2024-10-01, 06:28
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ja om du tycker att rynkor & hängigare hud gör dig finare och inte till en gubbe så visst

Så snackar en lat.
Håll efter din kropp så förlänger ögonblicket det du pratar om
Citera
2024-10-01, 10:45
Medlem
Oerhört pinsam och förnedrande reklam hon gör tillsammans med sin man för städmaterial. Man trodde ju att han hade ett arv att leva av så varför gå med på detta?
Citera
2024-10-16, 18:48
Medlem
ChiCoLas avatar
Såg henne på tv 4 nyss. Handlade om att hon och Carina Berg varit kända i 20 år.
Hörde inte vad det snackades om för det var på gymmet . Men helvete vad Gynning har blivit ful. Ser extremt opererad ut , som hon samlar allt skinn bak i nacken så kinderna ser ut som porslin. Dålig hy har hon med. Och kan knappt är längre . Sjukt att hon rasat så mycket
Citera
2025-01-31, 18:18
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Såg henne på tv 4 nyss. Handlade om att hon och Carina Berg varit kända i 20 år.
Hörde inte vad det snackades om för det var på gymmet . Men helvete vad Gynning har blivit ful. Ser extremt opererad ut , som hon samlar allt skinn bak i nacken så kinderna ser ut som porslin. Dålig hy har hon med. Och kan knappt är längre . Sjukt att hon rasat så mycket

Hon jobbar med sex alltså? Som Linda Skugge?

Är det någon kvinna runt Bard som inte är en hora?
Citera
2025-01-31, 18:25
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonitorLizard
Hon jobbar med sex alltså? Som Linda Skugge?

Är det någon kvinna runt Bard som inte är en hora?

Jobbar hon med Alexander Bard? Vad menar hon med att hon gillar vaniljsex hemma, för att det är så mycket smisk på jobbet? Vad är det för jobb?
Citera
2025-01-31, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jobbar hon med Alexander Bard? Vad menar hon med att hon gillar vaniljsex hemma, för att det är så mycket smisk på jobbet? Vad är det för jobb?

Hon lirar tydligen tvspel med fittan för sin inkomst.

Jag hade en sån där flickvän en gång. Sex, sperma och pengar på repeat.

Jag ville prata om Hegel men vi var för olika.

Hoppas hon har det bra.
Citera
2025-01-31, 21:54
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Förstår inte. Vad jobbar hon med ? Länka gärna till någon information.
Hon kan säkert knulla, för hon känns som en ganska vild jävel. Men trist att hon ser ut som en påse skridskor nu
Citera
2025-01-31, 22:15
Citat:
Hon kan säkert knulla, för hon känns som en ganska vild jävel. Men trist att hon ser ut som en påse skridskor nu

Hon knullar ankor och spelar tvspel med fittan och skit i Expressen. Vilket är kul eftersom varken Bianca eller Skugge varit på förstasidan på säker ett helt dygn.

Nu gillar hon tydligen vaniljsex och beskurna tavlor med hästar, svänger fort.

Nä men jag har papper på vad jag gör med blondiner så jag låtsas att jag fattar ingenting. Tur att man är gift och sådär.
Citera
2025-01-31, 22:46
Enligt offentlighetsprincipen hade Carolina 1,487,700 i lön och 1,111,231 i kapitalinkomst.

Sex säljer.
Citera
2025-02-01, 03:04
Medlem
picapicans avatar
Citat:

https://damernasvarld.expressen.se/c...lla-vaniljsex/
Citera
2025-02-15, 22:42
Medlem
Abelssuns avatar
Nu har hon två dagar i rad, både hos Carina Bergfeldt och Farah Abadi, fått sitta och berätta om sin nya sexdokumentär, hur mycket hon älskar sex och att fittan måste få sitt.

Har hon något annat i huvudet...? Hur kan Carina Berg, som ändå verkar rätt normal, stå ut med hennes pinsamheter?
Citera
2025-02-20, 18:42
Medlem
picapicans avatar
Får hennes streckfitta aldrig nog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in