?
Citera
2025-02-26, 22:58
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Ja juste ja, streckfitta hade hon i Big Brother - den kan inte vara särskilt välbehållen efter alla dessa år.

Undrar detsamma, får hon aldrig nog?

Carina Berg har jag alltid tyckt varit reko, framstår som smart, naturlig och jordnära, hur fan kan hon liera sig med Gynning? Ofattbart!
Citera
2025-02-26, 23:07
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Carina Berg har jag alltid tyckt varit reko, framstår som smart, naturlig och jordnära, hur fan kan hon liera sig med Gynning? Ofattbart!

Bergs dröm är att vara Gynning.
Citera
2025-02-26, 23:08
Medlem
Citat:
Två olika sorters horor är ändock horor och passar bra tillsammans.
Citera
2025-02-26, 23:27
Medlem
Riktigt motbjudande människa. Att Carina Berg lierar sig med henne säger mkt om Berg.

Deras mission nu är tydlig - de ska hålla sig relevanta och stanna i b-kändisklägget så länge som möjligt. Så om inte media vill annat lär vi tvingas se och höra om dessa tanter ett bra tag till.
Citera
2025-02-27, 02:39
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Bergs dröm är att vara Gynning.

Gynning ser att det ger henne seriositet att hänga med Berg.
Berg har blivit fåfäng och tror att hon spelar i Gynnings utseende division om hon får hänga och göra program/poddar med henne.

Snarare looser/looser grej än winn/winn i denna konstellation.

Mest tragisk är Berg som en gång var stjärna i televisionen och nu sjunkigt lågt mot tidigare.
Citera
2025-03-04, 16:16
Medlem
Streckfittan gör allt för uppmärksamhet, nu har hon testat bondage: https://www.expressen.se/noje/caroli...x-panikslagen/

Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Gynning ser att det ger henne seriositet att hänga med Berg.
Berg har blivit fåfäng och tror att hon spelar i Gynnings utseende division om hon får hänga och göra program/poddar med henne.

Snarare looser/looser grej än winn/winn i denna konstellation.

Mest tragisk är Berg som en gång var stjärna i televisionen och nu sjunkigt lågt mot tidigare.
Citera
2025-03-04, 18:03
Medlem
Marabouoreos avatar
Älskar henne faktiskt. Hon piggar upp och är sig själv. Skitsnygg dessutom. Kommer verkligen till sin rätt i sitt nya program på Viaplay. Berg däremot, platt, stel och tråkig - i alla fall i programmet.
Citera
2025-03-04, 18:06
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Två olika sorters horor är ändock horor och passar bra tillsammans.

Ja kanske, men den ena har ju levt och jobbat som hora och eskort i bl.a. Paris i sin ungdom, men Berg tror jag inte har gjort det.
Hon har väl gått sängvägen genom TV.
Citera
2025-03-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja kanske, men den ena har ju levt och jobbat som hora och eskort i bl.a. Paris i sin ungdom, men Berg tror jag inte har gjort det.
Möjligen har Gynning jobbat som prostituerad.

Berg begick hor med Kristian Luuk och vi vet att han hade stor makt på TV/radio när hon började rida honom. Funderar på om inte båda till och med var gifta på varsitt håll när de träffades. Minns inte och orkar inte googla.
Citera
2025-03-04, 21:52
Bannlyst
Fick det inga nya nudes på henne ? Inte de gamla från Big brother
Citera
2025-03-05, 18:03
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Vart och när har gynning berättat det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in